Edit: Tak už jsem se rozhodl - pro J350/640.
Naposledy editováno 09.11.2009 21:19:26
2 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
Já bych asi bral 634 s přestavbou na kotouč...ale všechny tyhle typy budou plus mínus autobus stejný...
Bracha mel peknou 640, rv. 96 a nebyl s ni problem. Vape fungoval dobre a slusne tahle i ve dvou (celkem 160 kg zive vahy) do kopce za ctyri.
Jen jeden detail...dal si na drzku, kdyz mu vbehla pri jizde z kopce kocka do predniho kola
Jo a u starsich bez bezkontaktniho zapalovani je furt nutny stelovat, takze zadna vyhra.
Naposledy editováno 01.11.2009 22:19:09
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
curdaracer>kup peknou 640
Kolem 20 litru bude vyvonena, ne? Teda aspon loni do petadvaceti, jestli se dobre pamatuju.
Anebo zkus Trampa, to je vlastne taky 640, jen trosku jakoby do terenu... myslim, ze ma taky o fous zvetseny vykon, ale mozna se pletu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
Jinak tramp má výkon z fabriky uplně stejnej jako ostatní 40ky.
Kuba350>vzhledově je asi nejlepší 640. Kup nějakou s Vape, plovoucim kotoučem, dvoukomorákama a budeš mít vystaráno. Daj se sehnat dobrý kousky do 20 litrů.
Jinak tramp má výkon z fabriky uplně stejnej jako ostatní 40ky.
Aha, tak jsem se spletl. Sorac
Ty 2-komoraky jsou mozna uzitecny, ale me se strasne nelibi, vypadaj jak natazeny venec burtu
Ja bych si snad sehnal klasicky starsi chromovany a prehodil to
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
[img]
Osobně bych kupoval asi Vencovku 634, ale to jen proto že se mi líbí. A co třeba ČZ-Cagiva roadster 200?
Na tomhle jezdila Aťaska tady kolem našejch komínů
Od pohledu zachovalá
a tahle není daleko
Naposledy editováno 01.11.2009 23:05:57
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
[img] ty reflexní proužky na kolech musely přidat aspoň deset koní ...ale náhodou pěkná, závidím . Asi si třindu zase koupím, ale jak je v mém stylu, předělám ji na Cafáče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
2stroke>Kura, ty reflexní proužky na kolech musely přidat aspoň deset koní ...ale náhodou pěkná, závidím . Asi si třindu zase koupím, ale jak je v mém stylu, předělám ji na Cafáče
Ona už taky za ty roky měla spoustu lehkých designových změn (kde jsou ty časy, kdy jsem nevěděl co s volným časem )
[img]
[img]
[img]
Jinak ty proužky přidají manimálně 11,1 koní
[img] Ta přední velká kapota ala CBR 1000F i ta dvouoká maska se mi určitě pořád válejí v garáži, rád se toho za malý bakšiš zbavím Velká kapota potřebuje nový lak (je vykitovaná, stačí stříknout), dvouoká maska je ve stavu jako na fotkách..
Naposledy editováno 01.11.2009 23:34:12
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
Jinak teda máš můj obdiv , já jsem na tom jezdil rok a byla to nejhorší motorka co jsem měl , to se prostě nedalo, nebyl den aby se na tom něco nesralo , zase výhoda je že se na tom vyučíš motomechanikem... Jinak zlatý starý Jawky 250 , ty jezdily pořád a nebál bych se na tom vyjet i někam dál , možná že starý 350 na tom budou podobně , jedno vím ale jistě, pokud Jawu, tak jedině r.v. pod 1970 , pak už to šlo všechno do kopru... A nebo tu nejnovější, nevím jak se jmenuje ale byl to ten jejich poslední model (Hi-Tech) , tu měl kámoš a byl s ní spokojenej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
Čumen Sie:
Ten, co jede na té mašině, se jmenuje Prstořez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
DMC.motobiker> já jsem na tom jezdil rok a byla to nejhorší motorka co jsem měl , to se prostě nedalo, nebyl den aby se na tom něco nesralo , zase výhoda je že se na tom vyučíš motomechanikem...
No takové mrchy byly moje dvě první jawy 350 (634 a 632), motor bych dokázal rozpůlit i poslepu, to byla co 3-6tis nějaká porucha, vysypané ložisko na klice, spálená vydlička, vylomené zuby , roznýtovaná kulisa řazení, prostě furt něco.. no bly to vylítané mrchy.. Ale pak jsem koupil GPZ 400R a ta mě vyškolila ještě více, sarla se ještě více, jenže opravy 10x dražší, za dva roky mě zruinovala do mínusu, na opravu jsem si musel půjčit, takže hned jak jezdila, tak šla do světa, splatil jsem dluhy a za zbytek koupil zánovní (4 roky satrou) Jawu A skutečně toho nelituju, první dva roky jsme najel neskutečných (pro mě ) 40tis km (to jsem měl jen tuhle jawu, nic víc, ani auto), pro porovnání za dalších 7 let (doteď) jsem na ní už najel jen dalších 30tis km Ale to už jsem měl další dva japonce a dvě až tři auta.. A za celou dobu co jí mám, jsem dělal jen jeden výbrus v 65ti tis km (a to ještě pochybením servisu, jinak nebyl třeba). Takže já na Jawu nedám dopustit.. Zrovna dneska jsem na ní jezdil Zapnul jsem vyhřívané rukojeti a paráda Kdybych si mohl nechat jen jednu motokru, tak to bude právě jawa.. (VFR promine, ale na Jawu nemá )
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
2stroke> Kotouč na třindě je k nezaplacení, nebe a dudy ve srovnání s bubnem. Mně brzdila třinda na předek mnohem lépe než to, co mám teď. Ta brzda byla pěkně jedovatá.....
Ta bolševická parodie na brzdu jedovatá? - jediný s čím se dá souhlasit je, že to bylo lepší než buben, se kterým se muselo dycky začít brzdit wo jednu křižovatku dříf ceny čtyřtaktů teď docela spadly, zvážil bych spíš něco jinýho
639 jsem měl 2.Jednu fungl v 17ti.Ta šla hned z domu a koupil jsem olítanou MZ 150 a byl v 7nebi (tehdy sem chtěl machrovat-po zadním,kolem nohy atd...)Po X letech další a celkem spokojenost,ale hrozně mě z ní bolely záda...
No a po ní 640 s oilmastrem a zapal.Ducati.SUPER!!!Jezdila jak víno...Ve dvou Slovensko,přetížená a super.Sedí se na ní blíž k řidítkům,má stabilizátor př.vidlice a je to lepší na ovládání a záda nebolí To je můj typ!
Kdybych nebyl srdcem obchodník a ona se nedala prodat za cenu starého japonce,tak je doma doteď...
Ale v garáži mám 634 Konopník(vlastně předchozí model s plechy přes boky nádrže-chrom a skl.blinkry,ale chrom.blatníky)...(přes zimu ji chci udělat).Prostě je nejhezčí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
ta predni brzda brzdi velice slusne a opravdu jedovate moje stary CB muze jen zavidet
doporucuju znova si promyslet co od motorky chces...sam jsem mel tri sezony 350/640, byl to v tu chvili pro me nejlepsi stroj. Konecne velka motorka kterou sem fakt miloval Je ale nutny si uvedomit co za tech par korun vlastne dostanes. Podle vlastnich zkusenosti musim rict ze tyhle motorky jsou tak trochu pro kutily. Dost casto neco stelujes, utahujes a resis...Vykonem te asi taky moc neprekvapi, diky krouticimu se podvozku nejsou pri vysokych rychlostech zrovna bezpecny Brzdy netreba komentovat, buben bych radsi nedoporucoval, kotouc vepredu je alespon mala utecha a musim rict ze oproti zadnimu bubnu se urcite zdal i me jako kousavej Pri vybirani pozor na elektriku, nic jinyho nez bezkontakt (Vape) bych nedoporucoval, stejnetak je podle me dobry dat si pozor na oilmaster. Ja jsem tenkrat radsi zvolil verzi bez oilmastera a radsi jsem redil sam abych se nebal ze se neco podela a motorka prestane mazat sama Co se tyce vyfuku tak jedine origo chromovany roury, ten nadhernej zvuk mam v hlave doted a navic krasne vypadaj. Ohromny plus je, ze vsechny dily sezenes opravdu za par korun, coz u japoncu rozhodne neplati.
Jop...jeste jedna rada...pry se v roce 2002 po povodnich prestaly vyrabet alternatory do motorů 638 (ty sou v modelech 638, 639 a 640), tovarna na ne byla vyplavena. Ja jsem pred 3 rokama kupoval stator a uz tenkrat se skoro nedal sehnat!!! Zkus jeste popremyslet o MZ 250, to jsou prej o hodne sviznejsi a spolehlivejsi stroje...ale nevypadaj uz tak hezky8-)
Tak hodne stesti pri vybirani
když se jawám vytýká, jak se sypou, pak se zapomíná na to, jak jsou starý - já mám motorku z roku 73 a jezdím s ní každý den do práce, a to je to nějakých 37 let stará babka s 62tis na tacho. takže se přidávám k názoru, že spolehlivost je velkým dílem dána předchozím majitelem a pak taky štěstím na konkrétní kus. Kvalita některých dílů taky není oslňující, ale v případě dobrýho kusu se nejedná o nějak velký investice. já pořád něco řešil první dvě tři sezony, poslední dvě už v podstatě leju jen benzín, takže i bezporuchová jawa se dá.
buben vepředu se dá, chce to ale víc předvídání a větší odstupy, hodně záleží jestli je nebo není šišatej - jak je šišatej, tak pakny nedosedaj celou plochou.
a nevím jak se to má s 500 při srovnání s 350 a jestli na to máš řidičák, ale kluci od nás si dotáhnli kolem 30tis postarší GPZ 500 a CB 500 v pěkným stavu a jsou s nima spokojený.
2Stroke - já si na svou 634 stěžovat nemůžu a brzda v provozu rozhodně nejsem, když neberu maximálky, tam končím vzhledem ke stáří už někde kolem 105-110, větší rychlosti neriskuju.
a paraboly jsou plastový a blinkry taky plast :)
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |