Téma: Lehký a malý stan(kvalitní)

11.1.2015 v 15:38
Zdravím ve spolek.Sice je tu dost témat o stanech ale už staršího data a nic moc jsem nedohledal,tak se chci zeptat jestli nemáte někdo tip na malý a lehký kvalitní stan co by se vešel např do batůžku,mám sporta a toho místa fakt moc nejni ,no a nějakej tip na spacák a karimatku by taky bodnul ,co nejmenší a nejlehčí,všem za případné tipy děkuju

14.1.2015 v 23:03 | Nahoru | #271
hele

14.1.2015 v 23:07 | Nahoru | #272

AveKT píše: Kluzon> Díky za tip! Neměl sem ponětí, že kappa vyrábí stejný, jenom levnější. Teď už se asi nebudu rozmejšlet...

To víš,taky si to sonduju -já na to taky přišel náhodou.

14.1.2015 v 23:08 | Nahoru | #273

hondic77 píše: hele

Jako je to to co myslím?,ikdyž prd vidím?

14.1.2015 v 23:10 | Nahoru | #274
jasnyyyy 350km za den 30 st vecer jsme se koupali v nejakým horským oku

Naposledy editováno 14.01.2015 23:10:57

14.1.2015 v 23:14 | Nahoru | #275

hondic77 píše: jasnyyyy 350km za den 30 st vecer jsme se koupali v nejakým horským oku

Aby to nebyla sestřenice přes asi pátý koleno ,ne to ne,ta není z Mostaru.,ale figura podobná

14.1.2015 v 23:20 | Nahoru | #276
Kluzon> nee toto je ženuška

tady je moje jižanská bejvalka

takhle vypada dnes...dřív to bylo daleko ostřejší

Naposledy editováno 14.01.2015 23:21:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehký a malý stan(kvalitní)

14.1.2015 v 23:23 | Nahoru | #277

hondic77 píše: Kluzon> nee toto je ženuška

tady je moje jižanská bejvalka

takhle vypada dnes...dřív to bylo daleko ostřejší

14.1.2015 v 23:25 | Nahoru | #278

Kluzon píše: Ty seš kanec a zkoušíš mě . Pomalu to tu ale balím,každopádně ohledně jihu se ti ještě ozvu... A hej

Ehm,překladatelka by se hodila ,tak zatím čus.

14.1.2015 v 23:25 | Nahoru | #279
Kluzon> čeest

15.1.2015 v 08:31 | Nahoru | #280
Hondic77> tak jsem koukal co taham já,a neni to tak strašný jak jsem myslel. Hannah troll S je za pár korun,rychle rozlženej i složeném,predsiňka na boty a vařičAle neni z kdovíjakech kosmickejch matrošů

A k ohřívání a vaření Vozík vařič z voj. výprodeji na pevném lí Cena asi 60 i s krátkou lihu a funguje to dobře
Kdybys jel na takovej nízkorozpočtové výle,klidně bych se přidal, tenhle rok chci taky někam na východ

2 reakcí na tento příspěvek Lehký a malý stan(kvalitní)

15.1.2015 v 10:02 | Nahoru | #281
pěkná hudba i video.
mi jedeme každý den přesun cca 300 až 600 podle toho co máme v plánu vidět, každá noc jiné místo, "jiná baba"....

15.1.2015 v 10:05 | Nahoru | #282

15.1.2015 v 10:08 | Nahoru | #283

BlackCrow píše: pěkná hudba i video.

Mě byste asi nevzali,když neumím balit

15.1.2015 v 10:46 | Nahoru | #284

Kluzon píše: Carel> Eee,to lihové kanapíčko fakt ne é.Neříkám,že by se mělo na dovolený spěchat,ale todle už je moc. Asi tak,že ze 14dní strávím 1čistej den čekáním na ohřev Blbě rejpu,vím. Však jsem o něm taky přemýšlel,ale jen jako nouzovku-právě pro tu úžasnou skladnost

15.1.2015 v 11:08 | Nahoru | #285
Vařič taham malej od campinggasu,ranní kafe musi bejt. jinak se dá všude najíst za levno,kromě severu. Stan mam nějakej expediční od hannahu,pro 2lidi,s bagáži je akorát. Dobrý je když je samonosnej,kolikrát v horach tam koliky nedostaneš a kameny nemusí držet.je fakt že se dá jezdit po penzionech a hotelich a všechny tyhle krámy nechat doma,ale já to radši zahodim třeba v Albánii v horách kde široko daleko neni ani noha než spát v nějakym penzionu...

