- zvuk i serioveho je myslim celkem dustojnej .... proste je z toho slyset, ze to je 1600ccm, motor ma i svuj specifickej zvuk ... jako kazdej Triumph pohvizduje. 6 kvaltu j skoro moc ... ale pokud se chces svezt sportovnejsim stylem, tak je tam vic kvaltu k dobru
- brzdy me prekvapily - opravdu to brzdi jak svina, bohuzel nema stavitelne packy (spojku, ani predni brzdu)
- remenu bych se nebal - ma mekci zaber jak kardan
- pri me vysce v kombinaci s integralkou musim hybat hlavou, abych se podival na tacho (asi jedine minus motorky)
***
co by Te zajimalo dal? :D
2 reakcí na tento příspěvek Novej Thunderbird 1600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600
Yura>mateSAS - Pravda je, že je to něco absolutně netradičního. Jestli dobře vzpomínám, poslední "chopper" s řadovým dvouhrncem byla Jawa 350 CHOPPER... Ale dík za dodatečnou otázku - každopádně by mě zajímalo, u kterýho prodejce by mě nechali si na to aspoň sednout. O ježdění radši nemluvím, to bych byl asi posranej přeci jen je to skoro 400 táců a položit to,asi bych to nerozdejchal
Řadovej dvouvál v čopru/cruiseru ? Třeba Kawa EN 500 Vulcan, nebo zase ty krásný Triumphy ale vzduchem chlazený. Myslim že se jmenuje America, T100 a tak nějak .
Orgovan> presne tak ... kawa uz tuhle koncepci delala, Cinani ji ted delaji s oblibou ... kawa dawala do Chopperu dokonce i 4valce :D ... nicmene - v Thunderbirdu jsou cepy klikove hridele pretoceny o 90 stupnu, takze se to chova jako Vckovej dvouvalec :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600
Orgovany>Řadovej dvouvál v čopru/cruiseru ? Třeba Kawa EN 500 Vulcan, nebo zase ty krásný Triumphy ale vzduchem chlazený. Myslim že se jmenuje America, T100 a tak nějak .
No jo, to mě vůbec nenapadlo. Oni Angličani si vůbec potrpěji na zvláštnosti - třeba Rocket a jeho třívál 2300. Ale ten Thunder je stejně nejhezčí, až budu bohatej tak si pro něj jdu...jenže to už ho zas nebudou vyrábět
Yura>No jo, to mě vůbec nenapadlo. Oni Angličani si vůbec potrpěji na zvláštnosti - třeba Rocket a jeho třívál 2300. Ale ten Thunder je stejně nejhezčí, až budu bohatej tak si pro něj jdu...jenže to už ho zas nebudou vyrábět
Tak si koupíš staršího no, takový nádherný stroje stejně nestárnou .
Pozdravuj odemne Honzu Heřmánka !
Naposledy editováno 25.04.2010 01:59:43
Jsem z Jablonce n/N, kdyby někdo motorku od Triumph chtěl, už vím jak na to. Čus.
2 reakcí na tento příspěvek Novej Thunderbird 1600
Mám od jara TT1600, najel jsem něco přes 5000 a nemůžu se smířit s náledujícími nedostatky:
- absence jakéhokoliv úložného prostoru (ani žárovku a šroubovák, natož lékárnu) NIC
- absence základního stojanu demontáž kola na cestě je vyloučná! a je problém i v garáži
- měké zadní tlumiče, přední i zadní bez nastavení, za ty prachy
- nízké stupačky, dřu na každém druhém kruháku
- každej zámek jinej klíč,zaplování, nádrž, řízení, plexi....
Jinak dobrý. Jirka
Naposledy editováno 18.09.2011 21:51:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600
mg.c3 píše: Chtělo by to trochu zchladit nadšení:
Mám od jara TT1600, najel jsem něco přes 5000 a nemůžu se smířit s náledujícími nedostatky:
- absence jakéhokoliv úložného prostoru (ani žárovku a šroubovák, natož lékárnu) NIC
- absence základního stojanu demontáž kola na cestě je vyloučná! a je problém i v garáži
- měké zadní tlumiče, přední i zadní bez nastavení, za ty prachy
- nízké stupačky, dřu na každém druhém kruháku
- každej zámek jinej klíč,zaplování, nádrž, řízení, plexi....
Jinak dobrý. Jirka
Dovolim si oponovat ...
- uloznej prostor je fakt
- videl nekdy nekdo na cruiseru hlavni stojan??? Ja fakt ne! Jses si jistej, ze by jsi byl schopen napnout remen doma tak jak napnuty ma byt? Nejsem si jistej...
- zadni tlumice JSOU stavitelne (predpeti), predni jsou oproti konkurenci vyborny!
- to same jako u pr.tlumicu - jsou nizko, ale jezdit se s tim da na cruisera velmi slusne
- nejsem si jist, jestli to tak nema kazda motorka co ma zvlast spinacku a zvlast zamek krku...
mateSAS píše: Dovolim si oponovat ...
- uloznej prostor je fakt
- videl nekdy nekdo na cruiseru hlavni stojan??? Ja fakt ne! Jses si jistej, ze by jsi byl schopen napnout remen doma tak jak napnuty ma byt? Nejsem si jistej...
- zadni tlumice JSOU stavitelne (predpeti), predni jsou oproti konkurenci vyborny!
- to same jako u pr.tlumicu - jsou nizko, ale jezdit se s tim da na cruisera velmi slusne
- nejsem si jist, jestli to tak nema kazda motorka co ma zvlast spinacku a zvlast zamek krku...
Taky si dovolím oponovat.
-nevidím problém v napnutí řemenu doma-pokud tam jsou napínáky, tak ti stačí šuplera (sice mám H-D, ale předpokládám podobnej systém).
-mám zvlášť spínačku a zámek krku a klíč je stejnej.
- úložnej prostor jsem si vytvořil za nebo pod přední kapličkou
- velikej stojan jsem na podobnejch motorkách nikdy neviděl, máme v naší garáži ( pro šest motorek ) zvedák ( ruční, ne hydrauliku ), moc ho nepotřebuješ, stačí
- zadní tlumiče si nastav, pod sedačkou máš klíč, imbus je z boku pod plastovou schránkou, to už asi víš, přední, pravda, nejdou, vadí?
- nízké stupačky mě taky dost točí, no tak je brousím, no, zase vadí?
- jiné zámky jinej klíč ... našel jsem dost dobrejch věcí na tý mašině než aby mě tohle vadilo, tobě to vadí, viď
- no tak ji prodej, kup si klasickou rejži a určitě budeš spokojenej ... já jsem s tímhle spokojenej až dost
Čus a kolama vždy dolů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600
Před tímhle ptákem jsem léta jezdil na 3metrákovém evropském cruisru který základní stojan měl a to tak vypákovaný, že jej mohla používat i křehká žena. Boční stojan se při opření mota nezamkne, proto manuál doporučuje stavět do kopce. Tady nejde použít ani houpačka na zadní vidli bez demontáže tlumičů výfuku (těch delších).
Mašina se mi líbí proto na ní jezdím, ale proč bych nemohl být náročnější na soudruhy z anglie. První zbláznění jako obvykle po čase přejde, to znáte i z domova. Čau. Jirka
PS: Doporučení na rejži mi fakt vadí. Doporučoval jsem v Motobazaru zřídit kategorii "Neasijské motocykly", ale to neprošlo. Náročnost zákazníků může neasijským motocyklům jen prospět.
Naposledy editováno 04.10.2011 22:21:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600
Vyměnil jsem stupačky řidiče za plotny (podlážky) a přepákování. Je to o něco lepší co se týká náklonu, už jsem sice obě strany škrtnul, jsou tam třecí plechy, ale jde to víc položit, o trochu.
Tohle počasí by mohlo do prosince vydržet!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600
mateSAS píše: Dovolim si oponovat ...
- uloznej prostor je fakt
- videl nekdy nekdo na cruiseru hlavni stojan??? Ja fakt ne! Jses si jistej, ze by jsi byl schopen napnout remen doma tak jak napnuty ma byt? Nejsem si jistej...
- zadni tlumice JSOU stavitelne (predpeti), predni jsou oproti konkurenci vyborny!
- to same jako u pr.tlumicu - jsou nizko, ale jezdit se s tim da na cruisera velmi slusne
- nejsem si jist, jestli to tak nema kazda motorka co ma zvlast spinacku a zvlast zamek krku...
Zdravím, venku je hnusně a já našel tohle vlákno. V anketě je srovnání s Californií, tak pár poznatků k uvedeným bodům.
-úložný prostor má jen na to nářadí, lékárničku a žárovky
-hlavní stojan má a jde na něj překvapivě lehce. Nejdřív jsem měl strach jen pomyslet na to, že bych ho použil, ale stačí se na něj postavit a lehce trhnout. Dokonce i na policajtovi může stát z mírného kopce. Je dlouhý a trčí dost dopředu, takže se nezavře. Kvůli té délce je s ním ale horší manipulace.
-vidle i zadní tlumiče mají plně stavitelné předpětí i tlumení a to ručně bez nářadí
-plotnama se tam fakt snad škrtat nedá
-klíček na spínačku a nádrž má jeden, ale je fakt, že krk se zamyká spínačkou
Jistě že i California má své mouchy a Thunderbird je krásný , ale za mne jasně Káča.
Naposledy editováno 19.02.2012 09:02:59
Je to stejný , zatím jsem letos ujel necelých 500 km a škrtnul jsem si minimálně 20x - nejhorší je to leknutí, nerad jezdím po R a D, vyhledávám vlásenky např. Srbsko - Beroun apod.. Musím vymyslet a vyrobit nějakou úpravu.
Neřešil jste to už někdo?
Naposledy editováno 23.04.2012 10:16:10
1 reakcí na tento příspěvek Novej Thunderbird 1600
Nemáte nějaký nápad na úpravu?
Nemúžu přijít na jednoduché řešení. Zatím jenom to, že kromě zvýšení stupaček by druhým řešením mohlo být zvýšení motorky. Vzadu by to asi šlo, třeba pomocí delších tlumičů, nebo jejich prodloužením pomocí mezikusu na dolním konci u vidle.
Nemáte někdo link na dostupného výrobce tlumičů - jeho katalog?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 138 | 10.8.2024 v 19:30 kratkej01 |
triumph thunderbird 1700 nedrží otá... Triumph Thunderbird 1600 | Berry20 | 2 | 25.7.2024 v 15:53 Petak76 |
Stojan na Thunderbird 1600/1700 dom... Triumph Thunderbird 1600 | kombac | 1 | 11.2.2023 v 22:20 Pekelnej88 |
vibrácia motora Triumph Thunderbird 1600 | kombac | 14 | 24.8.2022 v 01:38 kombac |
volnobeh motoruchcipne Triumph Thunderbird 1600 | Petak76 | 4 | 25.6.2022 v 12:42 SarkafarkaLoupeznik |