1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

[img]
Naposledy editováno 30.06.2010 02:27:54




Motor vypadá hezky, s výfuky to může mít aj nějaký zvuk, ale co od toho hlavně nečekej výkon a snadné předjíždění. Předjetí auta je téměř nadlidský výkon, hlavně hodně nebezpečný

Toť moje subjektivní pocity po přesedlání z fářoše. Kamarád si ji koupil po třiapule a to je loudal a je z toho výkonu taky nešťastný.
Za mě jednoznačně hornet, ale není nic jednoduššího než si to vyzkoušet a uvidíš, že mám pravdu.
Bulldog, je zajímavá motorka, ale tím to pro mě hasne. Motor je vlastně Virago 1100 a ten nikdy nesršel výkonem, navíc je 20 let starej, což nemusí být na škodu, ale tento motor jak jsem řekl nikdy nevynikal. Tím neříkám, že je špatnej! Je to rozhodně na klidnou jízdu, ne jako H9.
Obojí má něco do sebe a i když preferuju charakter V2, tak já říkám Hornet 900.

2 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Pokiaľ uprednosťuješ rýchlu jazdu po diaľnici - tiež to nie je pre teba
pokiaľ ale hľadáš pohodlnú motorku na pojazdenie okolo komína alebo kratšie výlety - tak okolo 500km/deň, prípadne aj s ladvinkou (a nechceš aby ti večer nadávala) máš rád zatáčkovité cesty, trvalá jazda tak okolo 130, bez problémov pritiahnuť tak do 160-170, je to super. samozrejme všetko v hraniciach vzduchového dvojvalca. teda motor ťahajúci odspodu ale končiaci okolo 6500. Vďaka bohatému krúťáku takmer bez radenia
danielos, ty si asi sedel na inej motorke, alebo na poriadne rozhasenej so zlými pneu.
Nemal si nejaký "vytunený kus? U mňa sú originálne riaditká - krásne vpredu, ani keď sedím pri nádrži nemám problém s plným rajdom (samozrejme na dvore, na ceste by bol kotrmelec. Motor je dostatočne pruźný (znáša aj flákanie sa cez dedinu 50km/h na 5) Motardový okruh odjazdí v pohode celý na 2. Samozrejme, nikto netvrdí, že je to moderný motor so striekačkou a 100 koňami - ale to si snáď každý prečíta v parametroch. V každom prípade
čo sa týka podvozku - záleží na nastavení a hlavne pneumatikách - necítim v ňom problém
ale viac sa o BT1100 dozvieš na jednom mieste na
Bulldog forum
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

Dřík: Jestli motor nestiha podvozku, tak to je snad nejhorsi situace jaka muze nastat.. Na druhou stranu, to se asi bude s original vyfukama zvedat jen na jednicku ne? Na dvojku bych se hodne divil, ze by to v zakladu v jednom jezdci slo na zadni.. To bych spis cekal az u VTR, noveho horneta 1000 apod.. Ale kdyz pises ty jako majitel cruiseru s V motorem, ze radsi H9, tak to zni az nezdrave presvedcive.. Kurna ten Bulldog se mi libi silene, ale vesmes kazdy mne od toho odrazuje.. Ze by to byla fakt takova bida.. A s tim H9 ale, abych se pak nekde nerozstrelil.. Ted s tim XT obcas sjedu s kolegou ktery jezdi velmi svizne a citim ze jsem s motorkou nadoraz motorem i podvozkove. Jak clovek predjizdi auto v mirnem kopci a mirne tahle zatacce a akceleruje ze se 110 na nejakych 140 a pak zaklopi do zatacky, tak je na te motorce citit ze je fakt na hranici moznosti.. Uz se to trochu vlni, neni to ono.. Navic chybi trosku i kone v takovych situacich.. Zas mit podobne problemy s podvozkem u H9, akorat se 110 konma a 90 NM, to by bylo fakt nebezpecne, tak ted nevim no.. Abych si nejak realne s tim Hornetem.. At to neni jen hromada vykonu, ale nepohodlna a nebezpecna motorka zase..
Peter BT: To forum jsem procet no.. Jako prave..jde mi o pohodlnou motorku s velkym kroutakem, kdy budu schopny predjet auto i v mirnem kopci ktere jede 120 km/h, pak v tech 120 km/h zaklopit na stupacku do zatacek a celkove jezdeni do 150 km/h.. A jestli je ten motor tak jemny (50 km/h na 5.), to bych taky ocenil po ocukavem jednovalci.. Jinak kolem komina uz mam uplne prejezdeno.. Spis ty kratsi vylety, 200 - 300 km projizdky, obcasne par denni cestovani okolo 1000 km..
Clint: MT uz je na mne moc velka silenost, ale libi se mi taky hodne..


Příkladně kamoš z CBR954 skončil na XT660 a je spokojenej jak želva. Je otázka co chceš?
Řekl bych Ti kup si powercruisera a máš vystaráno. Kouťák na odpichy jak kráva, podvozek a brzdy velice solidní. Ale ztrácí na výkonu, takže nemůžeš čekat, že pojedeš pořád 200 (i když i to to umí, ale je Ti líto motoru).
Mi to vyhovuje na max.
H9 je hodně povedenej, ale jak jsem napsal, když zjistíš v zatáčce, že je neovladatelnej a to nejedeš střelbu, tak je to blbý. Zase je to ale o tom, že kdo si na něj zvykne, tak nechcše nic jinýho. Zkus uživatele Horis, ten ho měl a pak jsem mu sehnal GSXR1000-K3. Vzpomíná na H9

závěr?: Svez se na obou a porovnej co Ti je bližší.
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Mě zrazovali od Meanse co mám teď, že nemá výkon jak VTX a Warrior a že je to "proboha" Kawa ale já jsem spokojenej jak želva a i bez toho výkonu jim levou zadní stačím, protože to má super podvozek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
samozřejmě, že to jsou úplně jiné mašiny. Ale ten výkon chybí opravdu i tomu kámošovi, co přesedlal z třiapuly(nejel na ničem silnějším a je loudal). Možná, že na dálky to bude fajn, pohodlné, ale tím u mě padají asi všechny výhody.
Jak jsem psal, je třeba se na obou svézt a nejlépe v jeden den a uvidíš sám.



To, že po jazdení farošovi chýba výkon, to je jasné.
Jazdíme dosť aj s manželkou, občas aj na viac dní, je pravda, nie som žiadny ostrý jazdec - ale na normálnu jazdu výkon nikdy nechýbal ani nabalenému, s kopcami žiadny problém - ten motor ťahá ako dobrý diesel, do kopca ho neuťaháš. samozrejme syn na Dorsodure s pomali sto koňami a celkovou váhou menšou asi o 70 kg ma v rýchlostiach cez 120 zanechá na zrýchlení kedy chce.
určite ťa nenahováram, hovorím tiež len skúsenosti. Pre mňa samému, alebo s manželkou, na výletné tempo v pohode, bez problémov s podvozkom a brzdami (pokiaľ tam, samozrejme, nedá nejaký špecialista doštičky "v dobrej cene")
škoda, že si sa neozval pred mesiacom, mali sme zraz u Vás v Mohelnici, blúdili sme po Jeseníkoch, mohli sme sa niekde zbehnúť. Bolo tam nejak okolo 30 bulíkov.
Ale na Morave je bulíkov dosť, skús niekoho nájsť na fóre a dohodnúť sa
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Být tebou, tak vybírám něco, co má aspoň 90 koníků. Ale na čem se shodnou všichni = projeď se a uvidíš..
Můžeš ject pohodu, kochačku, třeba s chopprákama, nebo si to rozmyslíš, pojedeš ostře a vyrazíš se silnicema. Zatáčky jsou pro MTčko jako dělaný a každou si doslova vychutnávám. Navíc MTčko je atraktivní, každej se za tebou mrkne a se spotřebou nejdu přes 6 litrů.
Krouťák je návykovej, to uvidíš sám

To nové CBFko od Hondy jsem testoval minulej tejden, kolem Karlštejna na Beroun. Mno, je to takové uhlazené svezení, všechno funguje jak má, ale zážitek velkej nečekej. Je to spíš na pohodlné cestování. Motor za jízdy neslyšíš, vibrace nula, vítr skoro nula...prostě za chvíli by mohla být nudná. Na druhou stranu, není drahá, ostře se na ní také dá a motor táhne poměrně odspoda, čili není potřeba tolik řadit. Navíc ošklivá také není. Prostě motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Před časem jsme jezdili s taťkou (on virago a já CB500) předjížděli jsme pár aut jedoucích tak 70-80. Já jsem řadil jako kokot v 7-8tisících, taťka na viragu jen zatáhl na 5ku a ještě mi ujížděl. CB500 samo neni žádná raketa ale proti jawě 350 jede přece jen krapet líp.
Přece jenom je to 1100 ccm.. Takže na jednu stranu chápu, že je to s těmi 65 koňmi nesrovnatelné s litrovýma naháčema, ale myslím si, že to bude stejně nesrovnatelné s 600 ccm naháčema.. A to mi snad nikdo vymlouvat nebude.. Jako, že to jede hůř než šestkový Bandit, nebo CBF 600, to už bych určitě nevěřil..
Otázka prostě do kolika to ještě solidně tahá (tzn. že hrozí i předjíždění) a v kolika km/h to tak nějak "zvolní".. Třeba XT do 120 km/h jede celkem dost šíleně, pak je to ale možná na úrovní 500 ccm naháče..jestli vůbec.. Z tohohle pohledu to beru a takhle si snažím udělat nějak tu představu o tom výkonu Bulldoga no..
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Bulldog neni 1100ccm. Bulldog je 1100ccm nízkootáčkovej V2!! Já mam taky 1000ccm V2. Ale tak hladce volnoběh na 6ku nesnáší. On jí teda vůbec nesnáší. Jo dá se jet na 6ku na volnoběh. Ale nikdy jsem nezkusil přidat plyn. Na Viragu jo. S dunivým rachotem to letělo ke 120ti.
Hele prostě se svez a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Niekto prisahá na V niekto na radový motor. Mne osobne radový nesedí, pre mňa má čudné správanie, zvláštny bezpohlavný chod ako šijací stroj, atď. Ale nebite ma, je to asi preto, že som zvyknutý na drsnejśí V-motor, páči sa mi to proste takto, možno som staromilec - pre mňa má klasická motorka motor do V s poriadnym objemom a dva laufy, a keď zatiahnem za plyn, tak cítim z prejavu motora, že sa niečo deje. A nemusí to byť raketové zrýchlenie do 200, ide skôr o pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Peter BT> Jinak taky mam prave rad mene valcu, zvuk, zatah, jedno s druhym.. A v podstate jsem byl temer rozhodnuty s tim buldogem ale proste 80% lidi rika nebrat. Radsi H9 apod.. Tak to je tezke.. Ze proste BT 1100 nejede a tak no. Kdyby jelo nejak tak znatelne lepe nez XT660X (nerikam ze je nutny vylozene extremni vykonovy rozdil, to ne, ale at to jede i nad 120 solidne do tech 150 km/h), tak bych nevahal, protoze vzhledove se mi libi maximalne a posez mi na tom taky naprosto vyhovoval.. A se zrychlenim presne tak..200 jezdit nepotrebuju.. do 150 km/h parada, XT660X je ale bohuzel stavene tak do 120 km/h, tak proto takhle zvazuju..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
MiCM>c.j.> Fazer je taky zajimava Varianta, ale spis bych asi uvazoval TDM 900 jeste.. To je udajne taky velmi pohodlne, posez jak na cestovnim enduru a motor 90K 90NM zni jako presne to co hledam, akorat mne to tak neoslovilo vzhledove..
Peter BT> Jinak taky mam prave rad mene valcu, zvuk, zatah, jedno s druhym.. A v podstate jsem byl temer rozhodnuty s tim buldogem ale proste 80% lidi rika nebrat. Radsi H9 apod.. Tak to je tezke.. Ze proste BT 1100 nejede a tak no. Kdyby jelo nejak tak znatelne lepe nez XT660X (nerikam ze je nutny vylozene extremni vykonovy rozdil, to ne, ale at to jede i nad 120 solidne do tech 150 km/h), tak bych nevahal, protoze vzhledove se mi libi maximalne a posez mi na tom taky naprosto vyhovoval.. A se zrychlenim presne tak..200 jezdit nepotrebuju.. do 150 km/h parada, XT660X je ale bohuzel stavene tak do 120 km/h, tak proto takhle zvazuju..
Musíš si bulldoga vyzkoušet a uvidíš zda Ti sedne, tady ve foru se většinou nic kloudnýho nedozvíš. Jinak ale 65 koní je na mašinu co má dvaapůl metráku málo.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 14 | 30.11.2023 v 09:34 PlusOne |
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog | Vochmelka | 11 | 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6 |
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog | MiroBabarak | 1 | 16.5.2023 v 08:34 AveKT |
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog | Kapicik | 3 | 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak |
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 8 | 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM |