CR500AF Limited Edition VS. CRF450R
CR500AF LE
Donn Maeda: 158.69
Mitchell Bailey: 153.44
Ryan Cooley: 149.03
CRF450R
Donn Maeda: 159.06
Mitchell Bailey: 155.12
Ryan Cooley: 153.78
Jména jezdců neznám a sám z vlastnich zkušeností nevim jestli tomu veřit nebo ne pač sem nikdy na čas na trati nejezdil.A tak přemýšlím proč vlastně tyto motorky přestali vyvíjet???Jak by to asi vypadalo kdyby se tyto motorky vyvíjeli ze stejným důrazem jako dnes 4takty.Zajímají mě vaše názory, zkušenosti a komentáře.
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
Naposledy editováno 29.10.2009 22:57:36
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
Naposledy editováno 29.10.2009 20:46:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Everts72>TOLI.> no já určitě ne ale i když bys držel jen pul plynu tak ta spotřeba bude nepěkná
Everts72 - Možná se budeš divit, ale to pětikilo prý nebere ani tolik, co dvoudobá dvěstěpadesátka! To víš nemusí se zdaleka tolik točit!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
2 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
[URL= respekt
Sob>já mám film o vývoji moto GP od těch pětistovek až po současnost a tam ROSI doslova řiká ....Když poprvé skusíte pětistovku ty vole...... takle to tam řiká má to neskutčnej výkon i váhu já osobně bych měl strach jak sv*na kdybych na tom měl někde jet
Sob - Tak tady se bavíme o terénních motorkách a ty jsi se dostal k Rossimu a na silniční motorky!Naposledy editováno 29.10.2009 23:04:42
Sob>já mám film o vývoji moto GP od těch pětistovek až po současnost a tam ROSI doslova řiká ....Když poprvé skusíte pětistovku ty vole...... takle to tam řiká má to neskutčnej výkon i váhu já osobně bych měl strach jak sv*na kdybych na tom měl někde jet
Jak se to jmenuje? Ať mám něco na dlouhý zimní večeryNa soutěže se mě to nezdálo, páč v tom velkým hrnci to bouchlo zrovna tehdy, když se to moc nehodilo - zkrátka ovladatelnost v terénu nebyla moc dobrá. No a právě proto jsme postavili soutěžní speciál z 250ky zvětšením objemu na 260, aby se dalo jet ve třídě 500... Problémy s výkonem nebyly a jelo se s tím líp.
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
CR 500 AF a KX 500 AF