Dily na batbike





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 72
Následující

SM nadšenci

10.12.2010 v 16:50 | Nahoru | #1
dobrý téma, je to tu dost mrtvý co se SM týče... i když vzniká supermoto český portál, snad již brzo bude



ja jsem mel tohle a ted jsem konecne presedlal na 450, tak do jara snad sezenu prachy na kola, kombinezu a zacnu se to ucit paradne.

SM nadšenci

10.12.2010 v 17:06 | Nahoru | #2
fallen> jojo, o tom portálu jsem slyšel, tak snad to vyjde ...

fotka super, i za motorku máš ode mě palec vzhůru ...taky budu na jaro, dá se říct, začínat svou první sezónu na trochu "ostřejším" motardu (před zimou jsem sice stihl pár vyjížděk, ale pořád to bylo jen takové seznamovací) a nemůžu se dočkat toho, až budu moct vyzkoušet, co ta motorka všechno dokáže ...

modlím se za pěkné počasí během vánočních svátků, aby se dalo kousek vyjet..sice to není ono, ale na zahnání absťáku to bohatě stačí...

SM nadšenci

10.12.2010 v 19:07 | Nahoru | #3
Jeden mladý nadšenec se také hlásí. Ikdyž jezdim jenom na takové babičce , která je spíš jen napodobenina motárdu

SM nadšenci

10.12.2010 v 19:34 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

10.12.2010 v 19:37 | Nahoru | #5
frantas> počítá se všechno ...chystáš se v budoucnu zůstat u motardů?

SM nadšenci

10.12.2010 v 19:40 | Nahoru | #6
Já jsem zase babička nadšenec s mladou motorkou,co s tím...

SM nadšenci

10.12.2010 v 19:53 | Nahoru | #7
Svoje "kladivo" bych tu mohl publikovat,ale všichni ví co je FMX 650 zač. Nedá se říc motard,spíše funmoto,ale i na něm se dá vyblbnout,ale jednou ten výkon stejně začne chybět,jako ted u mě,a na jaro se snad vyjede s něčím ostřejším,(samozdřejmě že supermoto) .I moje bejvalka byla SM,takže zůstanu věrný tomuhle stylu SUPERMOTO FOREVER

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.12.2010 v 08:59 | Nahoru | #8
Lucka> copak? jedna z těch, co šli za jiným "SM"? ...

v4o> já myslím, že to s tou babičkou ještě nebude tak horké ...ty jezdíš na Husce, ne?..někde jsem tu viděl i tvoji fotku z okruhu ...

gervajz9> ...ono se asi po několika letech, strávených na motardech nebo funbicích, těžko hledá jiný druh motorek, který by člověka "uspokojil" aspoň tak, jako právě SM/FB...aspoň já předpokládám, že na motardu strávím ještě spoustu let ...co chystáš na jaro? ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 12:19 | Nahoru | #9
Miši> No po pravdě řečeno jsem chtěl SXV 550,ale po všech recenzích,a zkušenostech lidí,bych to asi neuživil,hlavně je to dvouval,a tutíž při případné opravě bych platil vše 2x. Tak se tedko poohlížím po SM610ie. tak rok 08-09...Nebo SM 510 ,ale ta je taky dost náročná na údržbu,tak nevim.Do jara ještě času dost..

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.12.2010 v 12:49 | Nahoru | #10
gervajz9> SXV je na "pohled" úžasná ..ale uživit ji asi není žádná legrace...i když mám dojem, že novější ročníky už jsou na tom s výdrží, servisem a vším o něco líp, než první modely...ale i tak bude její provoz, pro finančně ne moc zaopatřeného člověka, hóódně náročný...

ale pokud bych měl k dispozici nějaké to zbytečné Euro, partu mechaniků a neomezený přísun dílů od Aprilie za čtvrtinové ceny, tak bych si ze všeho nejvíc přál tento kousek po J. Künzelovi ...

a co třeba taková KTM SMC 690??...se servisem je na tom pořád dost dobře a síly už má až až...po FMX by to nemusela být špatná volba ...

Naposledy editováno 11.12.2010 12:51:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 13:11 | Nahoru | #11

Miši píše: frantas> počítá se všechno ...chystáš se v budoucnu zůstat u motardů?



Popravdě sem spíš blátomyl, ale asfalt se prostě jen tak opustit nedá. Takže plány do budoucna jsou EC 300 a poté sehnat motárdy no 2T v motárdu má málo lidí, alespoň nad 125ccm toho určitě moc neni. A já se rád odlišuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 20:34 | Nahoru | #12
gervajz9> Já mám SM 610,2007,Nevím jak 08-09,ale ta moje moc nejede.Už jsem dala dozadu větší rozetu a teď se chystám na laďák,tak snad to trošku pomůže.Na to moje kadla kadla to teda stačí ale pro mladého dravce nevím...

Jinak zajímali by mne vaše názory,zbyde nám doma jedno enduro,husaberg 450 a přemýšlíme z něho udělat motarda.Ale nevím,jestli tak malý obsah na okruhu neutaháme,většina bergů,co jsem viděla,jsou min. 550.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:32 | Nahoru | #13
frantas> Tak ti budu trochu dělat chutě EC 300 R

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:33 | Nahoru | #14

v4o píše: frantas> Tak ti budu trochu dělat chutě EC 300 R



Mít peníze, tak už je dávno doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:37 | Nahoru | #15
frantas> Je fakt úžasný,dobrá volba.Jako motarda si ho síce neumím představit,ale proč ne Tak držím palce,ať se Ti brzy zadaří a pořídiš.

Naposledy editováno 11.12.2010 21:38:03

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:42 | Nahoru | #16
v4o> Já si taky EC 300 jako motárde neumim moc představit, ale to je asi to nejmenší . Hlavní je že to bude vyší obsah se slušnym potenciálem ve 2T. Každopádně dík za přízeň . Musim sehnat práci tak jako tak, a pak s finančnímy prostředky to bude snad časem taky jiný.

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.12.2010 v 21:47 | Nahoru | #17
Taky přemýšlím že bych koupil motárda. Jen nevím co. Co by jste mi doporučili? Cena třeba kolem 70000-80000?

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:49 | Nahoru | #18

v4o píše: gervajz9> Jinak zajímali by mne vaše názory,zbyde nám doma jedno enduro,husaberg 450 a přemýšlíme z něho udělat motarda.Ale nevím,jestli tak malý obsah na okruhu neutaháme,většina bergů,co jsem viděla,jsou min. 550.



neutaháte ho na okruhu, natož v běžným provozu.... dva kámoši jezdí TM MF 450F 08' a 09' v podstatě jsou to motokrosy na sm kolech normálně běžně po silnici a motorky nic nenamítaj a že dostávaj kur*a čočku

jinak zweitakta se moc na motárdu nevidí ale taky bych to zkusil... právě TM Racing letos má kompletní řadu 125,250 i 300 dostání i v motárdu ale má to jen český importér což se mi nezdá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:51 | Nahoru | #19
S.i.i.i.s.a> DT125X, a hrozně moc benzínu A nebo výbavu, ale asi bys rači věčí obsah předpokládám, to potom radit nemůžu, protože já mám jasno, a nic jinýho nechci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:54 | Nahoru | #20
S.i.i.i.s.a> obecně se to dělí na dvě skupiny.... pokud chceš civil což je 135 a víc kilo a výkon někde 50 koní a intervaly cca. 5 tis. km nebo ostrýho což je zhruba 120 kg plná hmotnost a výkon 50 až 65 koní (Husaberg 650)

z těch tupějších třeba to DRZ 400 ale dle mě dost blbej objem, kdyby s těmahle intervalama a váhou udělali 450 tak je to o něčem jiným, ale za 15 tis. se dá sehnat Big Bore kit- válec, píst apod. na 470 ccm nebo SMC 660... váha 138 kg, 5. tis. km a 43 kw ale jen kickstart

z ostrých určitě Husaberg. nejlépe 2004+ objem 450-550-650 dle vkusu a mozkové kapavity řidiče (řekl čím víc ccm tím mín toho druhého ) ale jak říkám olej+ filtr co 10 MTH ale zas litr oleje i s filtrem vyjde na 5 stovek zhruba tak si to spočti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 21:59 | Nahoru | #21
Lion> Tak nejraději bych chtěl nějakej kompromis. Jezdil bych s tím nějakejch 5000 km ročně

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:00 | Nahoru | #22
frantas> Jo jo 125 je hooodně málo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:04 | Nahoru | #23
Miši> za mně je SXV mrdka.... těží jen z toho že je dvouvál...

