KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
seikos píše: .
A co jsi tím dokázal, komu si tím pomoh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
dva_hrnce píše: A co jsi tím dokázal, komu si tím pomoh?
pyčo si to tady jen značkuju1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
seikos píše: pyčo si to tady jen značkuju
A to tu všichni moderátoři furt mažou, že značkovat už není třeba Že už funguje tlačítko přidat do mých diskuzí
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Pak přikládám takový nicneříkající obrázek a když mi pošleš mail, tak ti pošlu ještě excelový soubor
Jinak se přiznám že jsem byl línej se s tím drátovat sám, protože jsem měl před servisem v Sušici, tak jsem si to nechal udělatz tam a můžu doma mrknout jestli to sedí s tím návodem nebo to natáhl nějak jinak, večer ještě napíšu co jsem vykoukal
2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
a ono to třeba časem půjde
hle DVA_HRNCE ty máš na V11 PADÁKY?
A CO TAKHLE HLAVNÍ STOJAN
nebo v práci stojany na kyvku mám,ale odvezl sem si moto na chalupu a tam sou horší podmínky,kdo má jakou fintu na demontáž zadního kola a existujou i rolny na kyvku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Markus.1 píše: no vida takže od všeho kousek
a ono to třeba časem půjde
hle DVA_HRNCE ty máš na V11 PADÁKY?
A CO TAKHLE HLAVNÍ STOJAN
nebo v práci stojany na kyvku mám,ale odvezl sem si moto na chalupu a tam sou horší podmínky,kdo má jakou fintu na demontáž zadního kola a existujou i rolny na kyvku?
Nooo, já nemám V11, takže jsem asi neměl ani reagovat, že?
Hlavní stojan nemám a vůbec mi nechybí..
A chystám se na zabudování něčeho do stropu garáže abych to mohl v případě potřeby věšet jako Kuba, je to asi nejlepší způsob
Protože vzadu je letmáč bez středové díry, tak mě nic lepšího nenapadá.
Existují samo i jiné způsoby, ale tenhle mi přijde nejelegantnější
Nejdřív sem ještě doufal
šmudla neměla námitek
a potom jsem byl nasranej
Fakt už jsem ji letos rozebírat nechtěl.
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
pořídil jsem teď na podzim Ballabio. Předně je to neskutečná pecka, má jen 1 mouchu, škube kolem 3000 otáček. Ono je to dle zařazeného kvaltu: od 3200 na 2 až po 2800 na 6. Škubání se neprojevuje při plynulé akceleraci, ale při udržování v těch otáčkách - a akceleraci z těchto otáček. Snažil jsem se něco načíst na zahraničních fórech, protože tady ten problém nikdo neřešil a našel jsem následující tipy:
- Restart TPS
- Synchronizace (dělal jsem teď velký servis -hned po pořízení a synchro proběhlo, problém se tím neodstranil).
- Ještě mám 1 tip, že prej někde v Německu dělaj přeprogramování řídící jednotky, prej je problém v lambda sondě, kterou již Ballabio má, uměj to prej nějak vochcat...
Nemohl by být problém se snímačem otáček? Měnil jsem ho na Cali EV, ale tam se to projevovalo tak, že když jsem šel nad 2500 otáček, tak to začlo škubat jak kůň a nedalo se s tím jet.
Předem dík za postřehy, tipy...
Přeprogramování říd.jednotky-palivový mapy ti udělá i pár lidí tady, nebo koukni na zahraniční Guzzi fóra (Wildguzzi, Guzzitech atd.), určitě tam někoho seženeš.
Více asi poradí zkušenější kolegové.
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
stačí přehrát mapu nebo koupit švába do řídící jednotky
zdraví Karlos
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |