honda x bmw
podobna cena, podobne moto....
chtel bych neco na normalni jezdeni, pres leto nechat auto v garazi a co nejvice jezdit na motorce....
kazdy tyden prachatice - praha ( 150 km)
jezdeni po praze
jezdeni na sumave i po horsich cestach
na podzim se chystam na vylet do maroka, dalsi roky asi neco podobneho.
na tohle vsechno mam asi 100tis. :)
do nejuzsiho vyberu se dostal TA a dakarka....
kazda rada dobra.. diky......
1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?
1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?
http://www.autorevu...r=1&article=9628 je pekne srovnani s Transalpem.
1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?
Transalp je velmi univerzální motorka - na cesty dostatečně pohodlná, v nepříliš náročném terénu se neztratí...
No, a pak by tu ještě byla Aprilia Pegaso - nejdřív se dělala pouze ve verzi "funduro", tj. spíš na cestu, teď dělají i verzi "Trail", která by měla být víc do terénu (osobní zkušenost ale nemám) -to ale zatím do těch 120 litrů taky asi neseženeš. To klasické Pegaso se dá naopak pořídit ještě levněji - podívej na Tipmoto.
Ročník 2003 třeba za 95 000. Určitě tady najdeš lidi, kteří ti k téhle motorce řeknou víc...
1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?
Pokud si chces uzit vic terenu a po silnici treba jen tech 110-120 bez pocitu ze "trapis" motor tak jdi do dakarka.
1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?
Pokud jde o litry, tak je třeba vzít v úvahu, že Varadero a Caponord už jsou dost těžké mašiny. S tím se v lese moc nevyblbneš a třeba ani do města to není to pravé ořechové. Jsou to prostě motorky na delší štreky. Jedině litrový V-Strom se mi jeví jako taková ještě docela univerzální motorka.