Téma: Elektrika hornet
24.1.2009 v 11:42
Třeba bude mít někdo nápad kde je chyba, proč mi neháže jiskru.
CB600F 02 po bouračce na předek. Dle schématu jsem nezapojil světla atd. (červeně škrtnuté v obrázku)[URL= na spojku si myslím, že ve stavu zmačknuté spojky je rozpojený. Je to tak? Zkoušel jsem obě variany. Stojánek jsem též propojil, ale na startování mít vliv nemá.
Elektrické schéma je zapojené dle manuálu. Vše je multimetrem propípané. Snimač otaček dává hodnoty co má. Civky mají odpory na primaru co mají mít. Snímač skrtíci klapky, regulátor dobíjení vše podle manuálu jak má být. Manuál jsem si přeložil a prošel celou elektriku a proměřil.
Startovat startétem mi jde a motor se klasicky natáčí, ale jiskru nedá. Na civky mi jde počáteční napětí jak má ani příliš neklesá (10V) při startování, ale není zde žádně vrcholové jak má být 100V min. Řekl jsem si vadné CDI. Koupil jsem jiné dal do toho a to stejné. Jediné co není podle manulálu, tak odběr při zapnutém stavu je 0,09A a má být 1,2mA. Odpojím CDI a klesne, ale že bych měl vadné obě CDI se mi nezdá. Kamarád elektrikář říkal, že stejně 1,2mA nevěří že by bylo tak malé. v manuálu jsou chyby a někdy si protiřečí. Například do spínací skřínky jde růžový drát z CDI na není podle velkého schématu propojen. Podle schématu zapalování zase propojen je a není propojen drát z baterie. Což je blbost protože do systému musí jit napětí po zapnutí klíčku (jinak bych ani nenastartoval). Mám tady propojené všechny dráty jdoucí do spínací skřínky. A zkusil jsem i variantu odpojeného růžového drátu (ikdyž je to určité napájení CDI).
Jinak obrázek jde pravým tplačítkem myši uložit na disk a detailně prohlídnout.
Každá rada dobrá třeba jsem na něco zapoměl a někdo poradí.
Díky všem.
Naposledy editováno 24.01.2009 11:55:09
CB600F 02 po bouračce na předek. Dle schématu jsem nezapojil světla atd. (červeně škrtnuté v obrázku)[URL= na spojku si myslím, že ve stavu zmačknuté spojky je rozpojený. Je to tak? Zkoušel jsem obě variany. Stojánek jsem též propojil, ale na startování mít vliv nemá.
Elektrické schéma je zapojené dle manuálu. Vše je multimetrem propípané. Snimač otaček dává hodnoty co má. Civky mají odpory na primaru co mají mít. Snímač skrtíci klapky, regulátor dobíjení vše podle manuálu jak má být. Manuál jsem si přeložil a prošel celou elektriku a proměřil.
Startovat startétem mi jde a motor se klasicky natáčí, ale jiskru nedá. Na civky mi jde počáteční napětí jak má ani příliš neklesá (10V) při startování, ale není zde žádně vrcholové jak má být 100V min. Řekl jsem si vadné CDI. Koupil jsem jiné dal do toho a to stejné. Jediné co není podle manulálu, tak odběr při zapnutém stavu je 0,09A a má být 1,2mA. Odpojím CDI a klesne, ale že bych měl vadné obě CDI se mi nezdá. Kamarád elektrikář říkal, že stejně 1,2mA nevěří že by bylo tak malé. v manuálu jsou chyby a někdy si protiřečí. Například do spínací skřínky jde růžový drát z CDI na není podle velkého schématu propojen. Podle schématu zapalování zase propojen je a není propojen drát z baterie. Což je blbost protože do systému musí jit napětí po zapnutí klíčku (jinak bych ani nenastartoval). Mám tady propojené všechny dráty jdoucí do spínací skřínky. A zkusil jsem i variantu odpojeného růžového drátu (ikdyž je to určité napájení CDI).
