Naposledy editováno 22.09.2010 20:02:13
Naposledy editováno 22.09.2010 20:18:32
udělěj předstih
vyndej svíšku
připoj ji na fajfku
protoč kliku aby byly rozpojené kontakty
zapni zapalování
šroubovákem zajiskři na kontaktech
na svíčce musí být jiskra
sundej fajfku, zajiskři
z kabelu musí přeskakovat tak centimetrová jiskra
jestli ok, není to elektrika. Když ne - . kontakty kabely, cínka,kondík svíčka, fajfka
namontuj starou svíčku
nezapínej zapalování
dej plnej plyn
párkrát prošlápni
svíčka musí být mokrá
když ne -> přívod benzínu, kohout, karbec
když ne kup si koloběžku!
Naposledy editováno 22.09.2010 20:30:29
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje
2 reakcí na tento příspěvek Nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje
M4rť4s>:) no kdyz nandam dotáhnu tak to má vuli když za to vezmu . . jinou kliku nemam napadlo me nechat ovařit a pak to na soustruhu vysoustružit
Prostě si zabruš oba kužely - tj na klice a rotoru magneta brusnou pastou aby na sebe pěkně sedly
Něco jak se zabrušují ventily, tak ty si nasadíš rotor na kliku a budeš s ním točit a budeš mít samozřejmě tam nanesenou brusnou pastu. Ale před tím ještě pilníčkem srovnej nerovnosti na kuželu kliky a v rotoru, potže jak se ti střihne tak to zanechá šrámy a sedí to na sobě pak čím dál hůř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje
Dingo>Že by hadr v sání pod sedlem?
Na to jsem myslel, a není tam
Každopádně kámoš má něco takového taky, elektriku v dezolátním stavu a navíc nění moc schopný co se nastavování a seřizování předstihu týče. Navíc chtěl aby mu to dobíjelo a bylo to hlavně spolehlivé a nebál se s tím jezdit jen po vesnici. Navíc jak to neměl extra seřízený tak ani do otáček se tomu moc nechtělo a říkal, že jak jsme kdysi před hromadou let stavěli homekrosy, tak já nacpal právě 180tkový motor do kejvačkový kostry, dobíjení upravené na 12V, seřízeno a motor šel jak pila, jen "bzučel" jak točil tak to porovnával a říkal že to co má je pěkně nahovno, že ten můj motor kdysi šel parádně. A protože znám jeho nastavovací schopnosti a schopnost se průběžně o zapalování starat, tak jsem mu doporučil Vape, když viděl cenu, tak se mu to taky nechtělo, ale když jsem mu řekl, že ušetří litra na CDIčku a může použít Bosche z mopeda, tak už se mu ty 3200,- zamlouvaly více, nakonec do toho šel - viz foto.
A to víš že, jak jsme to CDIčko měli na těch dvou rourách, tak to prostě nechytlo, svíčka uchcaná, jiskra pěkná i při malém prošlápnutí, ale ne a ne chytit jak to z těch dvou rour upadlo, tak to pak najednou šlo holt občas člověk něco přehlídne.
A pro informaci, kdo by kupoval Vape ("kejvačkový") tak šrouby(2ks M6) co drží základovou desku jsou na těchto ČZ krátké jsou potřeba o 1cm delší.
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |