Poslední dobou je tu čím dál častěji zmiňovaná nova, potažmo bulvár. Zamysleme se nad dnešní rolí médií, hlavně soukromích. Žijí z peněz, které vydělají na reklamě. Potřebují sledovanost. Hledají lidi emocionálně a názorově nezakotvené. Těch je velká spousta, dokonce myslím co do počtu většina. Pak je to ještě servírování lidem , který názor už mají, a ten názor je vytvořený emocemi, jsou to lidi, jež emoce ovládají. Je třeba jim naservírovat něco pro ně stravitelného. Je to taky boj o člověka, který názor nemá nebo je vratký, je třeba přetáhnout ho na svou obrazovku, stránku, reproduktor. Aby toho média dosáhly, nemusí hlásat nadřazenost rasy jako hlásal Hitler, stačí jim snůška ordinérních jevů dobře prezentovaných, zabalených do emocí, krve, a já nevim čeho. Neni to nebezpečný. Je to normální soukromé podnikání a jeho prostředkem jsou výše zmíněný lidi, vždycky byli a vždycky budou. Média jako nova jsou úspěšný a v tom co dělají jsou jedničky a já jim to přeju. Myslím, že jejich role ve vytváření veřejnýho mínění je zásadní, avšak, co je to veřejný mínění? Zase jen výsledek potřeby lidí líných utvořit si svůj pohled. Přestože jich je co do počtu většina, je tahle hodnota zásadní? Má na nás tahle hodnota vliv? Máme přirozenou potřebu s něčím se ztotožnit, někam patřit, tím lépe do majority? Podvědomě nás drtí, že majorita má na nás, lidi na motorkách, nelichotivý pohled? Chtěli bychom, aby nás chápali? Nebo našim emocím dělá dobře, když můžeme být ublížení nebo v opozici? Spousta otázek, na který existuje spousta odpovědí. Dokud je sami v sobě nenajdeme, budeme žít v nejistotě, která je přesně živnou půdou pro firmy zabývající se bojem o nás a z toho plynoucím ziskem. O náš čas u obrazovek, stránek, reproduktorů. Budeme jejich ziskem a jejich "otroky". Je to jen byznys. Tak to mě takhle po ránu nějak napadlo