nevíte někdo co má tohle http://jawamoto.wz.cz/tra250.html znamenat? :puke: Kachna a nebo další jawácká sebevražda? Nebo zájem prosadit se na trzích od Ukrajiny na východ?
Vysoká dědičnost prvků z modelu Jawa 350/640 umožňuje také uvést motocykl na trh za cenu okolo
60.000,-
což bude jistě bezkonkurenční nabídka.
:)
Co se dá koupit za 60k, byť by to byla ojetina, si asi každý představí. Co byste volili, novou dvoutaktní Jawu nebo např. za tyto peníze velmi zachovalou ojetou Suzuki GS?
______________________________________________________________________
poznámka:
Tak jsem se dozvěděl, že jde o 4takt... Pokud bude ten motor šlapat tak je to opravdu slušná nabídka. Ovšem stejně by to chtělo přinejmenším modernizovat kabát.
Jen doufam, že daj kulatý světlo a jiný barevný provedení- tohle je hrůza.
A odkaz je ze stránek prodejce jwa www.jawamoto.wz.cz
Za sebe si myslím že by jawa, když už má ten ,,nový,, 250tkový motor tak by mu měla udělat i jiný rám, centrál, zadní kotouč, prostě co má v téhle době skoro každá motorka, takto to furt vypadá jako levná čínská kopie. Ale pokud se taky rozhodují o jiných variantách tak bych rád viděl v enduru/cest. enduru spíše jednoválec, dvoj válec bych nechal nákému pěknému čopříku a cestáku... :) *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II
2 HartDěda125: s pouzitim jednovalce do endura nelze nez souhlasit. Chromovanej dvouval je tezkej, sirokej a v enduru zbytecnej. Ale je mi jasny, ze pristi rok se s podobnou prasecinou Jawa predvede na vystave. :puke:
Jo anketa tam je a ted to bude jen na lidech, Jawě a financích co z toho vznikne *yes* ;)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II
Jawa dělá mnoho let ty 4T 125 jak máš ty *yes* ale aby byli na českém trhu schopné musí jim srazit cenu, bohužel se to dotklo motoru, starší motory CPI (licence honda thajwan) byli vynikající a ted je nahradili čínské Linhaj, Dandy přišla o otáčkoměr,.....ale aby se Jawa koukla na vzhled a modernizovala některé prvky tak to neeé :( např. z mého pohledu zadní světlo alá babetta, těžce vypadající podsedlové plasty, přední blatník....vím sou to věci na který motorka nejezdí ale zákazníka i odrazují.....např. jako mě, chtěl sem Jawu 125 sport, ale tyto maličkosti mě přesvědčili.....
Je jisté že se Jawa soustředí na jiné trhy než Czeko, ale pochybuju o tom že by vývozní motorky byli lepší, páč podle některých majitelů Jaw (nových) kteří ve většině tvrdí že new motorky ani v Jawě nestartují když sjedou z pásu. Ale stálo by za to udělat test Jawy koupené zde a někde jinde.....to by se pravda ukázala *yes*
A tak přejme/přeju Jawě aby dala na hlas lidu a koncept Jawy 250, nebo i jiné Jawy zdárně dotáhla do konce, aby byl motocykl konkurence schopný a dobrý jako za její nejlepší slávy.... *yes* :)
Ale berme to jako krycí maskování před představením dech beroucího skvostu.... :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II
Takze si dovolim tvrdit, ze by to byl doslova zazrak, kdyby se v Tynci povedlo naladit na 24 koni motor, ktery nikdo jiny behem poslednich 20ti let nehoni pres 20 koni...
V tomhle smyslu jsem presvedcen ze to je kachna, nebo prinejmensim klamava reklama. A nebo mozna jen dalsi ukazka toho, jake pomery vladnou v kolebce naseho motoprumyslu, kde si zrejme jeste vetsina lidi neuvedomuje, ze jim "monopol" pred 17ti lety skoncil. Pokud vyrobce nebo prodejce nepozna rozdil mezi kW a konskymi silami, tezko se pak muzu spolehnout, ze prohozeni olejovych hadic (vstupni a vystupni hadice byly opacne namontovany, takze by pri prvni jizde nasledovala destrukce motoru, ktery by jel nasucho) u noveho motocyklu 650 classic jednoho meho motokolegy je jen ojedinely pripad ktery se stava maximalne ... za poslednich...
Nicmene... kdyz dizajn "640" u novyho stroje tak v podani ramu z Vodnika. Nechapu jestli k tomu pany soudruhy vede lenost a neochota neco menit nebo je to tim ze uz nechali rozkrast puvodni dokumentaci a pripravky na ramy 593, ale je to fuk. Pokud jen vymeni motor a zbytek zustane, je to motorka kterou nechci.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II
Brecim, kdyz si vzpomenu na sveho byvaleho vodnika 250/593-1C Master. Jeho ram uz byl celkem pouzitelny, mel i hezci blinkry a ostatni veci z 640tky na nem vypadaly dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II
Je dobře že jawa přestoupila na 4doby, ale chcelo by to aj větší objem mě by se líbylo 400cc enduro, něco jako Praga *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II
tak si ji kup tady http://web.quick.cz/motopraga/