Palec_caferacer>řemen stoji cca 1000kč vydží 20tis km nebo po dvou letech měnit....takže položka proti ostatnímu zanedbatelná...
já jsem z ní nadšenej teda nebyl !
to já z ní teda rozhodně nadšenej jsem...
Bohužel letos na okruhu jsem s 748 byl pouze 1 x a zrovna tehdy časoměřič zklamal a měřil jinou motorku (přitom slíbil že bude měřit mě), ale myslím si, že jsem na 748R rychlejší než na 996 S. Na normální silnici se jede líp s 996, má to daleko lepší spodek, ale na okruhu se rozdíl skoro smazává. 748 je podle mýho pocitu ovladatelnější a hravější, byť jsou obě skoro stejný.
748 jako první Duc můžu jen doporučit. Ale jinak je to už ohraná písnička, pokud ti prodejce doloží její pravidelný servis, není se čeho bát, pokud kupuješ zajíce v pytli, je to obrovský riziko, při případných problémech se pak nemusíš doplatit...
no a já po 500km STOP,povolila se nějaká matka už nevím na čem a motor se potkal a uštípla se klikovka.jen díly mě spočitali na 140tis.....a nikdo za to nemohl prej to je problem 748 a starejch 916.Ale jsem zase o trochu chytrejsi po tomhle :D:D:D
Naposledy editováno 26.08.2008 20:19:17
RomanSS>s4r> já budu mít zanedlouho svou 748 k dispozici...serviska, servisováno pouze v MotoRobert, prokazatelný původ, motor 100%, antihopingová spojka, menší vady na laku...
Ty tobě fakt každá vydrží jen rok. lol Nechceš ju vyměnit za SSko? lol
Nechci, SSko jsem ti kráááááásný prodal a podívej, co jsi mi z něj nadělal...
NJ, nenaděláš nic, 996 se ke mě řítí přes obzor...
s4r>RomanSS>s4r> já budu mít zanedlouho svou 748 k dispozici...serviska, servisováno pouze v MotoRobert, prokazatelný původ, motor 100%, antihopingová spojka, menší vady na laku...
Ty tobě fakt každá vydrží jen rok. lol Nechceš ju vyměnit za SSko? lol
Nechci, SSko jsem ti kráááááásný prodal a podívej, co jsi mi z něj nadělal...
NJ, nenaděláš nic, 996 se ke mě řítí přes obzor...
Ale jen se nedělej. Ta bouračka je jen záminka k tomu, abych mohl na SSku dělat změny.
Tak hodně štěstí člověče. A kdybys věděl o zadním madle....
Naposledy editováno 26.08.2008 21:23:14
PavelFX>Nj...ale to riziko je všude dneska řemen jen 1000 jo? sem čekal víc..a co je na tý údržbě bo normálním servisu teda nejdražší...když oproti ostatnímu je to zanedbatelný....právě mám z toho strach no abych místo ježdění jen nespravoval
a pokud vím, tak řemen stojí okolo 1700 kč kus, 1000 kč stojí možná na monstříka.
Palec_caferacer>No ono s tím servisem to taky není uplně jasný.Já koupil kus z Itálie,vlastnil to starší chlapík mel to přikrytý v garáži plachtou s těžkým srdcem ji prodavam,serviska vyplnena fakt top stav,po servie najeto asi 2000km
no a já po 500km STOP,povolila se nějaká matka už nevím na čem a motor se potkal a uštípla se klikovka.jen díly mě spočitali na 140tis.....a nikdo za to nemohl prej to je problem 748 a starejch 916.Ale jsem zase o trochu chytrejsi po tomhle :D:D:D
teda nechci chytračit, ale nepovolila se ti matice na rotoru alternátoru a nerozletěl se ti altík? nechápu co by se ti mělo povolit, aby "se to v motoru potkalo". A právě podle toho, co popisuješ, že to byl problém hlavně s 916, to vidím na ten altík. Protože dřív byl údajně hliníkovej a ten se na železné (teda doufám že železné) klice povoloval, ale od roku 1999 je japonskej a ten je železnej, a tam ten problém není, ale dle mé nedávné zkušenosti se to povolí taky, i když po mnohem delší době.