1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka
karf>PremeT> píšou v názvu videa Caterham Super Seven což je lotus seven což je kaipan...až na detaily
Myslel jsem to tak, že to kaipan asi nebude, dle toho jak to jede...
1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka
Axel>hmm,tak nebezpečne se mi to zda celkem stejně jak motka...na motce ma na sobě člověk aspon hadry,helmu....ale tohle přešulat přes střechu....tak je to možna horši než na moto..takže nevidim jediny duvod proč to upřednostnit před moto
Pokud vím, tak vzadu je ochranný rám. A on to není zase tak nejpomalejší stroj. :)
Caterham R500 vs Ducati 1100S:
Třeba tenhle má 250 koníků a váží 460 kg. Tohle by mohl být slušný důvod, proč dát přednost R500... :)
BTW: doporučuji shlédnout 2:20
Další info je zde: Caterham_7 @ wiki
1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka
han>No tak určo to bude jedna z modifikací populárního Lotusu 7 Podle toho o kterou jde verzi to ale dokáže být pěkně mrštný vozítko, díky svojí nízké hmotnosti Tuším že chvíli to drželo světový rekord 0-160-0 km/h
V pořadu Top Gear zajel Stig pátý nejrychlejší čas na jejich testovacím okruhu, navzdory studenému povrchu - byl prosinec. TG Fastest Laps Nechal za sebou všechny Veyrony, Ferrari, Porsche, GTR, ... :)
edit: link
Naposledy editováno 23.01.2009 14:09:03
1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka
39616>tak nevím na pohled to vypadá brutálně to video s Ducnou ale vím že tahle Ducna moc nejede tak ani to auto nebude žádnej mazec... je to motokára tak si dovolí víc v zatáčkách... taky tu jezdí kolem jeden Caipan se škůdkou 1,8T
Nechci vyvolat flame. Myslím si, že hodně záleží na trati, kde se srování pojede. Na rovné trati, kde bude hrát roli maximálka, bude málokteré auto stíhat motorku. Konkurent bude těžké a silné "dálniční" auto. Tam má IMHO svoje místo supersport.
Ale v momentě, kdy se pojede zatáčkovitá trať, kde bude rozhodovat akcelerace/decelarece (do rychlostí okolo 180 km/h) a jízdní vlastnosti v zatáčkách, myslím si, že snad žádná motorka minimálně neujede podobným strojům jako je C7 R500. A také si myslím, že poměrně těžká litrová motorka by byla na podobných tratích handicapována...
Na tom videu ten člověk za volantem uvádí, že jediné místo, kde je C7 výrazně lepší, je brzdění. Tam říká, že dokáže na motorku získat desítky yardů...
Samozřejmě platí, že je to hodně i o tom, kdo řídí. Ale to už je mimo topic.
edit: pismeno
Naposledy editováno 23.01.2009 15:39:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka
Ale v momentě, kdy se pojede zatáčkovitá trať, kde bude rozhodovat akcelerace/decelarece (do rychlostí okolo 180 km/h) a jízdní vlastnosti v zatáčkách, myslím si, že snad žádná motorka minimálně neujede podobným strojům jako je C7 R500. A také si myslím, že poměrně těžká litrová motorka by byla na podobných tratích handicapována...
Na tom videu ten člověk za volantem uvádí, že jediné místo, kde je C7 výrazně lepší, je brzdění. Tam říká, že dokáže na motorku získat desítky yardů...
Samozřejmě platí, že je to hodně i o tom, kdo řídí. Ale to už je mimo topic.
edit: pismeno [/quote]
Tomuhle říkám zdravý názor souhlas!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka
han>em.ix> no nechci ti do toho kecat ale ani na té maximálce nemají motorky moc šanci. kde jaký Ferrari F430 umí udělat 300km/h, co litrovej supersport To nemluvím o takových štikách jako je Carrera GT nebo Enzo
Máš pravdu. Měl jsem v daném odstavci dodat větu: "mimo automobilových supersportů".
Trochu off-topic:
Bavit se o tom, co je rychlejší bývá ošemetné. Technické údaje hovoří jasně, ale málokdo si troufne jít na limit s autem za xx mega. Spíše bych to viděl na to, co poskytuje lepší zážitek. I když mám auta rád, tak u mě to vyhrávají motorky :)