Téma: Olej. filtr K&N nebo Hiflo?
Zdravim, přišel čas vyměnit olej a s tím i filtr. Chci se poradit se zdejšíma odborníkama jaký filtr doporučují.... :D
FZS 600 03'
FZS 600 03'
1 reakcí na tento příspěvek Olej. filtr K&N nebo Hiflo?
Jezdím hilfo už na druhé motorce a spokojenost...Už se tu o tom psalo...
1 reakcí na tento příspěvek Olej. filtr K&N nebo Hiflo?
No Hiflo budes mit jako original,KN je otevrenej,zalezi co chces a jestli mas ladak,kdyz ne dal bych KN bo se to pak nemusi serizovat(vetsinou) s ladakem zase vetsinou uz je to treba doladit...tak ze je to na tobe.
kolda>To si strelil trochu mimo ne? :lol: :lol: :lol:
Jinak je to v zasade upln jedno, podle me sou naprosto srovnatelny. Taky davam Hilfo a bez problemu. Otazka je jestli se da kvalita oil filtru vubec pro beznyho uzivatele nejak poznat.
Jinak je to v zasade upln jedno, podle me sou naprosto srovnatelny. Taky davam Hilfo a bez problemu. Otazka je jestli se da kvalita oil filtru vubec pro beznyho uzivatele nejak poznat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej. filtr K&N nebo Hiflo?
Kolda> Měl jsem na mysli OIL filtry :) . Ale když už jsi to nakousnul, tak to taky můžem probrat. Laďák mám a používám originální air filtr. Myslí te, že má cenu kupovat K&N filtr? Dynojet kupovat nemám zatím v plánu koupit a myslím, že nějaké seřízení by bylo potřeba nebo ne? Když bude laďák a K&N air filtr.
Black> Taky si myslím, že Hilfo filtr bude stačit. Jen mě zajímalo v čem může být K&Nko lepší. Možná delší životnost....
Black> Taky si myslím, že Hilfo filtr bude stačit. Jen mě zajímalo v čem může být K&Nko lepší. Možná delší životnost....
cuba>takže ke vzducháči. už se to tu hodně řešilo. a vždyky se tak nějak shodl dav že musíš ladit motorku. jen výfuk a otevřený sání díky KN ti jen ochudí směs moto bude možná střílet ale víc koní nenaženeš. takže poladit každopádně.
a co se týka oil KN tak hilfa mám ted KN také ale eště zabalenej. v tomhle asi moc rozdíl nepoznáš si myslím...jde jen o to že KN je přeci jen značka tak možná pro dobrej pocit :) ale aspon KNkovej foltr má na sobě výstupek na klíč takže se stím nemusíš prát při povolování či utahování. to jsem snad na hilfu nikdy neměl.
Navíc pořád nevím Zda je to hilfo nebo hiflo :lol: jednou ho potkám tak a podruhý tak...
a co se týka oil KN tak hilfa mám ted KN také ale eště zabalenej. v tomhle asi moc rozdíl nepoznáš si myslím...jde jen o to že KN je přeci jen značka tak možná pro dobrej pocit :) ale aspon KNkovej foltr má na sobě výstupek na klíč takže se stím nemusíš prát při povolování či utahování. to jsem snad na hilfu nikdy neměl.
Navíc pořád nevím Zda je to hilfo nebo hiflo :lol: jednou ho potkám tak a podruhý tak...
Kolda: tak to je pak těžký :|
Co se týče úprav tak je samozřejmě vhodný to pak protáhnout na dynamometru a zkontrolovat složení směsi v celým pásmu. Ač u skoro všech moto se dává tryska +5 až 10 tak zrovna Yamaha a Fazer úplně je docela imunní na změny a s laďákem samotným se popere motor sám a dobře. Bohužel jen samotným filtrem a koncovkou nic nenahoníš a pokud už zainvestuješ do těchto věcí je pak otázka 500-1500Kč na úplný dořešení věci
Co se týče úprav tak je samozřejmě vhodný to pak protáhnout na dynamometru a zkontrolovat složení směsi v celým pásmu. Ač u skoro všech moto se dává tryska +5 až 10 tak zrovna Yamaha a Fazer úplně je docela imunní na změny a s laďákem samotným se popere motor sám a dobře. Bohužel jen samotným filtrem a koncovkou nic nenahoníš a pokud už zainvestuješ do těchto věcí je pak otázka 500-1500Kč na úplný dořešení věci
1 reakcí na tento příspěvek Olej. filtr K&N nebo Hiflo?
MaRRos ... High Flow, ne?
Hiflo...
nekde jsem cetl, ze pro KN vyrabi filtry stejna tovarna jako Champion, takze bych to moc neresil ... v pripade aut jsou pry prokazatelne lepsi TRD, HKS atd...

nekde jsem cetl, ze pro KN vyrabi filtry stejna tovarna jako Champion, takze bych to moc neresil ... v pripade aut jsou pry prokazatelne lepsi TRD, HKS atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.