Bracha mel ER6n,byl s ni spokojeny.
2 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
PosMiros - co budes kupovat misto GS??
2 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
Jen je trošku tvrdší a na nerovnostech v zatáčce trošku nervózní...
Já mám 160cm a chytám ji špičkama...bez problémů.
Byla to má první motorka. Nikdy jsem neřídila ani pincka nebo skůtr. Hned jsem seděla na ní a nebyl žádný problém. Je to všechno v hlavě...
Můžu jenom doporučit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
Cosmogagy>ja pro zmenu prodavam modrou ER-5 s 25kW v TP i na motoru, na nauceni idealni.. taky je na inzeratech, a taky by se dalo hnout s cenou.. navic to mame od sebe kousek
PosMiros - co budes kupovat misto GS??
já mám 25 Kw v TP ale jinak otevřeno, ale klidně můžu zpátky zavřít
jinak asi Freewinda a nebo TransAlpa
ZMA>Cosmogagy> Pokud je tvoje ER5 v prijatelnem stavu (treba ta zadni guma),tak muzem dat rec. Nejsem sice momentalne doma, ale poresil bych to.
zadni guma ma najete zhruba 2tkm ta v avataru je tesne pred prezutim
edit - mas ode mne PM, a kdyby neco, ptej se na cokoliv...
Naposledy editováno 07.07.2009 12:58:13
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
pindusswoe>Taky jsem začínal na GSu a teď mám Er-6n a mohu motorku jen doporučit(ale nejsem motorkářka). Jinak bych skoro řekl, že na na naučení je lepší ta Er-6, páč je lehčí, lépe se s ní manévruje v zatáčkách a lépe brzdí.
ze je lehci bych nerekl, GS ma sucha 169kg, a provozni okolo 190... ER6n ma provozni 200kg, a Fko ktere chce zakladatel vlakna pro zenu ma jeste o neco malo vic.. vyska sedadla je srovnatelna.. ER6 bude mozna lip ovladatelna a pocitove lehci nez GS diky jinak (lepe) umistenemu tezisti... kazdopadne Fko asi nebude na zacatek to nejvhodnejsi, a asi ani Nko, protoze prece jen jsou to novejsi masiny, a kdyz s tim pani placne (coz se ji jako zacatecnici urcite podari, minimalne na miste), tak skoda bude daleko vetsi nez na GSku (ER5, CB500) ktere je levne, a nema se na nem skoro co rozbit...
jinak ostrejsi brzdy, taky bych nerekl ze jsou na zacatek vhodnejsi.. GS brzdi vic nez dostatecne na svoji kubaturu.. a zacatecnik se snadno lekne, a jde po brzde, a bez zkusenosti ji zamackne vic nez je potreba a uz lezi (viz pripad meho taty na moji ER-5, a to jen fakt pomalinku, asi 10kmh).. pri lepsich brzdach je to nebezpeci jeste vetsi, staci kdyz na to hamtne min.. ale tuto problematiku dostatecne popsal ve svem vlaknu uzivatel Che
tady
Naposledy editováno 07.07.2009 16:23:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
Cosmogagy>pindusswoe>Taky jsem začínal na GSu a teď mám Er-6n a mohu motorku jen doporučit(ale nejsem motorkářka). Jinak bych skoro řekl, že na na naučení je lepší ta Er-6, páč je lehčí, lépe se s ní manévruje v zatáčkách a lépe brzdí.
ze je lehci bych nerekl, GS ma sucha 169kg, a provozni okolo 190... ER6n ma provozni 200kg, a Fko ktere chce zakladatel vlakna pro zenu ma jeste o neco malo vic.. vyska sedadla je srovnatelna.. ER6 bude mozna lip ovladatelna a pocitove lehci nez GS diky jinak (lepe) umistenemu tezisti... kazdopadne Fko asi nebude na zacatek to nejvhodnejsi, a asi ani Nko, protoze prece jen jsou to novejsi masiny, a kdyz s tim pani placne (coz se ji jako zacatecnici urcite podari, minimalne na miste), tak skoda bude daleko vetsi nez na GSku (ER5, CB500) ktere je levne, a nema se na nem skoro co rozbit...
jinak ostrejsi brzdy, taky bych nerekl ze jsou na zacatek vhodnejsi.. GS brzdi vic nez dostatecne na svoji kubaturu.. a zacatecnik se snadno lekne, a jde po brzde, a bez zkusenosti ji zamackne vic nez je potreba a uz lezi (viz pripad meho taty na moji ER-5, a to jen fakt pomalinku, asi 10kmh).. pri lepsich brzdach je to nebezpeci jeste vetsi, staci kdyz na to hamtne min.. ale tuto problematiku dostatecne popsal ve svem vlaknu uzivatel Che
Co se brzd tyce,pocitam s verzi s ABS. Mam ho na GTRu a je to fakt dobry,zvlaste na nasich cestach, kde trefis kazdou chvilku na nejaky sajrajt. Souhlasim s Cosmogagy,ze na zacatek je ER5 lepsi, na ojetine se nejaka odrenina snese, pokud s tim neni spojena nejaka ujma na zdravi.
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
Možná bych zvážila rovnou ER 6 a vynechala bych to GS. Od sebe se už tolik neliší (pro začátečníka jsou vhodné obě, ER6 z mého pohledu je jakoby na stejné úrovni a ne až další krok, ale to je můj subjektivní dojem)
Určitě se může zdát lehčí, protože má díky motoru a výfuku nízko posazené těžiště. Tím se zdá motorka nejen lehčí ale je i ovladatelnější. Vše na ní funguje a vzbuzuje dojem "silnější nebo objemější" motorky právě díky řadovému dvouválu, který je znát už od cca dvou tisíc otáček ale neztrácí dech ani ve vršku (narozdíl třeba od SV, které je vyloženě středootáčkové)
S touhle motorkou jsme vesele odbrousili stupačky i na okruhu, takže podvozek taky dobrý
Všechny motorky v této kategorii (500-600-650ccm) jsou dobrý a dostačujicí ale přeci jen ER6 (GSR,...a další) už jsou nové koncepce (narozdíl od ER5, GS, GPZ...) a je to znát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
To vis,ona zacina v 52,tak ma strach,aby nerozbila novou masinu.
Jinak smekam pred tebou,moc pekna sbirka stroju v profilu.
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
ZMA>Pořídili jsme ER5,dál se uvidí.
a jak zatim slouzi? uz jste ji stihli poradne projet?
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
anninnka>zdarec lidi, myslíte si, že je kawa er6f dobrá do začátku? jediný na čem jsem jezdila byl pionýr... takže zkušeností nula... co myslíte? a ještě jedna věc, měřím 159 cm, je tu někdo s touhle výškou? Došáhnu na zem? O kolik se to dá snížit? Díky všem
do uplnyho zacatku, a navic s tvoji vyskou bych aspon na sezonu zauvazoval o nejake male stopedvace, jelikoz chces ER6 s kapotou, takze dvacku asi taky s kapotou, idealne CBR125R... s tvyma telesnyma proporcema to pojede 130, vazi to 130 kilo a mela bys dosahnout jeste relativne vpohode... na tom se vpohode vyjezdis, zvyknes si na ovladani motorky na miste (lepsi nez si zvykat rovnou na 200kg motorku) a chovani motorky na silnici (lepsi nez si zvykat na nejakych tusim 70 koni a opet 200kg motorku) a pak muzes uvazovat o prestupu...
kdybys ale nutne chtela hned ER-6F, tak si myslim ze nedosahnes maximalne lehoulince na spicky... snizit se da o dost, ruznyma zpusobama - popustenim prednich vidli, prepakovanim centralniho tlumice, popripade presitim sedla.. a rozhodne doporucuju minimalne na prvni rok dat zarazku na plyn, abys ho neotocila vic nez do pulky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
anninnka>Cosmogagy> no, asi půjdu rovnou do té kawy, když už budu něco kupovat, tak bych ráda, aby mi to chvíli vydrželo, ale stejně přemýšlím, že bych si ji na první sezonu nechala zavřít a i ta zarážka na plyn je dobrá rada, díky. Každopádně do výbavy přibudou i padáky a to hned jak to bude možný, protože
je dobry ze prestoze chces rovnou takovou masinu, tak uvazujes dost rozumne
zavrit to na tech 25kW ti muzu jen doporucit, ja jsem odjezdil 10 tisic km na Kawe ER-5 s 25kW na motoru, a muzu ti rict ze ze zacatku mi dalo hodne zabrat ukocirovat a udrzet v rukou ten neskutecny (po simsonovi ) tah 33 koniku... a sednou rovnou na plne otevrenou sestku, no... sice bych tu snad byl, ale rozhodne bych se nenaucil tak rychle nez na nizsim vykonu... takze doporucuju - uzavrit a padaky nacpi vsude kam muzes
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
1 reakcí na tento příspěvek Majitelky Kawasaki ER6f - SEM!
Rozdil mezi MY 2016 a 2015 je jen v barvach? Prekvapilo me, ze ceny jetych kousku moc neklesaj. Takze i kdyz to bude prvni moto, dava mi vetsi smysl koupit novou s odpoctem dph. A padaky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je tohle za šroub v plynové ruko... Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 1 | 3.10.2024 v 05:48 ja1 |
Trasy v Pardubicích a blízkém okolí Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 12 | 2.10.2024 v 08:11 JEK0TA |
Motor nejde přes 4 tis otáček Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 19 | 14.8.2024 v 22:48 Pixik09 |
Nový motor, ER6 pokračování [1, 2] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 37 | 14.8.2024 v 14:01 Pixik09 |
Motorka KO, co teď [1, 2, 3, 4] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 103 | 13.8.2024 v 09:22 TomasRA |