Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?
2.5.2010 v 20:36
Zatím jsem měl jen japonce a teď uvažuji a Dukárně 999 nebo 749 a potřebuju poradit na co si dát bacha a hlavně jaké zvuky jsou u Ducati normál a jaké nee...Díky za rady Souky01
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 20:41 | Nahoru | #1
Tak správný zvuk je asi drrrrrrrnnnnn a špatný drtrnnntrrnnn

Raději sebou vezmi někoho znalého nebo si ji nechej zkouknout v servisu

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 21:03 | Nahoru | #2
Na co si dát pozor? Jak u jakékoli jiné moto, jestli nebyla rozsekaná a hlavně na to, jestli byla servisovaná. Bez doloženýho servisu nebrat, nebo Tě to může stát hodně penez. A co se zvuků týče, pokud jsi DucDuc ještě neměl, tak Tě zvuk vyděsí ať bude motor v perfektním stavu, nebo po smrti...

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #3

Ducatista>Na co si dát pozor? Jak u jakékoli jiné moto, jestli nebyla rozsekaná a hlavně na to, jestli byla servisovaná. Bez doloženýho servisu nebrat, nebo Tě to může stát hodně penez. A co se zvuků týče, pokud jsi DucDuc ještě neměl, tak Tě zvuk vyděsí ať bude motor v perfektním stavu, nebo po smrti...



Svatá pravda velebnosti...

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 21:40 | Nahoru | #4
nekupuj to, stejně jí nepochopíš

3 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #5
1. Na kapoty - jedině originál a když ne, tak z cenou dolů (originály tě vyjdou dost draho ...)
2. Na kyvku - od 2005 masivní a delší (když ji budeš chtít později měnit, tak tě vyjde dost draho ...)
3. Na rozlišení modelů S a standart (když koupíš ,,S,, a nebude mít šedý rám do roku 2004, nebo nedej bože Öhlinsy tak ... rozdíl v původní ceně byl cca 300 000 Kč - na to pamatuj !!!
4. Na výfuk - rozlišení standartu, Termignonů průměru 57 a jiných neoznačených výfuků k nám dovážených např. z WSBK není pro neznalého zas až tak lehké ....
5. Na 3 klíče a Codecard
6. Byla často na okruhu, nebo ne? Na normální ježdění si ji kupuje opravdu jen masochista ...
7. Zvuky jsou opravdu šílené - ale to cheme, ne?
8. Dále na poztrácené šrouby ...
9. Lehké průsaky oleje kolem hlav není nic hrozného, když nic nevidíš v zrcátkách, tak to je v pořádku, když zjistíš, že ,,netáhne,, tak se podívej na tachometr - možná budeš překvapený a připrav se na bolest zápěstí - čeká tě tortura, sedlo je všechno možné, jen ne pohodlné ...

... a potom se připrav na všechny své kamarády a známé, protože se jednoznačně vyčleníš z davu, stádo tě už nepřijme zpět, stane se z tebe přes noc namachrované pako, co si koupilo Ducati jako masírku, budeš do smrti vyděděncem a tak dále ....

... držím palce - to uneseš !!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #6

NickSlaughter>Tak správný zvuk je asi drrrrrrrnnnnn a špatný drtrnnntrrnnn

Raději sebou vezmi někoho znalého nebo si ji nechej zkouknout v servisu



nemohu si pomoci, ale podle mě je u Ducati drtrnnntrrnnn zcela v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 21:56 | Nahoru | #7
Je to sice pěkná machovina, ale jak říká kámoš "ducati no more, stačilo". Koupil funglovku a servis ho přišel třikrát tolik, co Japonec.

Ale to asi nechceš slyšet, co?

Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.5.2010 v 23:50 | Nahoru | #8
já už se těším až dospěju do italských bajků , ale asi začnu u RSV :) italské Hondy

Naposledy editováno 02.05.2010 23:51:04

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 10:23 | Nahoru | #9

miura>nemohu si pomoci, ale podle mě je u Ducati drtrnnntrrnnn zcela v pořádku



drtrnnntrrnnn je nepravidelný zvuk

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 16:14 | Nahoru | #10
ducattt> Zdar :) děkuji za vyčerpávající odpověď, která obsahuje dost důležitých info, např. ten orosenej olej kolem hlav, by mě asi odradil....a i dost pobavila a zároveň sem se zalekl toho sedla, to je tak šílený??..Divný zvuky fakt CHCI a pár ducatek už jsem slyšel, projel jsem Monstera od kamaráda a tím vlastně vzniklo jakési pouto mezi mnou a DUCATI!!! Desmo rozvod a suchá spojka :)ČTYŘVÁLCE POMLOUVAT NEBUDU jsou super ale asi mi jde o to mít doma něco jinačího a rád se přidám do rodiny vyděděnců a tak dále :D

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 16:16 | Nahoru | #11
peetr> Ženský taky nepochopíš žiješ s nima a máš je rád!!!

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 16:17 | Nahoru | #12
miura> jasný no

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 16:20 | Nahoru | #13
_George_> JoJo, vim o tom... Vše má své mínus...

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 17:36 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 18:48 | Nahoru | #15

ducattt>6. Byla často na okruhu, nebo ne? Na normální ježdění si ji kupuje opravdu jen masochista ...
7. Zvuky jsou opravdu šílené - ale to cheme, ne?
8. Dále na poztrácené šrouby ...
9. Lehké průsaky oleje kolem hlav není nic hrozného, když nic nevidíš v zrcátkách, tak to je v pořádku, když zjistíš, že ,,netáhne,, tak se podívej na tachometr - možná budeš překvapený a připrav se na bolest zápěstí - čeká tě tortura, sedlo je všechno možné, jen ne pohodlné ...

... a potom se připrav na všechny své kamarády a známé, protože se jednoznačně vyčleníš z davu, stádo tě už nepřijme zpět, stane se z tebe přes noc namachrované pako, co si koupilo Ducati jako masírku, budeš do smrti vyděděncem a tak dále ....

... držím palce - to uneseš !!!



heh Ale s těma poztrácenýma šroubama ho zbytečně strašíš Já jsem teda zatím nikdy nic neztratil A ty průsaky myslím taky, já mám ještě starší vrány a musím zaklepat na dřevo, zatím z toho nikde nic neprosakuje Ale jinak se zbytkem na 100% souhlas

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 19:33 | Nahoru | #16
Ducatista> UUUUFFFF,takže teď už fakt nevím zase nic ... , no n2jak se s tím poperu!!!

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 19:37 | Nahoru | #17
desdro> super dííky

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 19:41 | Nahoru | #18
desdro> super, díky

Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

3.5.2010 v 21:51 | Nahoru | #19
Nejni zač samosebou

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

4.5.2010 v 09:40 | Nahoru | #20
Nekupuj

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

4.5.2010 v 19:35 | Nahoru | #21
Pastell> Krasavice

Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

29.6.2010 v 09:48 | Nahoru | #22
Ducati 999 je najuspesnejsia motorka WSBK vsetkych cias,

WSBK Champion

2003 Neil Hodgson
2004 James Toseland
2006 Troy Bayliss

A je jednoznacne najprepracovanejsia motorka z Ducati produkcie, uz v serii. Pozri sa na detaily kapotaze, horne okuliare krasne rucne frezovane a vyfuky ake nebude uz ziadna motorka mat.Ked ju postavis medzi bruchate stvorvalce tak ju budes milovat, taka je drobna a uzka.

Bral by som novsie rocniky, ja mam 2003 a zda sa mi, ze na zaciatku to este nevedeli dokonale, na druhej strane je early 999 krajsie prevedena co sa tyka prednej hornej kapotaze a kyvka sa mi tiez neviem preco paci viac. Bral by som taku vybavenu Termignionmi (vyfuky), len treba pozriet ci je namontovana aj ECU Ducati Performance a Ducati Performance filtre, ktora k nim patri inak so standartnou ECU a normalnymi filtrami ide trochu hrubo a nema samozrejme tie kone naviac. Nezlakni sa studeneho startu, ja som sa to pol roka ucil startovat, pre mna ked je 10 stupnov celzia tak to treba bez toho krmica ale trochu dlhsie tocit, ked je 20 zase bez krmica naskoci pekne. Su to dve 500ky valce tak sa pri startovani obcas ozve rana ako to kopne naspat, na to si asi nikdy nezvyknem ale inak OK.

Krasna motorka, velka klasika, neobycajny zvuk, tah ako lokomotiva a musis dobre radit, nie ako na zmrzline sa vyvazat na 3ke cely den , od 7000 si zacne tak nadherne hvizhat a inak je to peklo aj odspodu.

Na riadenie nie je velmi poddajna, krasne ti da vediet ked mas zahriate gumy, riadenie pekne stvrdne a potom ju treba na najazde do zakruty trochu postrcit (always countersteer) a drzi stopu pevne a na vyjazde zase postavit, lebo za plynom sa velmi nestavia.

