sem tam nejake fotecky z projizdeni ci popijeni ;o)
Naposledy editováno 16.08.2016 22:54:42
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
[img]
[img]
3 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
Moc se mi z něj líbí ta kovaná kola a Wössner písty s ojnicemi. Ale kde na to vzít a nekrást
Mimochodem, neví někdo co se změní na motoru, když se nahradí origo písty a ojnice vážící 2,4 kg za kované 1,8 kg?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
Co ten Tvuj Akr? Jsi to nakonec zrusil?
Naposledy editováno 21.06.2010 00:12:23
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
Jinak výfuk bych dneska kupoval komplet Akrapoviče (za ty prachy co to jde sehnat skvělá volba), případně kombinaci Akrap + HPE svod ... kdybych ovšem neměl svého lahodného Zarda + HPE Nějak se mi prostě líbí velká oválná koncovka a výfuk vedený pod motorem je taky boží
J!Rka>To M-TEC vytuněný S jsem prohlížel už mockrát.
Moc se mi z něj líbí ta kovaná kola a Wössner písty s ojnicemi. Ale kde na to vzít a nekrást
Mimochodem, neví někdo co se změní na motoru, když se nahradí origo písty a ojnice vážící 2,4 kg za kované 1,8 kg?
nižší váha jde rychleji roztočit a zastavit, takže bude rchlejší odezva na otočení plynovou rukojetí
J!Rka>To M-TEC vytuněný S jsem prohlížel už mockrát.
Moc se mi z něj líbí ta kovaná kola a Wössner písty s ojnicemi. Ale kde na to vzít a nekrást
Mimochodem, neví někdo co se změní na motoru, když se nahradí origo písty a ojnice vážící 2,4 kg za kované 1,8 kg?
rozhodne se tim rozhodi vyvazeni.. tzn se musi cela soustava znovu vyvazit a to uz chce nekoho kdo vi co dela... jinak nizsi hmotnosti /mensi setrvacne hmoty... umozni rychlejsi rozbihani, vyssi maximalni otacky.. tzn se souvisejicimi upravami posunout kroutici moment nahoru a dosahnout vetsi vykon... hur to ale pojede dole...
2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
assassin>me se libi HP2 sport... chtel bych testnout jak vypada 130ps z boxera v realu...
na pohled to jede jako prase ...to jsme byli s kámošem v Mostě,přijel kluk,že je tam prvně jestli mu ukážem stopu,já jsem se hned distancoval ,ale kolega že jo, ve 2.kole už jsme ho neviděli ani ve vracáku ,tl dá na motor bez problémů...je to 12ka
3 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
Kamarád má novou 4ventilovou a moc si jí pochvaluje, ale těžko říct, protože jsem na tom a on mi v zatáčkách zatím moc nestíhal.
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
K tomu brzdění ... na okruhu jsem si fakt užíval dávat na brzdy každého prďolu, který mě před tím vzal na motor na cílovce - asi jediná hmatatelná výhoda spojení teleleveru, ležatého motoru a dlouhé motorky. Nízké těžiště a nepotápějící se vidle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
Jack82>Ďuričko: když se podíváš na výsledky boxer cupu, tak i poladěný eSko umí pojet v poho HP2 Sport. 130k i víc tam maj běžně na zadnim kolem, max je asi 138HP, tzn. na motoru kolem 150, masakr! ono HP2 i R1200S udělá TL hlavně podvozkově a brzdama, o motoru to až tak moc není, i když samozřejmě krouťák to má někde jinde. Vzpomínam si když vyjela TL-S, jak jsem z ní byl vysranej, jenže to už je ňákejch 13, 14 let... pokrok nezastavíš
Jo,no já si netroufam nějak komplexně srovnávat TL s tím vaším Bávem,jasně,je to nová motorka,takže by logicky měla být jinde...myslim že to co jsem psal výše,tak je přímo zážitek z mostecký cílovky.Ono když je člověk pověšenej na plynu co to jde a vidí že to bávo ještě tlačí a viditelně ujíždí...myslim že tam to bylo o motoru hlavně a navíc já nejsem žádnej pilot
Jo jinak myslim že pilot toho BMW je právě J!Rka,možná vzpomene
2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
johnyboy: Sportka 2V je skvělá motorka, kdo tvrdí že ne ten kecá. neni to dělo ale kafíčko se slušnym středem, hodně pozornosti a mechanického zvuku. se seriovou koncovkou je tak o 100% hlučnější než BMW s otevřeným Akrapem. Nikdy jsem z ní nevymáčk o moc víc jak 215, ale tacho téměř nekecalo. Od 120 do ca 190 na 6ku velmi slušná akcelerace. Ty stupačky byly na 2 věci, ale pokud bys je vyměnil za ty z Brevy, nemáš problém. Ano, se spolujezdcem se okopáváš, nemůžeš jet plné špičky, nebo ti musí mitfára udělat místo. Ale na cestování pecka, 600km za den ve 2 se 3 kufry naprosto v pohodě. Sportka je asi nejlepší a neuniverzálnější Guzzi co se kdy dělala. Má ukrutný charisma a fun faktor. Baví tě jet i pomalu. Rozhodně jsi neudělal chybu žes šel rovnou do eSka, ale ani já naprosto nelituji že jsem jí měl a udělal bych to znova stejně, nikdy na mojí asi už jedinou zkušenost s MOTO GUZZI nezapomenu. A taky byla za super peníze, 245 s ABS. O eSku jsem tehdy neuvažoval kvuli spolujezdci, líbilo se mi spíš GTR 1400, ale na něj jsem nedosáhl finančně. Dnes jsem rád, protože budu pár let asi jezdit opět sólo. R1200S je zatím nejlepší strojek na kterém jsem jel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S | PlusOne | 20 | 15.7.2023 v 16:45 MedWed |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | Rudolf | 5 | 17.3.2023 v 17:59 Rudolf |
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S | PlusOne | 104 | 2.6.2022 v 05:15 Ivos |