Odjezd tradičně na novou vyhlídku. Předběžně tudy.
Páč léta neúprosně přibývají, tak jen za slušného počasí.
No, jsem na vás zvědav.
Naposledy editováno 25.03.2024 23:12:43
jens38>tímto chci poděkovat nezn ámému dobrodinci za momentku před odjezdem, kterou mi zkazil neděli a připravil neočekávané výdaje, neboť řeším dilema jestli přestat pít 12ku nebo si koupit textilní hadry na moto
Nemohu se ubránit dojmu, že máš na mysli mou neumělou fotku. Hele, a proč vlastně nosíš helmu pod bundou - podle vyhlášky ji máš mít na hlavě a vždy řádně upevněnou. lol lol lol
Nějaké foto
[img]
Naposledy editováno 12.05.2008 14:41:09
Che>anickar1> Doufám, že zohledníš, že na otázku č.8 sem neodpovídal z uraženeckých důvodů. Ještě teď mi teče slza, když si vzpomenu, jak sme tam s Bigem stáli, srkali kafe a kolem nás projelo asi tisíc motorek
Tento důvod plně respektuji a otázka jakoby byla zodpovězena . Bohužel i tak to na víc než 12 bodů nebylo, takže Ti již předem mohu prozradit, že to máš za 3
Naposledy editováno 12.05.2008 11:50:34
JulDiK>Opakuji sice jiz recene, ale s chavalou se nema setrit.
Skladam poklonu vsem tem, kteri setkani zorganizovali, jeste jednou dik a uz se tesim na pristi, kde bude snad ma ucast jiz plnohodnotna.
já se teda móóóc omlouvám, ale potřeboval bych ještě malou nápovědu s tvářema, bo některý nicky nemám asociovaný. Mea culpa, ale fakt jsem si u toho chmele v podvečer nevšimnul...
já se teda móóóc omlouvám, ale potřeboval bych ještě malou nápovědu s tvářema, bo některý nicky nemám asociovaný. Mea culpa, ale fakt jsem si u toho chmele v podvečer nevšimnul...
... porad nemuzu nafotit motku, bud je osklivo/nemam fotak/je spinava ...
Suzuki GSR
[img]
Naposledy editováno 12.05.2008 13:29:20
Vím, s pubertou se nedá bojovat, snad jen přežít, proč ale hned rezignovat? Omlouvám se, pokud by to někoho pobouřilo, za příspěvek tak trochu mimo téma. Dík.
Rady, nápady, návrhy?
Naposledy editováno 12.05.2008 16:08:06
nx9005>Brůča> Nebyl jsi v minulem zivote eskymak? Co fotka, to motorka na snehu
Já přece nemohu za to, že ty Alpy stojí na cestě k moři mezi Dýšinou a tou velkou louží. Ale kdo tam nebyl, tak nepochopí. Počasí bylo super, jen moře ještě chladné - mělo 17°C.
Che>jens38>tímto chci poděkovat nezn ámému dobrodinci za momentku před odjezdem, kterou mi zkazil neděli a připravil neočekávané výdaje, neboť řeším dilema jestli přestat pít 12ku nebo si koupit textilní hadry na moto
Nemohu se ubránit dojmu, že máš na mysli mou neumělou fotku. Hele, a proč vlastně nosíš helmu pod bundou - podle vyhlášky ji máš mít na hlavě a vždy řádně upevněnou. lol lol lol
ta je samozřejmě rezervní plníme vyhláčku na 180 procent
jirin1>zipe berkut je sice super ale kde jsi k němu přišel je to letoun který byl vyvinut v sedumdesátých letech.
Tak něco bližšího: Suchoj Su-47 Berkut (Orel zlatý) je ruský experimentální stíhací letoun páté generace s negativní geometrií křídel, vektorováním tahu motorů a některými prvky „neviditelné“ technologie stealth. V době svého vývoje byl označován jako S-32 nebo S-37. Jeho konstrukce vychází z řady strojů Suchoj Su-27 a využívá řadu moderních prvků. Su-47 má moderní radar, který je schopen zjistit protivníka na vzdálenost několika set kilometrů a supermoderní výzbroj, která umožňuje vedení boje na velké vzdálenosti. K přednostem letounu patří vynikající manévrovací možnosti, které umožňují vyhnout se naváděným raketám. Na počátku 80. let se do SSSR dostaly první zprávy o americkém projektu experimentálního letounu X-29 se záporným úhlem šípu křídla. Již v roce 1982 (2 roky před prvním vzletem X-29) prý americké výzvědné družice objevily na zkušební základně sovětského námořního letectva v Saki na Krymu nový letoun se záporným šípem, který nesl výrazné znaky konstrukční kanceláře Suchoj. Takto koncipovaný letoun byl vyvíjen pod typovým označením S-32 jako experimentální. V roce 1988 hlavní konstruktér OKB Suchoj Michail Simonov prosadil změnu projektu S-32 z experimentálního na těžký víceúčelový bojový letoun páté generace s využitím prvků technologie stealth. V roce 1994 začala stavba prototypu s označením S-37. Vedoucím projektu S-37 je Michail Pogosjan. K prvnímu letu došlo 25.9.1997 v Žukovském; třicetiminutový let uskutečnil zkušební pilot Igor Votincev. Oficiální předvedení letounu proběhlo 18.10.1997. Prototyp poháněly dva motory D-30F6 o tahu 152 kN, používané na MiG-31. Podle tvrzení pracovníků AVPK Suchoj má S-37 přibližně desetkrát menší čelní odrazovou plochu než Su-35. V roce 2000 byl letoun přeznačen na Su-47.