1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
Ty jsi na tom jel? Jestli jo tak víš o čem mluvim a jestli ne tak se prosim nevyjadřuj
Naposledy editováno 26.04.2009 20:44:16
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
Naposledy editováno 26.04.2009 20:45:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
EDIT: myslel jsem, že jde o srovnání s CBF 1000, CB 1000 F neznám...
Naposledy editováno 26.04.2009 21:15:24
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
Pokud se ti zdá, že to do 7000 ot. nejede, tak je buď něco s motorkou a nebo je to v tvý hlavě-nemyslím to zle. Protože jsem na litrový K1 jel taky, tak to můžu posoudit-ten zážitek je pro mě nezapomenutelnej. Osobně jsem nepřekročil 9000 ot.
Mám doma ještě Yuki 200 cross na takové to popojíždění do města a do práce a minulý týden se mi stalo, že jsem na ní skočil hned po vyjížďce na ZRX, kdy jsem pravačku nešetřil. Dám 1,2,3,4,5 a hned zastavuju. Koukám, kde se mi co zamotalo do kola, kde to přibrzďuje, zkrátka proč to nejede. No, byl jsem za blbce, protože motorce nebylo nic, jen jsem měl ten pocit z ZRX stále v hlavě.
Rozhodně si nemyslím, že VFR chybí spodek. Ale pokud ti o něj jde a chceš motocykl na nějaké to cestování, doporučuju XJR 1300, GSX 1400, ZRX 1200. Ale vybírat můžeš z mnoha dalších ZZR , FJR, XX, GS, MG,.... Aby ses vyhnul rozčerování, doporučuju se seznámit s technickýma parametrama a charakteristikou motoru.
[img]
jinak co tady píšete,se mi moc nezdá,vtec je sice trochu zvadlej dole,ale rozhodně se nedá říct,že by to nejelo...najezdil jsem na vfr dost.jak na 750, tak na vtecu,s kuframa,ve dvou...a že by to nejelo a bylo líný,nemůžu teda souhlasit.těžko budeš hledat všestranější motocykl tohohle kalibru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
jo a LOLKU: krouťák je na CBF1000 lepší, v celém rozsahu otáček a hlavně když máš plné kufry a sedíte na tom dva.
Holt ty testy nelhaly...
ale zatím jsem najel jen 18.000km za rok, tak třeba nejsem objektivní
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
hondacbf1000>MildaVFR> a za druhé s těma kuframa a dvěma lidmi, co tady o nich kecáš, jede 240km/h.
240, jo? Proc se mi zda, ze pri 200kmh se na tomhle musi clovek uz sakra drzet, aby ho to neodfkouklo?
EDIT:
Ted koukam, ze ses ptal na motory, ne na motorky. V tom pripade bych bral motor z CBFka (neni co resit, 200ccm navic je znat, o neco vyssi vykon ma VFR, zato ma o dost mensi kroutak = motor CBF je vic na pohodovou jizdu). Bohuzel motorka neni jen o motoru, takze kdybych se mel rozhodovat celkove, CBF bych dal na jatka.
Naposledy editováno 27.04.2009 00:37:09
Neboli, posuzováno z ceny CBF, je VTR o polovinu dražší Záleží na matematickém úhlu pohledu.
2 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
vfr není špatná motorka ale tolik místa na ní jako na cbf není, tudíž míň komfort a na silu je cbf taky lepší. jasná volba.
Naposledy editováno 27.04.2009 14:50:43
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
Naposledy editováno 27.04.2009 17:06:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 800 a CBF 1000 srovnejte
JARYN82>HarryPotter>Nechci vám do toho kecat, ale těch 240 jsem na CBF 1000 jel jen párkrát, většinou po rovině nebo z mírného kopce a otáčkoměr byl na hranici červeného pole, tedy těsně před zásahem omezovače, takže se mi zdá, že s kuframa to tolik nepojede. Pravda nezkoušel jsem to, ale ve dvou jsme na tom jel nejvíc 220. CBF totiž není dělaná na trhání maximálních rychlostí, ale na cestování a pohodlné projížďky, VFR je podle mě daleko větší sporťák. Navíc se mi zdá VFR menší. A trvám si na tom, že průběh točivého momentu je u CBF daleko lepší než u VFR a CBF do šesti tisích VFR napráská jako nic.
