Každý z laiků na tom něco vidí, ale Ti co na nich závodí v rámci ČR, a není jich málo, často kupují další nové modely. Vždyť se reklamují daleko dražší věci, třeba auta typu passat nebo civic a přesto se dále prodávají.
Každé cca dva roky obměňuji jetou za novou kvůli tomu, s tím že při běžné údržbě se vyvaruji zbytečných problémů a u všech značek (HSQ, Honda, Husaberg, Suzuki) to fungovalo. Nejsem xenofob k jiným značkám, než mám v garáži - třeba na CC jezdí Gasů dost a chtěl jsem nyní do něj jít (testnout velký 2T), ale tohle mě od GG odrazuje.
Milý ladiki,Jamoto to není.S Huskou trápení nebylo.U nové pouze nebyly zalepené matky na rozetě a povolovaly se.Stejně jsem ale měnil krátký převod za delší,tak jsem byl skoro rád,že nemusím trhat zalepené.Pak jsem dal delší šrouby a kontramatky.Možná je to trochu jako sdělano v SSSR,ale spolehlivé.Po téměř 3 letech prasklo perko na řadicí páce. To byla jediná "vážnější závada".
Milý Davide,koupi nového motocyklu,který nejede,pod plynem zastaví,apod.,nelze považovat za normální.Možná je to jen tryskami,pak si výrobce i dovozce dělá zbytečnou antireklamu.Proč nedá základní otryskování 40,180 a pak případně nekoriguje? Volnoběžná tryska 35 je asi jedna z nejmenších,zcela nevhodná pro naše podmínky,i podle koreční tabulky v orig. návodu.To prodejce neví?Neprohlédl si ani návod?Co tedy ví?Pro mě nepochopitelné,ale asi celkem normální.Zdravím, Itall.
nechapu jak je mozne, ze vezmu 2 totozne motorky, totozne nastavene.. a jedna jede a jedna nejede.. zatim jsem se niceho vic nedopatral, ale moto funguje jakstaks s otryskovanim, ktere se s manualem neshoduje vubec v nicem, bohuzel vykon me 300 jestli je 40koni tak je to moc, mam v planu sehnat jeste jine trysky, jestli je to opravdu karburatorem.. pak uz snad konecne motorka bude fungovat jak ma..
Edit: Možná ti tohle trochu pomůže:
[URL=
Naposledy editováno 28.05.2008 13:40:40
PetrTM>Itall> Výrobce ti zřejmě motorku dodal otryskovanou podle homologační verze, tj. tak jak jí dostane v bedně. Součástí příbalu je pak sada trysek a jehel pro otevření naplno. Ve chvíli kdy ti prodejce ty trysky sám přehodí, padá na moto záruka. Takže asi věděl co dělá.
takže pokud má mít moto od fa. gas gas v ČR platnou záruku, nesmí jet? Musej tam bejt trysky pro nadmořskou vejšku 4000 metrů jak se píše vejš? Rozumim tomu správně? lol to snad neni pravda lol
PetrTM>M6> Rozumíš blbě...nebo spíš tomu nerozumíš vůbec.Každá enduro motorka která se prodává - jedno jestli GG,KTM,TM,Husky atd, je od výrobce dodána v homologační verzi...tzn. s katalyzátorem, zacpaným sáním, zavřeným plynem atd. Součástí homologační sady je i nastavení karburátoru, kterej je pekelně zadušenej a otryskovanej zcela nesmyslně. Všechno to kvůli emisím (EURO 2, EURO 3) a částečně kvůli záruce. Konkrétně u GG odstraněním homologační sady a otevřením na plný výkon padá záruka, pak už je to jen o dohodě s dovozcem, což bývá jak se zdá problém. Naštěstí jsem jí koukám koupil na správným místě
no... nevidim rozdíl v tom co sem napsal a co píšeš ty, nerozumíš asi psanýmu textu
M6>takže pokud má mít moto od fa. gas gas v ČR platnou záruku, nesmí jet? Musej tam bejt trysky pro nadmořskou vejšku 4000 metrů jak se píše vejš? Rozumim tomu správně? lol to snad neni pravda lol
Evidentně tomu pořád nerozumíš. Všechno je o dohodě mezi prodejcem a zákazníkem. Pokud prodejce moto otevře na tvůj pokyn, tak asi víš do čeho jdeš. Pokud né, tak se může jevit jako vychcánek co se bude později vymlouvat na záruku. Osobně jsem si koupil v zavřené verzi, jede to jak simson, a po záběhu otevřel na plný výkon. Zkrátka chce to vybrat dobrého prodejce.
Naposledy editováno 24.04.2009 22:31:54
S touhle svící by asi už stačilo o drážku snížit jehlu a jelo by to.Mám však ten pocit,že by bylo vhodné,aby motorka jela i s původní svíčkou.Chci to mít též vyladěno na střední polohu jehly,pro případnou korekci-u tohohle verku to asi bude podle počasí třeba.Myslím si taky,že výběr značky karburátoru i svíčky u Gase nebyl nejvhodnější (Keihin,Denso).U Husky (Mikuni,NGK) nebyl problém.Není Japan jako Japan.Tuhle zkušenost s karburátory mám dlouhodobě,Mikuni vždy dobrý, Keihin vždy alespoň drobný problém.Svíčku Denso mám prvně-nic moc.Držák výfuku podle prodejce není vařený,ale nýtovaný.Každopádně upad.
Já jsem po otevření dal sadu co jsem měl v příbalu a absolut bez problémů. Jen pro info volnoběžná tryska 50, hlavní 178. Je to na GasGas Ec200 rok 2008.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... | TomíkMénoMé | 6 | 6.1.2021 v 18:59 krokoš |
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 | Kohlstein | 1 | 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein |
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 | Kudrnacz | 1 | 1.2.2020 v 21:51 ja1 |
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 | Vojta322 | 1 | 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R |