15.1.2015 v 11:12 | Nahoru | #286
Ahoj stan určitě hledat a koukat aby byl dvouplášťový. Měl sem malej,skladnej ale jednoplášť a když hodně prší nebo padala rosa tak se pak člověk občas nechtěně dotknul plátna a pak to propouštělo vlhkost.Proto raději volit dvouplášť,nebo pak dělají stan pro jednoho a má první vrstvu pouze větrací a další je plachta,má ho kamarád je dobrej a mini po složení akorát když má divoký sny tak je pak ráno o 1-3metry jindy,ale nedává si tam kolíky.Jinak spacák nejlepší Husky Mikro-po složení je opravdu malej a je i teplej,od 3-5°C mi v něm zima nebyla,pak je zima na hlavu.Jinak stan mám radši pro tři,když tam chceš mít trochu místa a dát nějaké věci vždy vybírat s +1místo navíc.U normálních stanů po složení není velký rozdíl v přepravní velikosti jestli je pro jednoho dva nebo tři lidi.

15.1.2015 v 11:19 | Nahoru | #287
Jak píšeš,chce to dvoupláštovej. Já když se motam na jihu,tak na noc stavim jen ložnici,je to vlastně moskytiera. Nekoušou tě komáři a hadi a větrá to. Tropiko přes to v případě deště nahodim asi za minutu...potom,co se vzbudim celej mokrej
Ale to se mi stalo jen jednou,a stejně byl takovej hic že to hned uschlo...

15.1.2015 v 12:06 | Nahoru | #288
doporucuji na svatbu toho drzaku pouzit hydraulicke BEZEŠVÉ trubky! jsou dražší ale nestane se ti to co kamaradovi ze se mu zacali givi drzaky parat podelne ve svaru trubky (ale zase to bylo trochu vic nalozene nez mas v planu ty... Co se tyce spacaku, tak ja mam lehky letni,rekl bych takovy stred a je mi v tom zima :D teda byla mi v žáří, přes leto samozrejme ne, leda ze se vam podari jako nam spat ve Val-d'Isere cca 1800m nad morem v tak 3-5°C jako matraci pouzivam zasadne nafukovaci lehatko a jelikoz jsem pohodlny tak si kupuji za 250,- , ne ty trubkova lehatka co jsou nic moc,ale

ma maly polstarek takze clovek neni zalomeny a plocha je rovna jak matrace a hlavne je vysoka a mekka... akorat to trva dyl nez se nafoukne :D kolem 80ti nadechu mam napocitano
Prachy za ty samonafukovaky bych nedal. je to nizke, na baleni nic moc velikost a kazdy kdo to mel semnou na dovolene tak to mel pichnute rychleji nez ja muj gumak za 1/4 ceny

Naposledy editováno 15.01.2015 12:08:52

15.1.2015 v 13:13 | Nahoru | #289

e:písmenko

Naposledy editováno 15.01.2015 13:13:32

15.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #290

fidlimydli píše: Vařič jsem vyřešil jednoduše. Nevozím žádný. S nádobím je to heblo přes půl kufru. Vyjma Skandinávie a Švýcarska se ceny jídla po Evropě do plusu příliš neliší. Jedno teplé jídlo denně si koupím cestou a čaj, nebo kávu mi za pár kaček uvaří kdekoliv, jihovýchodním směrem většinou zdarma.

Já vím,to jídlo beru,ale ta vlastní káva,ten pocit,že jsem nepřevrátil vařič s vroucí vodou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehký a malý stan(kvalitní)

15.1.2015 v 13:26 | Nahoru | #291

Weezzee píše: Já svou samonafukovačku, která má cca 2,5cm, sbalim do ruličky 25x15cm. A vyspim se na ní krásně Když člověk neni uplnej mamlas, tak ji nepropíchne. A když je, stačí k tomu třeba vozit alumatku, kterou hodíš pod to (ta se pak dá využít třeba na sezení při sváče,...)

e:písmenko

Hodně o tom přemýšlím,zda ten smofuk či buřtovku

Naposledy editováno 15.01.2015 13:26:56

15.1.2015 v 13:59 | Nahoru | #292

BlackCrow píše: pěkná hudba i video.

kazdej den jiná baba....nejlepší hláška

15.1.2015 v 14:24 | Nahoru | #293

Kluzon píše: Hodně o tom přemýšlím,zda ten smofuk či buřtovku

Taky už 7 let přemýšlím, že vyměním kari za vzduch. Zatím to vypadá na buřty. Nevýhoda je foukání, ale zase se lépe balí, je skladnější, vyšší, tak pobere nerovnosti a propíchutelnost je u obou stejná.

Ale jak se tak znám, stejně zase na jaře mávnu rukou a zase si řeknu, že mi ta 20let stará kari vlastně stačí.

Je mi jasné, že ranní kafaři bez vařiče ani ránu, chápu.

15.1.2015 v 14:39 | Nahoru | #294

Kluzon píše: Hodně o tom přemýšlím,zda ten smofuk či buřtovku

u buřtů nemůžu soudit, nezkoušela jsem. Jednou jsem spala na klasický buřtovce do vody, a to se mi moc nelíbilo. Tim jak jsou ty vzduchový komory velký, tak se ten vzduch v nich jakoby přelejvá, různě jsem z toho klouzala... Nevim jak moc je to jiný u těch buřtovek přímo na spaní. Nejlepší by bylo si to na nějaký outdoorvýstavě vyzkoušet

15.1.2015 v 15:26 | Nahoru | #295
Vůbec bych se nebál jednoplášťovýho stanu. Mám noname z lidlu a nebejt konstrukční vady u okýnek tak neproteče. Nějak se mi teda nechce věřit že kvalitní značkovej proteče. A jednoplášťovej má řadu výhod oproti dvouplášti.

15.1.2015 v 16:41 | Nahoru | #296

Kluzon píše: Taky se do nich chystám pro ženu na F650 St,ale zkus i Kappa,taky 21 cosi-dyt je to to samé a levnější,což teda nechápu.

mám jenom malé upozornění ohledně těch kufrů co máte v plánu si pořídit, ony ty kufry Kappa jsou vzhledově stejné jako Givi ,ale kvalitou je na tom Givi lépe a jsou i pevnější, také jsem to řešil jestli Kappa nebo Givi a po prozkoumání obou kufrů jsem se rozhodl raději pro Givi

15.1.2015 v 16:53 | Nahoru | #297
Já mam teda samonafukovačku,zvolil jsem nějakou v akci.Sice 2,5cm ale spí (nemám rád uplně měkkou postel) se mi na tom dobře.Hezky se to sbalí a do fusaku od ní nacpu mikinu a mak polštářek

Kluzon> když už vařim,tak nechvátam :D Ráno dam vařit vodu a než složim stan tak je uvařeno Mam to hlavně kvůli tomu místu Jezdim většinou na panka, to by vypadalo blbě s profi vařičem

Naposledy editováno 15.01.2015 16:56:34

15.1.2015 v 17:00 | Nahoru | #298
enusim2> hele a nevyfukuje se ti,jako že se ráno probudíš na zemi? zlámanej jak větev? jo a pro mě to nebude páč to unese jen 90kg

Naposledy editováno 15.01.2015 17:13:22

15.1.2015 v 17:02 | Nahoru | #299
Vozím s sebou VAR s malou bombou, místa nezabere a na vaření všeho možného výborný. Jasné, jídlo v běžných destinacích po evropě člověk sežene všude za cenu, kterou nemá cenu řešit, vozit s sebou jídlo je nejdebilnější možné zabití místa, kterého je i tak málo. Nicméně kafe/čaj po ránu a pár polévek nebo typu dobrý hostinec když např. je delší přesun nebo uváznem někde v marastu a po chanci na zahřátí, se vleze. Víc s sebou vozit ale už moc význam nemá.

15.1.2015 v 17:06 | Nahoru | #300

Lugata píše: Doporučuji přibalit samonafukovací polštářek . Jednou jsem na oslavě stanoval bez něj a pod hlavu sem si dal páteřák, mikunu a přeležel sem si krk. Tejden sem nemohl pořádně otočit hlavou (což by někde na ,,výpravě,, byl problém).

Tak tak Samonafukovací polštářek nebo např. skládací polštářek jsou v kolonce výbava nutná. Jinak klasika, naskládané nepromoky a náhradní hadry pod hlavu poslouží také. Mikina je málo, bunda a spol jsou zase tvrdé.