Srovnávaš nesrovnatelné tvoje CBF má červené pole od 10000 ot/min VFR 12000 ot/min takže když to chceš srovnávat....když budeš CBF točit do 6ti a VFR do 8 tisíc ...tak ti ujede ....to je jako by jsi srovnával ochcavku 1.9 TDi a 1.8 TSFi a tvrdil že když to budete točit do 3 tisíc tak s dieselem benzínu ujedeš .........každý motor má své přednosti a podle toho by se sním mělo jezditNaposledy editováno 27.04.2009 17:10:34
JARYN82>JARYN82>HarryPotter>Nechci vám do toho kecat, ale těch 240 jsem na CBF 1000 jel jen párkrát, většinou po rovině nebo z mírného kopce a otáčkoměr byl na hranici červeného pole, tedy těsně před zásahem omezovače, takže se mi zdá, že s kuframa to tolik nepojede. Pravda nezkoušel jsem to, ale ve dvou jsme na tom jel nejvíc 220. CBF totiž není dělaná na trhání maximálních rychlostí, ale na cestování a pohodlné projížďky, VFR je podle mě daleko větší sporťák. Navíc se mi zdá VFR menší. A trvám si na tom, že průběh točivého momentu je u CBF daleko lepší než u VFR a CBF do šesti tisích VFR napráská jako nic. Srovnávaš nesrovnatelné tvoje CBF má červené pole od 10000 ot/min VFR 12000 ot/min takže když to chceš srovnávat....když budeš CBF točit do 6ti a VFR do 8 tisíc ...tak ti ujede ....to je jako by jsi srovnával ochcavku 1.9 TDi a 1.8 TSFi a tvrdil že když to budete točit do 3 tisíc tak s dieselem benzínu ujedeš .........každý motor má své přednosti a podle toho by se sním mělo jezdit
To já netvrdim, že se to dá srovnávat jak to myslíš ty, taky jsem to v prvním příspěvku napsal, ale pro praktické použití je CBF rozhodně vhodnější.
A žes jel nejvíc 220...? To tam mám pár vteřin za kdejakou zatáčkou...
Myslím si, že záleží hlavně na tom, jak se motor ZAJEDE. Nikdo to za mě neudělá, pochválit se člověk má přece vždycky sám, ne...? Jojo, zajel jsem si ji dobře
HarryPotter>Jel jsem na VFR 08(předváděčka), sám mám CBF 1000, najeto skoro 13 tisíc km. Pokud jde o ty dvě, tak můj litr táhne prakticky pořád stejně od třech, čtyřech tisíc do sedmi, pak přijde špička do devíti, síla motoru ale narůstá lineárně. Pak ovšem zvadne. VFR je proti tomu do šesti a půl tisíce totálně mrtvá, krouťák nikde, leda tak jet kochačku napohodu s prstem v nose. Pak ale v motoru chytnou saze a otáčky letí do nějakých jedenácti tisíc a to je pak hukot. Se supersporetm se to sice srovnávat nedá, ale jede to fakt pěkně. Jinak VFR je proti CBF sporťák, spíš bych ale řekl, že CBF je totální turistika. Když jsem slezl z VFR a přesedl na svojí motorku, zdálo se mi, že sedím na skůtru .
EDIT: myslel jsem, že jde o srovnání s CBF 1000, CB 1000 F neznám...
CBF 1000 je totální bída. Desing uplně mimo s motorem z mrtvoly !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 32 | 18.9.2024 v 20:38 TomasRA |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |