rok výroby 95
najeto 55000
ježděno holkou
http://www.tipmoto.c...8-ls-650-savage.html
a nebo radši koupit o 10000 dražší má najeto 27000 a je to 1993
děkuji za příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki LS 650 savage
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki LS 650 savage
Akorát budeš pořád měnit volnoběžku startéru.
A vůbec to nebrzdí.Ale no to vlastně ani nejede,tak nepotřebuje brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki LS 650 savage
Neal1>Držák motor?
Akorát budeš pořád měnit volnoběžku startéru.
A vůbec to nebrzdí.Ale no to vlastně ani nejede,tak nepotřebuje brzdit
Ale na druhou stranu bude mít stroj od firmy která nezkrachovala jako Buell
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki LS 650 savage
Neal1 - Píšeš "narozdíl od Tebe se snažím upozornit na nectnost" To není pravda! Pokud by si narozdíl ode mě upozorňoval na nectnosti musel bych já někde popisovat klady a to se nestalo tak své počínání nesrovnávej s mím.
Naposledy editováno 06.01.2010 23:42:22
Akorát budeš pořád měnit volnoběžku startéru.
A vůbec to nebrzdí.Ale no to vlastně ani nejede,tak nepotřebuje brzdit
Tak a odemě to zní věruhodněji, když mám značku motorky, která zatím ještě nekrachla?
Tohle co říká Neal1 je obecně známá věc , ještě můžeš dodat že na Savage každej rok dvakrát měníš těsnění pod hlavnou , jednou za dva roky startér, a pokud chceš aby ta mašina zářila, lepší je mít u sebe pořád hadr a odmašťovač... Jinak předek opravdu moc nebrzdí, ale zadní brzda (buben) na to stačí sama, a vzhledem k výkonu ty brzdy celkem stačí , navíc v poměru cena / výkon, a hlavně pro začátečníka je to asi dobrej stroj! Akorát objektivně vzato ten motor se nezdá jako 650, ale spíše jako 250, každopádně mnoho lidí tvrdí že má ten stroj pořádnej krouťák , já jsem na něm najel bohužel asi jen něco přes tisíc Km, takže jsem si během té krátké chvíle zatím toho krouťáku jako prase nestačil všimnout , ale určitě tam někde bude , říká se to...
Jinak Buell je super stroj , a nekrachnul , to jen HD ukončil výrobu...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki LS 650 savage
Naposledy editováno 06.01.2010 23:54:08
Abych to uvedl na pravou míru , Angličáky jsou tátovo, Jawky po dědovi a z části moje práce , Honda ze šrotu, XV500 moje první motorka - byla velice levná, a Virago už je minulost, takže když říkám "moje" značka, myslím tím teď zrovna Ducati , díky za optání...
Ale na druhou stranu, je to pro mě vlastně poklona , každopádně svobodný člověk ve 23 letech, pro kterého jsou motorky hlavním cílem, by si na takové tři mašiny neměl mít problém sám vydělat, teoreticky je to otázka jednoho roku, prakticky dejme tomu tří, a když se rozhlídnu po svém okolí, tak nejsem sám kdo to dokázal, a to ani nikdo z nás nedělá v kanceláři...
A k tématu, on řekl pouze fakta , i když třeba zlou formou, ty ses trošku minul...
Naposledy editováno 07.01.2010 12:35:13
Nejdřív pozitiva...
+ Vzhled velké motorky
+ Zvuk velké motorky
+ Levný provoz (než se něco posere)
+ Řemen - nejlepší věc na tom stroji
+ Dostatečný výkon pro bezpečnou jízdu v provozu
+ Snadná a rychlá údržba (neplatí vždy)
+ Většinou dobrá pořizovací cena
+ Velký proston pro úpravy
+ Pro začátek pěknej čopřík
A negativa...
- Trpí na některé věci (těsnění pod hlavnou, volnoběžka, startér, atd...)
- Při poruše se může dost prodražit
- Výkonově na úrovni 4T 250tek
- Krouťák neodpovídá 650 jednoválci
- Motor má nevyrovnaný průběh výkonu
- Horší přístup k některým věcem (vyměnit svíčku = rozebrat půl mašiny)
- Celková stísněnost stroje, malý prostor
- Opravdu špatná přední brzda, průměrná zadní
- Horší zpracování - rozpočtovka
A nějaká fakta...
* Malá váha stroje - výhoda pro slabší jedince
* Málo prostoru - motocykl se hodí spíše jen pro menší lidi
* Průměrně hodnotitelná spotřeba - na ten motor spíš vysoká
* Slušné jízdní vlastnosti ve své třídě
* Menšímu člověku bude určitě slušet
* Dostupnost dílů je poměrně dobrá
* Když se narazí na dobrej kus, bude dobře sloužit
* Za dobrý peníz, stejně tolik muziky
(Moje poznatky, kdyžtak mě opravte...)
A k tomu dotazu, nebál bych se toho že má najeto 55000 Km, tahle motorka se může posrat stejně dobře po 10ti tisících, jako až po 100, ježděno holkou, to nic neznamená, tahle mašina že pořádný železo a myslím že se na něm běžnou jízdou jen tak nedá nic pokazit, doporučuju si to ale osobně vyzkoušet, a porovnat to třeba ještě i s Hondou Shadow nebo Viragem, celkově při výběru hodnoť stav stroje, a když ti bude sedět, není co řešit, připrav se že občas budeš muset dělat pár oprav, ale pokud nenajedeš 20 tisíc a víc ročně, nebude to tak hrozný, pokud se ti Savage zdá jako nejlepší volba, jdi do ní!
Předem díky za rady
Jackpaci
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki LS 650 savage
jackpaci>Děkuji za radu a ještě bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte za kolik se dá koupit ten řemen na ní.Slyšel sem totiž že se to vyšplhá do závratných částek tak mam strach abych jí nekoupil a pak bych za 2 týdny mohl kupovat za 10 000 novej řemen
Neboj , měl by vydržet v poho 50 000 km ! Výhoda je, že ti nezničí řemenice, ale někdy kurevsky skřípe. Většinou když projedeš vodou, ale mejdlo to spraví .
Tátovi se těsně před prodejí stalo, že mu kamínek udělal díru do řemene ....
Ceny jsou prej dost rozdílný ....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Předělání motoru a prevodovky Suzuki LS 650 Savage | mira181 | 5 | 10.8.2024 v 14:48 karavanista |
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |