Naposledy editováno 30.07.2010 12:32:17
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
3 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
ako pisali lepsie sa davkuje
hlavne pri sprintoch to poznat
s hydraulickou mam pocit ze vypnuta a zapnuta spojka
ale osobne som uz mal mnoho strojov aj s lankom
i s hydraulickou spojkou a vzdy som mal problemy
iba s lankom
c.j.>Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne
Jediný problém, který jsem kdy na hydraulické spojce měl, je ten letošní na Volvu z roku 1968
Nejsem zastáncem hydrauliky, ale nemyslím, že by byla tak poruchová, jak se zde píše.
c.j.>Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne
Tak vyměníš spojkový válec, na ducati jsou tři, možná čtyři prdele "tuningových" válečků, které mají i lehčí chod...
Já mám hydrauliku tři roky a žádný problém. Jednou ročně vyměním kapalinu (otázka pár minut) a nestrachuju se.
Nevím v čem je výhoda, ale má to každá ducatka...ale tam jsou ulítlí asi, cpou tam kde co, jen aby to bylo jiný.
Jediný problém byl pičus v Dmotu, který mi do faktury napsal, že mám černou kapalinu, že mi brzy odejde váleček. Vážně "odporník".
Stroje nad 15 let, je pravda, že většinou stačilo vyměnit těsnění..
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
A že je černá nevadí, já měním jednou ročně. Já teda deset tisíc nenajedu.
V hadicích taky problém nebude, když ducati dává v základu všude pancíř.
O lanko musíš taky pečovat, třeba jednou ročně namazat ne? Je to jednodušší, to je pravda.
Kdyby byla jednoznačně nevýhodná, tak se tak nepoužívá. Ale mně je teda taky uplně jedno, co tam je. Rozdíl nepoznám.
c.j. píše: Každopádně je to opruz navíc, měnit kapalinu, která je hned černá, odzvdušňovat, měnit zpuchřelé hadice.. Když se vysere hadraulická spojka, tak oprava na cestě je většinou nerálná, kdežto spojkové lanko vymění každý jouda
Kolik km jsi při cestování najel?
Proč by se měla vysrat hydrailcká spojka nevím, nikdy mi neodešla. Ani na moto ani v autě.
Za to prasklých lanek od spojky jsem zažil nebo viděl desítky
ale venku je hnusně,taky přidám svůj názor- já preferuji hydrauliku,nikdy jsem s ní neměl problém(hydraulické brzdy máme myslím všichni a nikdo lanko zpátky nechce i když se občas musí vyměnit kapalina) a žádné lanko nikdy nejde tak krásně jako hydraulika....
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
na stroji z roku 1995 funguje doposud bezchybně a jemě dávkuje, a žádný peoblém s netěsností bo jsem hned z počátku vyměnil gumičky za cca 200kč a práce na cca30min i s odvzdušněním. Za mě tedy hydrauli foreever
2 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
assassin píše: Na tl1000r se predelava hydraulika na lanko z tls ja souhlasim s c.j. Podle me ma hydraulika smysl na hard endurech, kde je potreba aby to slo hodne zlehka, jinak mam radeji zpetnou vazbu te s s lankem...
......a proto si předělám přední brzdu z hydrauliky na lanko,
abych měl zpětnou vazbu
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
já osobně jsem nikdy nezaznamenal,že bych nějak ztrácel cit,když je místo lanka hydraulika.spíše naopak-na lanku se po zahřátí zvětšuje vůle(netvrdím,že nutně na všech motorkách,ale setkal jsem se s tím často),kdežto na hydraulice je to stále stejné,spojka zabírá pořád ve stejném místě...
navíc lanko prostě drhne a ještě k tomu je tam nějaký ten kloub a páka navíc,to vše se musí přetlačovat....
... chápu,co píše assasin-ale myslím si,že to prostě zpackal výrobce a není problém v samotném principu,ale v konkrétním provedení...
otázka k tématu ovšem je,jestli mají smysl ty přestavbové sady,kde se lanko sice nahradí hydraulikou,ale stále je tam ta páka atd....