Uzavřeno 26.11.2010 v 06:34 uživatelem kublajchan
Otevřeno 26.11.2010 v 06:35 uživatelem kublajchan
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
takže vocogo???
Naposledy editováno 25.11.2010 21:47:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
Prusa #94 píše: o ničem nevíme, takže nemáme co objasňovat....
takže vocogo???
Těrlicko je pravděpodobně úplné - , a Radvanice by měly být snad bez nejslabších kubatur (asi do 250)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
kublajchan píše: Těrlicko je pravděpodobně úplné - , a Radvanice by měly být snad bez nejslabších kubatur (asi do 250)
důvod????
je tolik modernistů, že jim tam překážíme????
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
1. třída klasik není vypsána jako součást PPO, jede seriál Přebor CSR a ani není vyhlašována jako PPO. Takže v tomto seriálu je v jednotlivých závodech vlastně jako vložený doplnkový závod. Takže záleží na pořadateli, zda je vezme. A vzhledem k tomu, že se jedná o tom, že by za den jelo 5 nebo 6 závodů. je složité se vejít. 125 SP, 125 GP, 25O ta asi pojede jen jedna, mono, do a nad 6 OO. To je šest. Tím je jasné, že v Hořicích a terlicku se nevejdou. Kde nepojede nad 600, muže být jedna třída klasik, ve slovácku asi dvě.
2.pokud autoklub chce jet klasik jako přebor cr, měl by dát pořadatelům potřebnou dotaci na závod a pak by se to řešilo třeba pořádáním závodů veteránu za týden, za 14 dní atd. Když někdo pořádá nějaké mistrovství, tak taky dostane dotaci. Ta současná situace je pro klasiky stop.
3. rád bych aby mi někdo vysvětlil, proč se u nás jako v jediné zemi na světě jede klasik do roku 72 a ne podle platných řádů UEM, kde se navíc historické motorky posunují léty.To aby si někdo musel od Prokopa kupovat bubnové brzy v replice, nebo proč?
reseni podle mne existuje a to bud uzavrenim trati uz v patek ( furt nejak nemuzu pochopit proc by to neslo ,nebo mi to jeste nikdo poradne nevysvetlil) od cca 12 hod. ze tam nebudou trataci? budou jak se rika ze to delaj zadarmo tak zase vsichni vime ze to neni az tak uplne pravda jasne clovek ztoho nezbohatne ,ale nejake to prilepseni ztoho je!jasne navysil by se rozpocet ,ale myslim zase ze by se to vyrovnalo tim ze by byli prijati plus minus vsichni a myslim ze nejake mensi navyseni startovneho by se asi skouslo!
nebo druhe reseni je poradat druhy vikend jen pro klasiky ,ale zase jestli by do toho nekdo sel, stim ze by se mohlo treba pro oziveni pridat nejake rychle!
nebo jeste mozna jedno : skusit zmenit rady ,at se muzou jet pravidelnost a rychle dokupy! v tom pripade by mohli mit klasici sve pro rychle klasiky neokoukane trate! stim ze by uz zalezelo na kazdem jednotlivem poradateli ( myslim ze serialu PPO)zda vypise nejakou tridu klasiku ci nikoli!!
ted nevim jak to je podle radu ,ale myslim ze neni mozne spojovat tridu 125 sp a gp ! to uz bych radsi spojil tridu 125 gp s tridou 250sp! kde jsou prece jen mensi rozdily ve vykonosti techto trid!
2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
pointss píše: Sloučení klasik a pravidelnost. Nejsnažší cesta. Motocykly, které jezdí klasik mohou jet logicky i pravidelnost. tak po průjezdu cílem dám tři poháry za rychlost a tři za pravidelnost. A je to. Bude to stát 1000 korun na víc, ale když všem o 100 kč navýší startovné, nikoho to bolet nebude a je na poháry.a pak pojedou veteráni své závody. a kdo během PPO vypíše historické motorky a věnce dá 2x za to i to, tak mu přijede víc jezdců a ještě vydelá. každý má rád pohár jako památku a pokud má waltra z roku 52 a víc, že na rychlost nemá šanci, tak nepřijede, ale takto má šanci na pravidelnost a to může lákat.
to nedáš dohromady. Třeba klasik 250 spojují motocykly kategorií H,R a U. Dohromady se zrovna tyhle třídy jako pravidelnost jet nedají. Je nás jako červenejch mravenců . Potom by nešlo vyhlásit přebor klasik 250 páč bysme nejeli spolu.
petridas píše: pointss> me se to taky jevi jako nejschudnejsi a nejlepsi varianta ,ale klasici jsou zvykli jezdit na jednom podniku s rychlyma . podle mne je asi nejvice stve to ze budou odstrceni !
si piš že nás to štve.
Jinak bysme nebrblali.........
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
No vidis a v motokrosu resi pravej opak. Radi by klasicke motorky, ale nejsou jezdci ba ani stroje.
Proste je to o penezich. Dromari se chcou povozit na prirodacich. To je cele. Ale jak rikam. Klasici se jedou vsude okolo. Pujdem tam, kde nas chteji
Někdy v roce 2000 se daly jet 2x Hořice, DvUr, branná. A každý byl štastný. ted je ještě nepomuk, možná bude opava a někde se historici svezou, určitě slovácko, kyjov. Tak bych to tak černě neviděl. Když bude 7 závodů, k tomu kopčany, možná nějaký Baláž, tak stejně na víc nejsou peníze
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
Ano jsem pro závody historických závodních motorek, ale opravdu těch, které závodily a ne staveb, přestaveb atd, které nikdy trat neviděly. To pak pozbývá smysl. třeba u aut musí majitel prokázat původ a účast na závodech, u historicky cenných je povolena replika.
pointss píše: Průša - neřešil bych klasik, pojedeš třeba H - dát ti věnec za pravidelnost i rychlost. Proč ne? Stejně dávaj sošky, tak se to zlegalizuje a je to. Třída klasik, kde jede pérák proti yamaze je stejně výmysl duševně nemocného člověka.
to jo, to by špatný nebylo. Já reagoval na to, že při současných pravidlech, jedou v přeboru klasik motocykly smíchaný z různejch kategorií pravidelnosti. To by se dohromady nedalo.
1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
dám hloupý příklad.
Vidím na internetu myslím právě od pana holby CZ 125 rychlou,pěknou. Když klasiky vypíšou, koupím si ji. Když ne, nekoupím. ale tohle prostě potřebujeme všichni vedět. A čím dřív, tím líp.