1) Jak poznam mnozstvi benzinu, ktere mi jeste zbyva? Je to treba neco podobneho jako na fichtlu? Pripadne kolik se da ujet km na rezervu?
2) A pri jakych otackach bych mel u tohoto motoru tak prumerne radit jednotlive stupne a do kolika tis. otacek ho muzu vytacet? Abych ho zbytecne nemucil anebo zase nejezdil s prilis nizkyma.
Dekuji za odpovedi a moc se mi nesmejte:)
CB je dobrá motka, taky jsem ji měl a byl to držák, nikdy mě nikde nenechala. Vždycky když tankuješ, vem plnou a vynuluj počítadlo. Podle toho jak jezdíš tak budeš mít za čas přehled, kolik ujedeš km než musíš přepnout na rezervu. Tak poznáš, kolik ještě ujedeš. A jak přepneš na rezervu, doporučuju jet hned k pumpě a jestli to je dál tak za to moc nebrat. Já jel jednou po dálnici na max (jela cca 190) a přepínal jsem na rezervu. Z auta jsem byl zvyklý že na rezervu ujedu min. 50 km tak jsem jel dál a cca po 15 km jsem byl nasuchu, takže bacha na to, tlačit to není žádnej med A s těma otáčkama buď v klidu. Malý poznáš protože to bude "kopat" a na vysoký je tam tuším omezovač takže řaď podle pocitu a taky podle toho jakej potřebuješ zrovna krouťák
žere asi 5,5
a dojedu více než 300km (si myslim)
a řadit můžeš teoreticky kdykoliv, jen aby ti otáčky nešly +- pod 3500..to poznáš....nebude se jí to líbit:)
edit: dá se jezdit i za 3tis na spotřebu , ale je to na hranici, to řazení prostě musíš slyšet, na otáčkoměr se vys., samozřejmě když nebereš extrémy 10t.
Naposledy editováno 01.06.2010 23:11:31