SMC 690 už je za pěkný prachy otázka proč. někdo z fora tu psal že docela poruchová a borec co to koupil nedojel ani domů...

kdybych mohl tak bude doma něco od Husabergu co nejnovější stará koncepce motoru, výkon těžko říct, 450 by bohatě stačila, ale ta 650 prostě láká

ovšem pokud bych jel někam dál tak je to napytel, proto zvažuju i Monster 900 bo 1000 nebo později Buell XB 12S.

ale už magořím, před rokem sem byl zařeknutej že jedině motard pyčo pak mě nahlodal ten Monster kvůli dojíždění apod. a před týdnem sem čučel na tetsy o BMW GS 1xxx

a strašně bych někdy v budoucnu chtěl jen zkusit TM SMX 660F....komprese 16,5:1 a pouze kick... nepotvrzený údaj prý 100 koní

TM 660

a na machrování TM SMM 530 Black Dream TM SMM 530

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:08 | Nahoru | #24

Lion píše: Miši> komprese 16,5:1 a pouze kick... nepotvrzený údaj prý 100 koní



To je v naftě ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:11 | Nahoru | #25
S.i.i.i.s.a> KTM LC4 640, nebo pokud ti nevadí ten kick tak 660 to je fakt ideál. super intervaly a už to i jede FMX nebo XTX jsou těžký a slabý... ale za ty prachy seženeš super DRZ co má miši v profilu...ale zas daň objemu je 40 koní a maximálka tak. 130-140

pokud 5 tis. km tak bych se nebál i ostrý... sice ten olej meníš desetkrát za rok ale fakt jen litr+ filtr... za to svezení to stojí, pokud nekoupíš vyloženě nějakou herku tak Husabergy jsou držáky... určitě se svez na obou bud teda LC4 nebo Husaberg a uvidíš... nebo WR 450F maj tisíc km. ale kola ti do TP nezapíšou tak jedině to risknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:15 | Nahoru | #26
Lion> Husabergy jsou teď nesmyslně laciné,já jsem právě přemýšlela,že ho prodám,ale za nějakých 50t se to nevyplatí,to si ho radši opravdu nechám na okruh a husku jen na vyjížďky.
Ty TM jsou teda nádhera A velký Monster,toho bych taky mohla,to řachtání suché spojky bych si pouštěla před spaním

Naposledy editováno 11.12.2010 22:17:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:20 | Nahoru | #27
frantas> no právě že ne ale tlaky to má festovní... ale ten údaj dokonce snad 16.7 mám ze stránek typu bikez.com apod. a 100 koní sem někde zaslech už ani nevim kde tak nevim jestli to není jedna bába povídala... zkusím google nebo napíšu do TM Racing

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:25 | Nahoru | #28
Lion>

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:29 | Nahoru | #29
v4o> no právě, chci taky suchou čili nejnižší objem je právě ta 900 záleží jakej rok... zas nemůžeš čekat že za 7 let nebo kolik starou moto dostaneš 100 a víc peněz když fungláče jsou za 200 je toho hafo bohužel navíc japonci sekaj funglofky za 150 ale zas všechno obyč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:46 | Nahoru | #30

Lion píše: S.i.i.i.s.a> KTM LC4 640, nebo pokud ti nevadí ten kick tak 660 to je fakt ideál. super intervaly a už to i jede FMX nebo XTX jsou těžký a slabý... ale za ty prachy seženeš super DRZ co má miši v profilu...ale zas daň objemu je 40 koní a maximálka tak. 130-140

pokud 5 tis. km tak bych se nebál i ostrý... sice ten olej meníš desetkrát za rok ale fakt jen litr+ filtr... za to svezení to stojí, pokud nekoupíš vyloženě nějakou herku tak Husabergy jsou držáky... určitě se svez na obou bud teda LC4 nebo Husaberg a uvidíš... nebo WR 450F maj tisíc km. ale kola ti do TP nezapíšou tak jedině to risknout



Hak jsem koukal na tu Husu a inzerátů je strašně málo. No uvidím přiští rok
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 72
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist