potreboval bych utlumit vrsek a idealne pridat na spodku nebo stredu otacek ...napada me - vyfuk, privera,...co s tim? cilem je investovat co nejmin :) cili vyfuk za 10 se mi nelibi...
prosim o konkretni a vecne rady. kup si 4T nepotrebuji zbytek RMZ jiz mam diky
1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?
1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?
jinak teda mne osobne nic nenapada, urcite to nejak pujde, ale asi bude lepsi se zeptat nejakeho ladice dvoutaktu co v tom ma strochu praxi..
z tech rad co tu padly, co se zatizeneho zapalka tyce netusim jaky by to melo efekt.. ale to tlustsi tesneni pod valec bude mit efekt jen takovy ze to "oslabi" v celem spektru otacek, takze to sice navrchu nepojede tak moc, ale odspodu to bude jeste mrtvejsi nez ted.. (jen muj nazor, vychazim z toho ze mensi komprese = mensi vykon, a komprese je vsech otackach stejna)
Naposledy editováno 14.11.2010 07:16:30
1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uklidneni RM 250?
Cosmogagy>uklidnit motorku?? udělej pššš a řikej jí malá
jinak teda mne osobne nic nenapada, urcite to nejak pujde, ale asi bude lepsi se zeptat nejakeho ladice dvoutaktu co v tom ma strochu praxi..
z tech rad co tu padly, co se zatizeneho zapalka tyce netusim jaky by to melo efekt.. ale to tlustsi tesneni pod valec bude mit efekt jen takovy ze to "oslabi" v celem spektru otacek, takze to sice navrchu nepojede tak moc, ale odspodu to bude jeste mrtvejsi nez ted.. (jen muj nazor, vychazim z toho ze mensi komprese = mensi vykon, a komprese je vsech otackach stejna)
1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?
Pak taky není marný dát závaží na zapalko.
Jezi>hele zkusil bych trisky v první řadě a pak svíci ta dělá poměrně hodně + možná zkusil zalaborovat se sílou těsnění pod válcem, ale tam si s těma spodkama nejsem moc jistej
Pak taky není marný dát závaží na zapalko.
svíčka na to teda nemá vůbec vliv
to těsění pod válcem ten motor oslabí v celém pásmu otáček dle mě, ale nemuselo by té být až tak ke škodě
spíš než trysky, bych zkusil karburátor s menším průměrem difuzoru, co sem tak četl tak teorie praví, že velký průměr difuzoru je vhodný pro výkon ve špičce a malý průměr pro spodní spektrum otáček
samozřejmě by to chtělo i něco s výfukem, ale neporadí co, jelikož je to dost alchymie
no a dle tohoto se dělalo RM jako enduro tady tak třeba se inspiruješ
1.pootočení bodu zápalu,dělá se to natočením magneta s bodem a je tam tolerance většinou napsaná nebo vyryskovaná
2.koleno,to je to gró naladění
3.koncovka endurová(čili víc tlumený odvod,moc ale neudělá)
4.zpřevodování sekundár-rozeta
5.jiná jednotka řídicí
6.větší zápalko,nebo závaží na něj(záleží co se vyrábí,ale pokud chceš světla tak celé)
7.pokud je přívěra laditelná tak utáhnout,vyměnit protipružinu za tvrdší
8.tlustší těsnění pod válec,pokud se vyrábí
9.vše hlavně sladit podle změn provedených také na karbci(jehla a tryska se dává dle teplot,ale bohatost a volnoběžku hlavně)
1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?
2. přívěry nastavit aby byly na volnoběh pokudmožno co nejvíc zavřené
3. drobná ucpávka koncovky výfuku
4. adekvátně naladit karburátor
5. závaží na zapalko
6. hubenější koleno výfuku
7. zarážka na plyn
8. na minimum předstih
9. silnější těsnění pod hlavu
a je z toho trialka
Naposledy editováno 16.11.2010 14:38:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uklidneni RM 250?
1. větší magneto a nebo závaží: STEAHLY. Hlavní result tohohle řešení je to, že se ta motorka pak tolik neseká - není to hrk za plynem a po zavření prudká decelerace. Motorka je pak taková elastičtější - přibude setrvačnosti a to se potom odráží při přejezdech těžkých pasáží - kořeny, kameny, .....
2. přenastavení přívěry - ta umí hodně. Mimochodem - to že přirovnáváš tu Suzu ke staré zetce bez přívěry mi značí, že teď tam bude něco fakt špatně. Podle mně nefunguje vůbec........
3. Výfuk: na 250 Zuzku je teď asi nejlepší FMF Gnarly Pipe. Já jezdil kdysi na kolenu Messico. Druhá část je tlumivka - co nejdelší a pokud možno označená jako Spark Arrestor
4. Sekundár - když už ji zklidníš navrchu, přidáš střed a spodek, je nejlépe mototku zrychlit na sekundáru.
asi nějak tak.....
Naposledy editováno 17.11.2010 14:00:54