Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
http://www.flickr.co...601582731693/?page=1
[URL= jěště jedna pěkná fotečka standardní ZXR 750 typ L
[URL= mi autor tématu promine, že to jsou cizí fotky a že motorky jsou v origo stavu.
Naposledy editováno 28.05.2009 21:36:14
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Tenhle typ "K" měl dokonce AL nádrž, ploché karburátory,..."N"ko - zx7rr měla taky flat karbce, ale neměla v základu AL nádrž, jak dost lidí píše ve fórech. AL nádrž byla v racing kit katalogu. zxr750r má 39mm flat a zx7rr 41mm flat CR Keihiny.
Stále řeším otázku, zda má smysl kupovat plochý karbce na zx7r. Bude to víc žrát, ale jde o to, jestli výkon a průběh bude adekvátní investici (cca 10.000,-Kč).
Verze "K" je dnes dost vzácná a drahá. Podobně i ZX7RR (vyrobeno 500kusů).
O jednom Káčku vím. Měl by ho mít mischa638 a má ho renovovat. Posílal jsem mu nějaký svý fotky elektroinstalace aby měl vzor jak to natáhnout.
To Káčko bylo taky v limitovaný edici nebo ne? Ono se lišilo i přední vidlicí a snad i centrálem, ale to nezaručím. Jinak karburátory tam byli Keihin FVKD39. Má jiné vačky než standart. Jakékoliv další info o R verzích ZXR uvítám.
Jestli má smysl kupovat na ZX 7 R ploché karburátory nevím. Ono v tech. údajích to vychází výkonově stejně a jestli je budeš ladit, tak i klasický se daj naladit a úspora peněz je citelná.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
ten "mischa638" je tedy šťastný majitel, měl kliku. Dyštak mu dej echo ať sem taky přispěje a podělí se o fota a fakta. Karburátory cos psal seděj, další rozdíly má i zx7rr (brzdy, vidle, spojka,..podsedlák) ale to už jsem nepsal, mohli by jsme udělat soupis která verze se od které liší, ale na webu se to dá najít, protože to už dávno někdo zveřejnil.
No na webu to je, ale většinou ne v češtině. Já jsem dělal do školy webovky kvůli zápočtu a dělal jsem je o ZXR 750. Časem bych je mohl dát na net, ale údaje co tam teď jsou nejsou oficiální a rád bych měl vše ofiko než se rozhodnu zda to zveřejnit. Musel bych požádat jěště jednoho člověka co mi s tím pomáhal o souhlas. Takže kdybys měl třeba servisní manuél na typ H, tak bych ho uvítal. Z těchto manuálu jsem tam přepisoval tech. údaje. A hodilo by se několik fotek v originálním stavu a laku. Hlavně R verze. Ale to jenom kdyby to tu někdo měl. Jak říkám, je to zatím polotovar a nevím jestli s tím jít ven.
edit: Míša to má rozebraný a nemá to ani nalakovaný. Takže s fotkama asi nic moc.
Naposledy editováno 28.05.2009 22:00:04
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
[img]
[img] spojku jsem viděl naživo v Hořicích na 300ZGH a je to mazec. Ten klučina co s ní závodil jí vodil hooodně dobře
Tady dávám odkaz na bývalou motorku bývalého kolegy, taky slušnej rachot ! ! ! !
text-odkazu
E. koukám že odkaz tam nejde vložit pořádně
Musíte si v testech najít název Chameleon, jedná se o Kawu ZXR..
Fakt nevím proč to nejde, sakra...
Naposledy editováno 28.05.2009 22:28:24
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
doplnění: skryl jsem Grasselovi 3 fotografie GSXR, protože to sem prostě nepatří. Jinak jak se ptáš Grassele žes měl zxr750, tak můžeš, od toho to tady je , ale už sem nedávej žádný gixera a pod.