Rad sa v nej vrtam manual je na stiahnutie a nie je to ziadna veda. Ani co sa tyka rozvodov, remene sa menia trivialne, zdravy sedliacky rozum a anglictina to je treba. Ale aj bez toho, navodov na udrzbu desma najdes haldu.

Do servisu by som to nedaval, zobrali kopu prachov a nechali chalanom nedotiahnute hadice, popretrhane plastove podlozky a ani su si nie isty co tam vlastne spravili.

Ducati je uzasna skusenost

[img]

Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

29.6.2010 v 10:52 | Nahoru | #23
Kromě toho co psal ducatt /a se vším souhlasím/ jen doplním, abys v případě jiného výfuku
zkontroloval i eprom, jestli tam někdo narval třeba Termi bez změny paliv.map tak budeš muset dokoupit PC
Jo a případný baťůžek Tě po 2 kilákách svižný jízdy určitě zabije

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

29.6.2010 v 11:33 | Nahoru | #24

ducattt>1. Na kapoty - jedině originál a když ne, tak z cenou dolů (originály tě vyjdou dost draho ...)
2. Na kyvku - od 2005 masivní a delší (když ji budeš chtít později měnit, tak tě vyjde dost draho ...)
3. Na rozlišení modelů S a standart (když koupíš ,,S,, a nebude mít šedý rám do roku 2004, nebo nedej bože Öhlinsy tak ... rozdíl v původní ceně byl cca 300 000 Kč - na to pamatuj !!!
4. Na výfuk - rozlišení standartu, Termignonů průměru 57 a jiných neoznačených výfuků k nám dovážených např. z WSBK není pro neznalého zas až tak lehké ....
5. Na 3 klíče a Codecard
6. Byla často na okruhu, nebo ne? Na normální ježdění si ji kupuje opravdu jen masochista ...
7. Zvuky jsou opravdu šílené - ale to cheme, ne?
8. Dále na poztrácené šrouby ...
9. Lehké průsaky oleje kolem hlav není nic hrozného, když nic nevidíš v zrcátkách, tak to je v pořádku, když zjistíš, že ,,netáhne,, tak se podívej na tachometr - možná budeš překvapený a připrav se na bolest zápěstí - čeká tě tortura, sedlo je všechno možné, jen ne pohodlné ...

... a potom se připrav na všechny své kamarády a známé, protože se jednoznačně vyčleníš z davu, stádo tě už nepřijme zpět, stane se z tebe přes noc namachrované pako, co si koupilo Ducati jako masírku, budeš do smrti vyděděncem a tak dále ....

... držím palce - to uneseš !!!



1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

1.7.2010 v 10:05 | Nahoru | #25
Pokud jí chceš tak si jí kup - vůbec neposlouchej někoho jako "nekupuj", "servis za 300tis" a podobný kecy! Určitě to chce někoho kdo se trochu vyzná a půjde s tebou a vždy když kupuješ jetou tak to je "zajíc v pytli"! Servis prostě něco stojí, ale jen ten velkej - ten děláš za 20tis km. Jinak olej se musí dělat na každy moto!

...a pak ještě ty debilní řeči že jako Ducati je jen "srdcová záležitost" - to je ale blbost! Je to prostě motorka - chceš dvouvál, charismatickej a specifickej - klidně si Ducati kup!

Snad se na mě lidi s logem Ducati vytetovaným na čele nenaserou za moje názory! Taky ji mám rád - DUCATI DUCATI DUCATI

Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

1.7.2010 v 10:06 | Nahoru | #26
základem je aby pořádně šlapal motor, jakmile tam bude něco chrastit tak nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

1.7.2010 v 11:39 | Nahoru | #27

Miki44> "srdcová záležitost" - to je ale blbost! charismatickej a specifickej



charismatickej a specifickej - taky blbost

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.7.2010 v 11:01 | Nahoru | #28

NickSlaughter>charismatickej a specifickej - taky blbost



Zas tolik ne - musíš tu svojí Ducatku občas vytáhnout z garáže....

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.7.2010 v 11:02 | Nahoru | #29
Na všechno a hlavně jestli to bude rachtat cukat a poteče z toho jak olej tak benzín tak to kup páč to je normální ducati stav

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi ducati 999 nebo 749?

2.7.2010 v 18:43 | Nahoru | #30

stepos79>Na všechno a hlavně jestli to bude rachtat cukat a poteče z toho jak olej tak benzín tak to kup páč to je normální ducati stav



Jak si toho Monstříka rád půjčuješ co....???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 ProchySBK 60 29.2.2020 v 20:07 Stana.k.
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101

TOPlist