Téma: Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
31.8.2010 v 15:39
tak sem to dneska trochu pridrel jel se a najednou se kouslo zadni kolo rychle sem zmáčknuj spojku a tak sem zastavil a slisel jsem neco cinkat tak sem to rozebral no bylo to trochu chytlí ale jenom trošku tak sem to vzal silichomem a je to docela v poho ale musis to ted nak zajízdet nebo ne ??
tak GO by byla lepsi, ale jeslti na ni nemas tak bych ted daval vic oleje a tak 500 km bych to moc netocil , proste za me zajizdet
EDIT: kdyz se ti nikdo ozve tak nezapomen rict ze je perfektne zajeta

Naposledy editováno 31.08.2010 16:04:20
EDIT: kdyz se ti nikdo ozve tak nezapomen rict ze je perfektne zajeta



Naposledy editováno 31.08.2010 16:04:20
1 reakcí na tento příspěvek Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
Radši oprav hrubky(slyšel)
nebo tě zdejší "češtináři" ukamenujou, jsou na to nějaký ujetý poslední dobou




hoši před měsíce sem koupil nový válec zajížděl jsem prvních 500km sem jezdil na pulku plynu a střídal otáčky dnes jsem měl najeto neco kolem 600km tak už sem tomu trochu přidal na najednou se mi kouslo zadní kolo to už sem psal potom jsem to rozdělal a na pístu je videt jako že je to trochu chytlí ale prstem to není cejtit tak sem to jenom jakoby rozleštil silichromem složil chytá to v pohode komprese dobrá a ptám se musim to zase zajíždet tech 500km nebo stáčí třeba jenom 100km? protoze uz to je jako zajetý ale zase jak se to rozdelával tak nwm jestli to ješte zajíždet a chci se zeptat stit zajíždením když sem jezdil dřív ze starim válec jezdit jsem okolo 9tis ot/min v kolik otáčkách bych měl tedy tak zajíždět?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
Marťas.> ALe
Už máš uškreceno?

2 reakcí na tento příspěvek Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
nemám uškrceno proč bych měl ? čemu říkáš ALE jako že sem jezdil v 9tis ?
no za mě si to s tím silichromem moc nevyhrál, měl si to vzít pilníkem ten píst a ne to leštit silichromem, ten silichrom je brusná pasta co obsahuje brusný částice a ty ti na tom pístu zůstanou, není to tragédie, ale příště to nedělej a tyhle zadřený "prasátka" se neleští, protože se na té leštěné ploše špatně drží olej
1 reakcí na tento příspěvek Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
no víc oleje sem nedával:) stejne z toho vycházej naký divný zvuky jako jede to dobře ale nezdá se mi to moc snad to vydrží do zimy
nevim co jsi opravil silichromem. Ale prasátka na pístu chce vzít jemnějším smirkem a ne to ještě zaleštit silichromem. Pak taky mrkni na válec jestli tam není někde mázlej hliník to by nedělalo dobrotu, tak ho kdyžtak taky opatrně seškrábni. Potom co to zabrousíš bych dal malinko víc oleje a chvíli jezdil opatrněji.
Píst vzít pilníkem. Zrnka ze šmirgl papíru se jinak zachytnou v pístu a nedělá to dobrotu.
Jezdi s tím s citem a nehoň to tolik. Musíš mít cit pro motor, občas mu naložit, ale musíš taky vědět kdy zase ubrat. Takhle postupně budeš motor zatěžovat víc až do chvíle, kdy ho budeš moct hnát naplno pořád. Pak je zajetej
Přesně se to říct nedá.
Jezdi s tím s citem a nehoň to tolik. Musíš mít cit pro motor, občas mu naložit, ale musíš taky vědět kdy zase ubrat. Takhle postupně budeš motor zatěžovat víc až do chvíle, kdy ho budeš moct hnát naplno pořád. Pak je zajetej

Mírným zadřením, pokud nedojde k strhnutí hliníku z pístu a připečení na válec, vzniknou lesklé hladké plochy na pístu i válci. Na nich nedrží olejový film a tímpádem to v těch místech má sklony k zadření. Tyhle vyleštěný místa to chce zdrsnit pilníkem, nebo smirkem (vyžaduje důkladné vyčištění od kamínků) v směru kolmém na pohyb pístu. Také nesmí být skříplé kroužky.
Kromě toho ježděním na půl plynu to nezajedeš nikdy. To chce jen nějakou dobu jezdit na půl plynu, pak trochu přidávat a po každých 100-200km tomu nakládat otrochu víc, aby se přizpůsobily vůle. A to tak dlouho, než budeš moct zase jezdit naplno.
Motor opravenej po přidření vždycky trochu klepe, protože se v místě přidření vytvořila větší vůle mezi pístem a válcem. Ničemu to nevadí.
Kromě toho ježděním na půl plynu to nezajedeš nikdy. To chce jen nějakou dobu jezdit na půl plynu, pak trochu přidávat a po každých 100-200km tomu nakládat otrochu víc, aby se přizpůsobily vůle. A to tak dlouho, než budeš moct zase jezdit naplno.
Motor opravenej po přidření vždycky trochu klepe, protože se v místě přidření vytvořila větší vůle mezi pístem a válcem. Ničemu to nevadí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
demon90>Marťas.> ALe Už máš uškreceno?
ale jaký ale no nemám





1 reakcí na tento příspěvek Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
válec je v pohode tam skoro nic není videt na pístu to je videt ale není cejtit může se to znova kousnout když ted budu mazat jeste do nádrze a budu jezdit opatrne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem Přidřel musim Zajíždět ?
Marťas.> Ale bylo na tu Čestinu
Prachy vytiskni,ser na skrceni ty tri roky se to neposere možna 6 let no když to bude od 24
Leda až bych si nekdy koupil v budoucnu Novy filtr tak ti to dam komplet,ale nejsou many




demon90>Marťas.> Ale bylo na tu Čestinu Prachy vytiskni,ser na skrceni ty tri roky se to neposere možna 6 let no když to bude od 24
Leda až bych si nekdy koupil v budoucnu Novy filtr tak ti to dam komplet,ale nejsou many
aha


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
padina na AM Derbi Senda 50, Rieju RR 50, Rieju RS1 Evolution, Ri... | scaryrider | 7 | 24.7.2016 v 20:24 motograf |
přestavba z 50cm na 75cm Rieju RS1 Evolution | Lojza123 | 10 | 11.7.2012 v 15:53 dvořákjakub |
Vyměnit olej ? Rieju RS1 Evolution | kanoista | 8 | 11.3.2012 v 10:21 VlastíkPlamínek |
Laděný výfuk 2T Rieju RS1 Evolution | jetofuk | 27 | 5.1.2011 v 20:51 seča |
Problémy se zajížděním Rieju RS1 Evolution | Lojza123 | 7 | 19.8.2010 v 21:55 Lojza123 |