Naposledy editováno 29.05.2009 11:28:17
Tak jsem psal Mischovi o tomhle vlákně. Posílal mi na meil fotky svýho Káčka a je to fakt paráda! Nebudu je sem vkládat, protože k tomu nemám svolení, ale snad sem přispěje. Ale ta renovace není nějaká garážová potutelná, ale naprosto profi! Všechno rozebraný, měřenej rám, vše nově lakováno, rozleštěno. Ta bude jak nová. Jestli sem ty fotky dá, tak se těš.
Naposledy editováno 29.05.2009 20:07:53
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/128074-zx-7r.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/289144-zxr-750.html
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
My nejsme kámoši. On tu založil vlákno kde se ptal jak je tažená elektrika a chtěl nějaký fotky. No a já jak jsem rozebranej (zítra to dávám konečně dohromady!) tak jsem mu nějaký poslal. Nevím jak často čte meily, ale včera jsem mu posílal odkaz sem a s prosboulehkého příspěvku. Teď už je to na něm. Jestli se ho chceš na něco zeptat tam mu pošli vzkaz zde. Nebo bych ti možná mohl dát jeho meil přes PM.
edit. Díky za pochvalu videí. Jen škoda, že to není v čestině. Hlavně to o tom ZXR
Naposledy editováno 30.05.2009 17:26:12
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
na www.redmonkey.co.uk někdo nabízel wsbk rám, nový CR karbce, Mg kryty na závodní wsbk zx7rr, pak ještě zadní ohlins,..ale nějak ten prodej váznul. rám nechával za 500GBP což je směšná cena. Nový karbce 500GBP už tak ne a Mg kryty 400GBP a měl dokonce dvě sady, jednu prodal do Kanady.
wsbk rám byl ručně vařen, základ byl stejný, ale rám byl vystužen dalšími pláty a sváry, zaadní kyvka byla celá nová, podsedlák také jiný. Spousta dílů z Mg a Ti. Zajímala by mne hmotnost celé motorky, myslím, že se mohli dostat na 150kg. Výkon motoru byl od 155 do 160 koní oproti 123 bhp u série.
Další rozdíly byly v třmenech - předek racing Brembo, zadní 2pístek Nissin, kola Mg Marchesini 5 loukotí, Mg brýle u vidlice, dva chladiče, karbon airbox, racingové přepáčko, přepákování tlumiče, ohlins měl i Mg horní část pro upnutí, jiná elektronika, racing kawasaki otáčkoměr, extra teploměr z kit katalogu.
Jen by mě zajímalo, v katalogu dílů je hadice od systému na převodovce-spojce, která vede do airboxu, je to označeno jako breath system. U RR verze wsbk to bylo upraveno tak, že byla přídavná nádrž na olej na konci podsedláku a odtud teprve vedla hadice zpět do airboxu.Nevíte někdo k čemu? Nějak nechápu jakou funkci to plnilo, zachytávalo olej, nebo tam byla regulérní nádrž s olejem? K čemu by vedla do airboxu???
Tak tyhlety speciální věcicky jsou vždycky z extra materiálů. Samej mangan a titan. Bohužel cenovky tomu odpovídají. S tím výkonem jsemnněkde viděl graf s asi 145 koněma na zadním kole. Skusím to pohledat. Ale nebyla to verze pro WSBK, ale nějaká domácí úprava.
Ten podvozek bude asi to nejcitelnější. Ono přecejen jiný brzdy, o hodně lehčí kola, jiné odpružení udělají hodně. Tím nechci říct, že nezáleží na motoru, ale na okruhu je ten podvozek o něco důležitější.
Ta hadice do airboxu musí být na každý motorce ze zákona. Pochopil jsem, že mluvíš o YX7RR prodávanou s TP (ve WSBK to být určitě nemusí). Oni ti nesmí unikat výparu ropných produktá do ovzduší. Proto je to vedený do sání, kde tyhle výpary spálí motor. Proč tam ale dávali přídavnou nádobku netuší, Snad aby nějak omezili nebo upravili tlak v klikové skříni?
Tak zatím ZXR Forever
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |