teče mi nádrž, bohužel je to prasklé od sváru až asi 1cm i v plechu. Takže zavařit se to bojím. Nevíte co s tím? Zda použít tekutý kov? ale mám strach aby to vydrželo, přeci jen tam jsou vibrace, tak aby to za měsíc neteklo znovu. Máte nějaký nápad?
Díky, derryn
2 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?
2 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?
1 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?
http://jenikovo.mist..._MAIL_/upravy/23.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?
Skalda>Fenix> uzitecna zkusenost - vodu rozhodne. Jenom to chce pak rychle a poradne vysusit a nalit benzin, jinak bude zanedlouho zrzava (mene agresivni bude destilka, na celou nadrz za sto pade)...
Podle mě naopak, destilka je víc agresivní a pro tenhle případ, kyd to tam bude chvíli je to drahej špás.
Možná nádrž časem vyleju tou dvou složkovou barvou, protože bych ji chtěl chránit zevnitř proti dalšímu proreznutí ale podle návodu kterej tady je vejš, to neni uplně hned hotový, co sem tak letmo pročítal 3 tejdny to dá a navíc cena je dost vysoká. Takže tohle spíš tak na zimu, až se nebude jezdit :).
1 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?
Eso_Rimmer píše: pro vsechny kutily domaci a klikare, kteri tvrdi, ze to staci odvetrat "pul hodiny". az uvidite, jak muze dopadnout clovek, ktery nevi, co dela, nebo si mysli, ze vi, co dela, tak vas ta chut na samoopravnu svarovanim brzy prejde. kaslete na to, sezente v okoli nekoho, kdo se v tom vyzna a nepokousekte stesti. nebude u vas stat donekonecna. zavareni, zakapnuti mosazi je nejidealnejsi, z mych zkusenosti drzi i kvalitni tekuty kov, ale bacha na to, nadrz musi byt otocena, zadny prusak benzinu (mastnoty) a idealni je "vetrit" do praskliny jeste klasicke mydlo, ktere zabrani na chvili i tem nejmensim prusakum. pak dat prvni tenkou vrstvu, nechat poradne vytvrdnout a pak finalni. a hlavne poradne upevnit nadrz, aby nedochazelo k vybracim.
potvrzuju...jak jsem psal výše, půlhodiny je fakt málo...kdo si to chce udělat doma sám a nevyhazovat peníze, tak doporučuju ten postup s vodou a nebo jak jsem to dělal já se škrtlou sirkou a veškeré výpary řádně vypálit...ta voda je možná lepší, protože hned jak to zavaříte můžete vyžkoušet těsnost, bez toho abyste napouštěli a v případě nezdaru znova vypoušteli nádrž s benzínem. Taky jak jsem nedávno zjistil ptaním u odborníků, metoda s napuštěním vodou se běžně vyučuje na školách a je nejpoužívanější.
Takový extrém - tušim na Jawamánii se psalo o metodě používané v Rusku, kdy naplníte nádrž benzínem cca do půlky a zapálíte - co hoří už nebouchne - pak vesele vaříte
Jak je vidět používá se lecos - pro nás čechy připadá v úvahu buďto mosaz a autogen, vylejt epoxidem a nebo lepidlo - vše funguje a vše má svoje pro a proti.
Naposledy editováno 13.10.2012 18:58:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |