1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
Zni to hezky
FIM Endurance World Champions YART Yamaha Prepping For Daytona 200 Assault
© 2023, Roadracing World Publishing, Inc. By David Swarts.
EWC - YART tým plánuje v roce 2024 účast v závodě Daytona 200
https://www.roadraci...QcMpyFMYTthnuxmgh_ag
https://www.roadraci...aha-wins-at-daytona/
Ale na rozdil od spousty jinych to dovezli ... i kdyz po tom prehrivani jsem byl skeptickej
ale zastávky s výměnami chladnější vody taky nebyly v součtu
krátký... Nedovedeme si představit ten psychickej nápor na tým,
když to bylo třeba dělat opakovaně ...
Ale ta úleva, když se po výměně pumpy chladící systém dostal do normálu ...
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
Krautkopf píše: Kubik19> Říkal, že až budeš mít motor, nemáš to na rovinkách tak honit. A máš si pořídit gumy od Bridgestone, že je udělají tak, aby dlouho vydržely, když budeš kroužit podobně jako oni.
:D :D noo tak to já si ještě počkam :D na motor :D
========================================================================
https://www.facebook...ika/100057396462638/
https://www.facebook.com/grobnikcircuit
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
tak jak se mají pneu ohřát na jejich předpokládanou teplotu !?
Zvlášť ta přední , která je v rychlostech 70 - 300 km/h chlazena
vzduchem cca 5°C + asfaltem ještě nižší teploty ...
Takovou verzi Bridgestone snad ani nevyrábí .
Bylo až v závěru toho Kájova stintu kdy obloha už byla docela světlá ,
takže se možná měnila vlhkost vzduchu a trať začínala být "mokrá" ... (?)
Jasně, * i Karel * (tak jako šestinásobnej mistr světa Jon Rea ) dělá chyby ,
ale tato byla potrestána nejkrutěji protože jel týmovej závod .
Vždyť KOLIKRÁT v jeho stintu Karel tu střídačku / esíčko s rychlým nájezdem jel PŘEDTÍM ... !
Bodově nenastala žádná katastrofa a *jedeme dál o titul* ...
https://www.email.cz...y-k88y4/KH%20EWC.mp4
Naposledy editováno 22.04.2024 11:11:52
IvanDvoutakťák píše: Když vzduch má teplotu kolem 5°C , asfalt trati ještě nižší ,
tak jak se mají pneu ohřát na jejich předpokládanou teplotu !?
Zvlášť ta přední , která je v rychlostech 70 - 300 km/h chlazena
vzduchem cca 5°C + asfaltem ještě nižší teploty ...
Takovou verzi Bridgestone snad ani nevyrábí .
Bylo až v závěru toho Kájova stintu kdy obloha už byla docela světlá ,
takže se možná měnila vlhkost vzduchu a trať začínala být "mokrá" ... (?)
Jasně, * i Karel * (tak jako šestinásobnej mistr světa Jon Rea ) dělá chyby ,
ale tato byla potrestána nejkrutěji protože jel týmovej závod .
Vždyť KOLIKRÁT v jeho stintu Karel tu střídačku / esíčko s rychlým nájezdem jel PŘEDTÍM ... !
Bodově nenastala žádná katastrofa a *jedeme dál o titul* ...
https://www.email.cz...y-k88y4/KH%20EWC.mp4
Sem nemáte přístup
Pokoušíte se zobrazit přílohu z cizí e-mailové schránky.
Abyste se na ni mohli podívat, poproste odesílatele,
ať vám pošle soubor e-mailem.
Naposledy editováno 22.04.2024 11:56:50
Navíc na čistě amatérské úrovni tuším, co to je, posrat to teamu, takže je mi ho líto dvojnásob. Ale k závodům to samozřejmě patří. A alespoň to bude zajímavější, loni po LeMans a hlavně po Suzuce dotahovali manko, a jak se to hezky povedlo
Karel si naštěstí ani nerozbil kokos, ani neryl nijak divoce kačer a to rameno
bude určitě OK před Belgií . Spíš je (coby introvert po tatovi !) hodně *přešlej mrazem*,
že těch 18 minut ztráty a extrémní záhul Marvina a Nikola zavinil on ...
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
https://www.facebook...reel/959774088890085