2 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
marty>Teď jsem dopsal dlouhej příspěvek na téma Murkin ...........
Jóóó a copak jsi tam psal?
1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti
wrag:to je blbost..u benzinaku vymackas tak 5kW a koncis a jeste to muzes posrat u klasicky atmosferickych je to +- 10%. Nejlepsi pro chip tuning jsou motory TD a TDi kde to jde az o tech 30%..
Je to v podstate jakysi premapovani trojrozmernyho datovyho pole v ridici jednotce..muze se stat ze pri prilis velkym navyseni jednotka pada do nouzovyho rezimu..
To ze kazdej rika ze se zvedne vykon o tolik a tolik kroutak o tolik a tolik a spotreba klesne o tolik a tolik je docela i blbost a je to jen tahak na prachy..
Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru..proto lze z toho motoru dostat vic ale ne jen cipem ale i upravami na motoru (svody,sani,vacky..) a to mi za tech par koniku navic a snizeni zivotnosti motoru ani nestoji..Zbytecnost pro mlady strelce..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší

stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....
se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..
nevim jak moc delas do motoru ale i kdyz ty motory vypadaji identicky maji nektere soucastky jine pripadne z jinych materialů co nejsou staveny na vyssi vykon,proto jsou opatreny "zavřenými" ŘJ jelikoz vyroba/vývoj jineho typu by lezla do penez..
co se tyče toho chiptuningu snad si nemyslite že x inženýrů motorářů jsou natolik tupý že nedokažou do motoru nasypat vic koní a musí to za ne udelat nejakej pepa v garazi s notasem

a kdyz uz to teda zvyssi o x% neni na to stavene prislušenství motoru zveda se teplota vyfukovych plynu apod. a odchazi dalsi veci coz samozrejme nepozna clovek za 5000km...
jinak moje zkusenost psal jsem do 2 spolecnosti na zvyseni vykonu chipem a jestli garantujou nejakou procentualni hodnotu zvyseni ze by jsem si zmeril vykon na brzde pred a potom a pripadne reklamovat rozdil slevou nebo vracenim penez ... nikdo na to nepristoupil takze takovej zazarak to asi nebude kdyz si tim nejsou jisty ani oni

Naposledy editováno 10.02.2010 23:18:18
Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....
se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..
66kw - odtokové turbo a menší vsřiky, 81 - VGT...jinak je rozdíl vážně jenom v jednotce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
co se týká motorů,myslím že jsem celkem v obraze.živí mně to.z klasického benzínu nic víc co by stálo za řeč nevytáhneš-to jsme se tady všichni shodli.benzín s turbem je už lepší,ale je tam problém se samozápalem,takže trošku přitlačíš na turbu a musíš tankovat 100 oktanový benzín.diesel s turbem-to už je jiné kafe.zejména pak systém s přímým vstřikováním(u VWgroup označovaný jako TDi) tam se dá výkon pomocí úpravy SW zvedat až o 40%
bez výraznějšího snížení životnosti(samozřejmě v závislosti na typu motoru-krásný příklad je oktávka tdi 66kw-čipem s vytáhneš kolem 90KW ,pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
a co se týká rozdílů v motorech-vývoj a výroba motorů je opravdu drahá a tak hodně výrobců to dělá tak,že motory jsou prakticky stejné a liší se jen "drobnými" obměnami a výkon upravují pomocí SW.jde fakt o prachy-chceš silnější motor-tak zaplať.
takže jsou lidi,kteří umí více či méně kvalitně "odemknout"skrytý pontenciál motoru.hodně dělají i emisní limity,kdy výrobce motor vyloženě ušktrí,aby snížil emise...,takže vypouštíš více CO2,ale jedeš jak drak...
a poslední věc-pokud chceš čipnout auto,tak doporučuji fa DIESELPOWER nejsou nejlevnější,ale záruku ti dají a výkon ti předvedou na brzdě..
Oproti originalu klesly nejnizsi pouzitelne otacky o 500 niz,kde se dalo jet po meste a zacalo to tahat (z 2000 na 1500ot/min).Dvojka je teda desne splasena,ale spotreba celkove klesla o 1-1.5litru nafty na 100km.
Navic pocit,kdy se na me lepi vochcavkar,nebo pasikar a nervozne me problikava a ja na sestku jenom seslapnu a s usmevem na rtech sleduji vzdalujici se freneticky blikajici svetla osobaku , je k nezaplaceni

Chip rozhodne doporucuju,ale jenom do TDI a navic jak jiz bylo zde zminovano , od renomovanych firem se zarukou,moznosti vraceni penez a jineho.Radoby chinese "cheap"tuning nebrat!
chipexpress
Naposledy editováno 11.02.2010 05:13:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
Dolph-cz>Milosek.m>
co se týká motorů,myslím že jsem celkem v obraze.živí mně to.z klasického benzínu nic víc co by stálo za řeč nevytáhneš-to jsme se tady všichni shodli.benzín s turbem je už lepší,ale je tam problém se samozápalem,takže trošku přitlačíš na turbu a musíš tankovat 100 oktanový benzín.diesel s turbem-to už je jiné kafe.zejména pak systém s přímým vstřikováním(u VWgroup označovaný jako TDi) tam se dá výkon pomocí úpravy SW zvedat až o 40%
bez výraznějšího snížení životnosti(samozřejmě v závislosti na typu motoru-krásný příklad je oktávka tdi 66kw-čipem s vytáhneš kolem 90KW ,pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
a co se týká rozdílů v motorech-vývoj a výroba motorů je opravdu drahá a tak hodně výrobců to dělá tak,že motory jsou prakticky stejné a liší se jen "drobnými" obměnami a výkon upravují pomocí SW.jde fakt o prachy-chceš silnější motor-tak zaplať.
takže jsou lidi,kteří umí více či méně kvalitně "odemknout"skrytý pontenciál motoru.hodně dělají i emisní limity,kdy výrobce motor vyloženě ušktrí,aby snížil emise...,takže vypouštíš více CO2,ale jedeš jak drak...
a poslední věc-pokud chceš čipnout auto,tak doporučuji fa DIESELPOWER nejsou nejlevnější,ale záruku ti dají a výkon ti předvedou na brzdě..
Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI


Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...
Asi to necham chipnout

Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.
Jsou však i firmy které to dělají dobře. Já jsem chipoval svého passata a docela se mí výsledek líbí, pružné zrychlení na dálnici je i na vyšší kvalty super, navíc to víc jede od spoda, ne až od 2,5 tis otáček, ale už od 2 tis. To že to víc kouří je pravda bohužel.
Jo byl to motor 2,0T tdi 103 Kw.
z-x-r>Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI
Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...
Asi to necham chipnout
Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.
Já sem chipoval ve 230tis, kouří to míň jak série, coler,spojka,poloosy původní odbržděno 160PS..jak psali ostatní,záleží kdo ti ten čip dělá

Z vyroby nejsou jednotky nastaveny na ideální pomer mezi vykonem, krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru, ale jsou nastaveny tak aby s rezervou
a) plnili emisni normy (rekneme platne treba v EU)
b) a zaroven aby s rezervou vse fungovalo tak, jak ma, i v extremnich vykyvech podminek (teplota, tlak, vlhkost) - v Recku ci Spanelsku v lete budou asi trosku jine klimaticke podminky, nez nekde ve Skandinavii za severnim polarnim kruhem v zime, ze?
Chiptuning tedy vyuzije techto rezerv, zde je prostor pro upravu. Dale by spravne provedeny chiptuning mel fungovat tak, ze vykon a kroutak vam "prida" az na vyssi kvalty ve vyssi rychlosti, kdy uz je to "bezpecne" pro ostatni dily, cimz se predejde napriklad nadmerne zatezi spojky apod. (jinak byste ji napr. pri rozjezdu vyslovene nicili a podstatne tim tedy zkracovali jeji zivotnost). Proto by spravny chiptuning mel vzdy byt uzpusoben nejen na konkretni typ motoru, ale i na konkretni model auta (koncernova TDI - Fabia/Octavia apod.)
A co se tyka atmosferickych benzinu, tak je urcite lepsi penize investovat do KN filtru, ladenejch svodu + koncovky...
Naposledy editováno 11.02.2010 12:01:55
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI
Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...
Asi to necham chipnout
Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.
pokud to bylo myšleno jako rýpnutí,tak je mi to jasné.sám o tom víš kulové a vycházíš z informací získaných někde u piva.
ladit se dá opravdu hodně a jen debil posadí krouťák tak aby hořela spojka...
navíc bavíme se o tuningu a úpravách sériováho motoru a to je vždy něco za něco.můj osobní názor je,že je fajn,že jsou lidi,kteří mají chuť hrát si z výkonem motoru a umí to,takže i obyčejný smrtelník si za ušetřené peníze může poměrně levně více či méně upravi výkon svého vozu a svést se tak s příjemným zatáhnutím do sedaček a nemusí to řešit slintáním po předraženým golfu rs a pod.
howk
1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti
jo,v pohodě,však jenom diskutujem..
....ještě dodám,že po čipu nic na kopci nezdechne,to tady jen někdo plácnul jako příklad

dobře udělaný čip fakt dobře jede,nežere a neničí auto...za tím si stojím.
a co se týká sporťáků-na to prostě hromada lidi nemá.není to jen o motoru,na sporťáka je trahý každý šroubek...a za 6 litrů taky nepojede(ne vždy se jen závodí-je třeba i jezdit do práce)
tdi byl takt dobrý motor,na který už budem zanedlouho jen vzpomínat a nadávat na CRi...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | 3KP | 2 | 25.6.2023 v 10:40 Gahan37 |
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 10 | 6.2.2022 v 14:40 Treable |
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 7 | 23.9.2021 v 17:32 assassin |
Dobijeni baterky Ducati Hypermotard 1100/1100S | Petrjonass | 4 | 13.7.2020 v 16:19 gugo |