Téma: Výměna a zvýšení řídítek
23.2.2025 v 22:09
Zdravím vespolek,
máte prosím někdo zkušenost s výměnou OEM řídítek za Renthal FatBar 822 a s jejich zvednutím? Jedná se mi o zvednutí vs. délka lanek a hadic. Zvažuji zvednutí o 25 - 30 mm.
A případně - pokud ještě na tyto řídítka někdo instaloval Barkbustery, jestli v plném rejdu nedochází ke kolizi s OEM plexim.
Děkuji za relevantní příspěvky
.
máte prosím někdo zkušenost s výměnou OEM řídítek za Renthal FatBar 822 a s jejich zvednutím? Jedná se mi o zvednutí vs. délka lanek a hadic. Zvažuji zvednutí o 25 - 30 mm.
A případně - pokud ještě na tyto řídítka někdo instaloval Barkbustery, jestli v plném rejdu nedochází ke kolizi s OEM plexim.
Děkuji za relevantní příspěvky

ta riditka neznam, nevim tedy o kolik jsou pripadne sirsi, nebo vyssi. daval jsem sirsi na klasicky trikilo, plus nastavce pro upevneni riditek s sirsim prumerem. lanka a brzd. hadice jsou zcela na limitu. mam koupene z Thajska delsi spojkove a plynove lanko a pripraveno zvyseni riditek. uvidim, jestli to bude potreba davat. rejd je ok, ale jak u Rally netusim. popatrej spis na YT a zahranicnich forech, preci jen, je tam mnohem sirsi pole uzivatelu.
Mám Fatbary Renthal 604-01. Tvar velmi podobný jako origo řidítka, zvednuté to mám jen o 2cm těch adaptérů.
Spojkové lanko v pohodě, ještě má malou rezervu. Brzdová hadice taky ok, ta jde hodně upravit v úchytu za světlem. Zato plynová lanka jsou v pravém rejdu natažená prakticky na doraz a musím je mít úplně přesně vedené, aby to vyšlo.
Já jsem ani neměl v úmyslu je zvyšovat. Plánoval jsem ufrézovat původní úchyty na brejlích a ty adaptéry přišroubovat níž. Ale to se ukázalo neproveditelné, protože ty úchyty na origo brejlích jsou duté. Musel bych je vyvařit hliníkem a to už je něco, do čeho se pouštět nechci - abych si nerozbil hubu až mi ty řidítka upadnou.
Spojkové lanko v pohodě, ještě má malou rezervu. Brzdová hadice taky ok, ta jde hodně upravit v úchytu za světlem. Zato plynová lanka jsou v pravém rejdu natažená prakticky na doraz a musím je mít úplně přesně vedené, aby to vyšlo.
Já jsem ani neměl v úmyslu je zvyšovat. Plánoval jsem ufrézovat původní úchyty na brejlích a ty adaptéry přišroubovat níž. Ale to se ukázalo neproveditelné, protože ty úchyty na origo brejlích jsou duté. Musel bych je vyvařit hliníkem a to už je něco, do čeho se pouštět nechci - abych si nerozbil hubu až mi ty řidítka upadnou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 6, 7] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | Eso_Rimmer | 207 | 27.2.2025 v 15:46 Eso_Rimmer |
Motorka na polňačky a lehký terén [1 ... 5, 6] Suzuki DR 650, Honda NX 650 Dominator, Yamaha XT 600... | Kavak95 | 171 | 25.2.2025 v 17:52 autocross |
CRF300L střílí a chcípne Honda CRF 300L | Mbeki | 25 | 21.2.2025 v 10:08 PetoF |
Voge 300 Rally vs CRF 300 Rally Honda CRF300 Rally, Voge 300 Rally GY | KubAiS | 20 | 10.12.2024 v 09:49 Honza-TA950 |
podvozek CRF 300l [1 ... 5, 6] Honda CRF 300L | Fridex_01 | 158 | 21.11.2024 v 16:42 Eso_Rimmer |