Jinak obrázek jde pravým tplačítkem myši uložit na disk a detailně prohlídnout.
Každá rada dobrá třeba jsem na něco zapoměl a někdo poradí.
Díky všem.
Naposledy editováno 24.01.2009 11:55:09
tak 2-3 dráty jsou trochu zmáčký ale rozpletl jsem svazek a dráty zaizoloval. Byli jen trochu sříplí, ale je to vlásenkový drát tudíž bude ok. Propípal jsem je a vede. Tak vypojené mám v podstatě už všechno i jsem zkoušel odpojit regulátor dobíjení snímač škrtící klapky a nic. Zem mám v pořádku je i propípaná zda tam fakt je. Uzemnil jsem i držák na cívky, regulátor dobíjení a samozřejmě dráty jdoucí na kostru.
Ted mě něco napadlo a chtěl bych to potvrdit či vyvrátit.
Do pínací skřínky jdou 4 dráty podle el. schématu tam mají jít 3 Růžový co je navíc jde do řídící jednotky. Já propojil všechny 4 jelikož podle schématu zapalování má být propojený i růžový.
Ptam se je možné, že by Honda použila řůžový drát k tomu, aby když někdo krade motorku, tak automaticky spojí všechny dráty. Takže spojením drátu odpalí či zablokuje CDI?
Je to možné? Obrázek zapalování
[URL=
Do pínací skřínky jdou 4 dráty podle el. schématu tam mají jít 3 Růžový co je navíc jde do řídící jednotky. Já propojil všechny 4 jelikož podle schématu zapalování má být propojený i růžový.
Ptam se je možné, že by Honda použila řůžový drát k tomu, aby když někdo krade motorku, tak automaticky spojí všechny dráty. Takže spojením drátu odpalí či zablokuje CDI?
Je to možné? Obrázek zapalování
[URL=
Zdarec všem, tak asi mám ten samej problém, koupil sem sršeň 600 02 řachlou na předek, rám řiti, nádrž v řiti, vyžadovalo to trochu větší opravu, jako zavaření spodních držáků na motoru, ale jinak docela vcajku, vše sem zapojil jak má bejt a jiskru to nehodí a nehodí, sem z toho docela zoufalej už. :(
Zdarec, jen chci připomenout, že ten růžovej drát je na vypálení CDI při krádeži, když nškdo nemá klíčky a chce to štípnout. Ptal sem se přímo v Hondě. určo to bude někde ve svazku drátů páč sme to zkoušeli a vyměňovat díly na jinou funkční motorku a včechny díly byly OK. Tak skus něco jinýho.
no akdyž to nepomůže, tak bádej. Neznamená to, že když propípneš dráty že jsou ok. kontroluj !!!!odpor drátu!!!!!!!!!
Příklad: Nesvítilo mi brzdový světlo, propípnu spínač a je OK. Světla nesvítí, tak teda odpojím dráty od spínače a svítí.
DŮVOD- velký přechodový odpor ve spínači.
Příklad 2: Fabia 1.4 - Neháže jiskru, Kontrola kabeláže propípnutím OK, kontrola odporem KO. Dráty nebyly nijak poškozený. Drát byl postupně napichovám až se to našlo- asi 8cm drátu byl koška.
Proč? sám nevím Rozřízlí a vlásky byly.
Příklad: Nesvítilo mi brzdový světlo, propípnu spínač a je OK. Světla nesvítí, tak teda odpojím dráty od spínače a svítí.
DŮVOD- velký přechodový odpor ve spínači.
Příklad 2: Fabia 1.4 - Neháže jiskru, Kontrola kabeláže propípnutím OK, kontrola odporem KO. Dráty nebyly nijak poškozený. Drát byl postupně napichovám až se to našlo- asi 8cm drátu byl koška.
Proč? sám nevím Rozřízlí a vlásky byly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 10 | 2.11.2024 v 13:08 Kohlstein |
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 6 | 1.11.2024 v 08:25 FJRPEPA |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |