Předchozí majitel mi vysvětlil že u nádobky s olejem na levé straně, pokud mašina dlouho stojí tak olej z ukazatele "zmizí" a po nastartování se zase objeví. Přijde mi to zvláštní, kam by se měl olej ztratit?
Dále mi tvrdil, že v servisák mu říkal že u Mille se má chcípat chcípákem, jinak může dojít k poškození řídící jednotky. Jsem zvyklej chcípat klíčkem tak mi to přijde zvláštní, je pravda že při chcípnutí chcípákem zůstanou napájené budíky, při chcípnutí klíčkem to zhasne všechno naráz.
Koukal jsem na voltmetr co měří napětí baterie, vklidu tam mám 12,2V a při zvýšených otáčkách, kdy motor běží hladina napětí kolísá. ze začátku je tam třeba 12V pak to stoupne na 13V zase klesne a podobně. Nejmíň mi budíky ukázaly při nastartovaném motoru ze začátku chvilkově 11,9V, nejvíce asi 14V. Je tohle kolísání a rozmezí napětí normální?
Relé blinkrů vydává podivné zvuky, ne na jaké jsem zvyklý z jiných mašin, pri vypnutí blinkru při rozpojení vydá hlasité chrčivé cvaknutí(poslouchám samozřejmě při vypnutém motoru) možná že je jen málo utlumené, ale zaujalo mě to jde z toho skoro strach
Kontroloval jsem konektory u regleru, díkybohu jsou jako nové, zatím se neroztekly Co jsem tady četl doporučení, tak asi konektory vystříhám a dráty normálně propájím a zaizoluji. Je ještě někde na motorce podobný konektor který je potřeba takto upravit, kromě regulátoru?
U řídící jednotky pod sedadlem mám utřepaný zelenomodrý drát, nevím zdali je odpojený schválně, nebo je to závada.
Mille startuje dobře, bez cizích zvuků, takže volnoběžka je asi v pohodě(motka má na budíku necelých 20k a je celkem zachovalá) ale při chípnutí jsem jednou zachytil zřejmě od volnoběžky takové pinknutí. Stalo se mi to zatím jednou. Znamená to něco?
časem doplním další poznatky, díky za ochotu
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
2) píčovina, myslím že víc slov netřeba
3) palubnímu voltmetru nevěř, kecá jak naše vláda.
4) mě relátko blinkrů taky dělá kravál.
5) tady bych si dovolil citovat klasika: "když to není rozbitý, tak to nevopravuj" takže bych to řešil až to bude aktuální. změř dobíjení (na baterce) a pokud to dobíjí dobře, tak na to nešahej, akorát to občas skoukni jestli se to netaví.
6) zelenej drát není závada, je to standardní postup odškrcení
7) to že při vypnutí "kopne" do startéru je asi normální... dělala mi to každá motka. spíš problém nastává, když se motor zastaví před úvratí... nevim jestli to dělá komprese nebo velkej předstih, ale občas se ten motor hryzne a vynuluje budíky.
Jinak, důležitý: jak nejvíc ulevíš volnoběžce - základem je dobře nabitá a zdravá baterka, a neméně důležitej faktor je startovat BEZ PLYNU, maximálně se "sytičem".
Ať ti dělá jenom radost
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
Naposledy editováno 09.08.2010 17:53:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
c.j.>vonZahn> no hlavně že ty jsi s tím vysavačem těžký frajer
Teď jsem tě teda upřímně nepochopil, cos tím myslel?
Komentoval jsem, že název zní, jako kdyby si to kupoval úplnej začátečník. Ale Whistler už prá mašin řídil evidentně
Naposledy editováno 08.08.2010 23:04:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
..přečetl jsem si jen tu druhou větu
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
u toho startovani bez plynu ma fizz pravdu, akorat obcas se muze stat, ze ti motorka navlhne (at uz po jizde v prutrzi, nebo po umyti hadici). pokud ji nenechas proschnout a motorka nebude chtit nastartovat (bude se protacet starter, ale nechytne), tak startovat s plnym plynem! finta, ktera pomaha (motocykl se neuchlasta jako jine, cili zadny strach)
za ty leta s RSV se mi to osvedcilo (samozrejme nemam to z vlastni hlavy, to byla jedna z prvnich rad od jinych, mnohem vic zkusenych borcu jezdicich na RSVckach)
Naposledy editováno 09.08.2010 16:41:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
Sefo>Qbi-C> O tom jsem teda neslyšel, většinou startuju bez plynu. To musí bejt pak dobrej bordel když to natočíš s plnym plynem...
klasika u motorek vybavených vstřikovači Weber-Marelli
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
illMedvědGuzzin>klasika u motorek vybavených vstřikovači Weber-Marelli
... a nemá náhodou RSV vstřiky DENSO?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
FiZzeR>... a nemá náhodou RSV vstřiky DENSO?
tím jen parafrázuju že to není nic hroznýho startovat s "trochou" plynu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
illMedvědGuzzin>tím jen parafrázuju že to není nic hroznýho startovat s "trochou" plynu :)
pokud nejsi volnoběžka, tak vskutku není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
FiZzeR>... a nemá náhodou RSV vstřiky DENSO?
nebo Siemens, ale to pak nema sytic
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
Dneska jsem změřil to dobíjení, vklidu je na baterce 12,7V při zapnutém klíčku 12,4 a když nastartuju tak na volnoběh napětí pomalu, asi během deseti vteřin vyleze na 14,5V kde se ustálí, když přidám plyn tak napětí klesne na 14V a ustálí se tam bez ohledu na otáčky(regler reguluje)...doufám že je to tak správně?
Chtěl jsem se zeptat ohledně antihopu, co jsem o něm četl tak vlastně rozepíná spojku, aby se moment vytvořený kompresí nepřenášel na kolo a nebloknul ho...takže pokaždé když zavřu plyn tak spojka "prokluzuje"?? pokud by to tak bylo tak by dostávala docela zabrat ne?? Mám totiž ve zvyku ze 4V rozmotat motku na přehledném úseku na vysokou rychlost a pak dojíždět bez plynu, případně brzdit před zatáčkou motorem. brzdím motorem dost často a nerad bych aby se spojka zbytečně opotřebovávala. Na TL nebo VTR čili motkách bez antihopu tohle nehrozí, tam to odnese zadní guma ...nebo je antihop vzhledem k podtlaku v sání do jisté míry "inteligentní" a nechá spojku proklouznou třeba při prudkém ubrání plynu na nízké kvalty kdy by blok kola opravdu hrozil, nebo v podobných případech? když jedu na vytočenou čtyřku přes dvě kila a na konci rovinky zaklapnu heft a brzdím z plných otáček motorem, škodí to spojce a membráně antihopu nebo ne? prosil bych fundovanou odpověď
staruje to celkem dobře, poprvé jsem jí stratoval studenou, sice napotřetí, ale příště vím jak na ní. Zatepla to, na to že jsou tam kdovíjak staré svíce, to chytne skoro na brnk. Zjistil jsem ale, že pokud je motor aspoň trochu teplý, tak páčka "sytiče" nemá na otáčky motoru žádný vliv, ani když dám full
možná řeším blbosti, ale zdá se mi že podsvícení levé strany pravého budíku je tmavší, nebo nefunguje jak má, levý budík je krásně rovnoměrně podsvícený
ohledně toho zelenomofrého drátu, nestříhal se náhodou u předchozí generace Mille? Já mám 2001, tedy facelift...mimochodem, na jaký výkon je motor omezen, pokud se drátek zapojí kam má? jen tak pro zajímavost
Původní majitel tam nalil nějaký neznačkový olej, sice je tam napsáno "full synthetic" ale radši bych vsadil na jistotu, lijete normálně polosyntetku, nebo připlácíte za plnou? Ohledně viskozity jsem slyšel že po 10w40 klouže spojka, nějaký majitel mi tvrdil že jedině 10 nebo 5w50, teď nevím přesně. Jaké značky používáte? Přiznávám se že jsem ještě dopodrobna nečetl manuál, chci slyšet názory od lidí.
Ještě bych poprosil o rychlou radu ohledně budíků, už jsem experimentálně zjistil jak si prohlédnout napětí na baterce, nastavil jsem si Shift-Light(na 9500RPM - špička výkonu) mimochodem, je u Mille "zakázané pásmo" otáček, jako na jiných motkách červené pole? kde je omezovač? nezkoušel jsem to a zbytečně nechci omezovat. Pokud byste mi ještě poradili jak nastavit hodiny a vynulovat tripmetr bylo by to super víc funkcí asi momentálně nevyužiju ...stává se vám často, že se budíky vynulují? třeba po delším stání kdy klesne napětí na baterce, nebo při zmíněných stratech kdy dojde k přetížení stratéru, nebo po mytí, kde dojde někd v elektrice ke zkratu(tohle chci vychytat, potřebuju aby motka byla kdekoliv a kdykoliv spolehlivá, né ža navlhne a nepojede se )
jsem fakt hodně náročnej, ale díky moc za ochotu
funkce přístrojovky jsou popsány na rsv.wz.cz v sekci technika.
omezovač je 10500 RPM.
Antihop funguje jen když je ho třeba sice i při zaklapnutí plynu se tam ten podtlak tvoří, ale není dost silnej na to aby rozepl spojku. a můžeš bejt úplně bez obav, jako 99% RSVček máš v hajzlu ovládací ventil, takže ta spojka klouzne vždycky tak na milisekundu, bo se tam ten podtlak neudrží. a pokud chceš echt šetřit spojku, tak doporučuji naučit se podřazovat s "meziplynem"
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
..o přístrojovce už vím všechno paráda
ohledně toho dobíjení, asi je to OK že?
je možné tu membránu antihopu nějak zkontrolovat, jak je na tom? mám jí hledat někde v sání? prohlídnu sevisní manuál
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |