Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).
Za každou radu předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Sefo píše: R1PYCO> No debata už je to uplně vo hovnu, když už tady někdo píše, že 600f by natrhlo VTR, tak to už je fakt uplně mimo....mějte se tu fajn
hele to se nediv.. nikdo nechce verit ze v2 nejede.. a pak se to takhle prekrouti a pokrouti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
E: Doufam ze vsichni mluvime o FireStormu. Srovnavat to maly CBR s SPckem by bylo uz trosku najivni.
Naposledy editováno 31.01.2011 10:46:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
R1PYCO píše: podle me bude muset bejt ten na VTR lepsi ridic aby stacil cebru.. ten ctyrvalec pro blby je podle me zlatej a blbuvzdorenj.. ale to je jen muj nicim nepodlozenej nazor
jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.
Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.
Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
pylot píše: R1PYCO> Ja osobne si taky myslim ze to CBR nema oproti VTR zadnou vyhodu. Mozna je lehci na ovladani ale zase na nem musis daleko vic resit podrazovani a otacky.
osobni subjektivni pocity jsou OK.. a kazdymu sedi neco jinyho.. ja si taky nemyslim ze ma cebro proti VTR nejakou vyjodu.. ale ani naopak.. i kdyz sam bych asi radejijezdil na VTR nez na cbr6F u RR uz bych asi volil 6RR. Ja nevidim v tom, ze musis nekde drzet motorku v hruze, protoze jede jen v uzkym pasmu zadnej problem, akorat u 4 valcu je zcela jasny ze je to nekde tesne pred cervenym. U V2 litra jsem zatim nebyl schopnej prijit na to, kde to uzky pasmo otacek, ve kterym V2 1000 jede se nachazi... proste ho furt nemuzu trefit..
jako neni to ze by to nejelo vubec.. ale treba 25 let starej litr jede uplne stejne (pocitove) jako RSV... tam pak je vyhoda "jen" v podvozku brzdach a hmotnosti... ale taky je tam 20 let rozdil...
jasne ja myslim taky firestorm.. SP predpoklad a doufam ze je jinde.. aspon podle jak to vsichni vyzdvihujou do nebes..
Naposledy editováno 31.01.2011 10:54:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Stev píše: jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.
Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.
Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...
jenze se bavis o skoro polovicnim motoru.. kterej tem dvema velkejm hrnkum stejne staci.. akorat to musis drzet v hruze..
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Stev píše: jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.
Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.
Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...
podle me ta blbuvzdornost je v tom, ze i kdyz to drzis u huby do bezvedomi, tak ze nekope.. nemas tam zastaveny zadni kolo pri kazdym podrazovani, neskopne te z motorky kdyz das moc plynu.
kdyz jsem srovnal val v2 1000 a r4 tak vsichni rikali jako vyhodu to ze na v2 furt cejtis jak to jede a musis se to snazit ridit.. ale tobe to na sestce vadi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Taky je namístě říct že na motoru má vtr nm víc, ale taky točí jenom 9 tis, cbr točí 13? takže ve výsledku když je to podobně napřevodovaný (což myslím je) to posílá no kolo to samý, protože 600 má převody víc do lehka.
A motor vtr snese mnohem víc, jen je postavenej tak aby se choval přívětivě, ostatně SP má koní už docela dost.
Vem si 900 horneta kolik má koní a pak si řekni jestli ta Tvoje poznámka měla nějakej smysl
A k tomu RRku. Ja ti nevim ale kdyz kouknu na grafy z brzdy na www. dkracing.cz (ja vim ze kazdej nameri neco jinyho ale jsou to dve motorky na stejny brzde od jedny firmy tak jsou nejspis taky stejne mereny) tak tam najdes ze to VTR F ma vykon celkem srovnatelnej s RRkem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
R1PYCO píše: podle me ta blbuvzdornost je v tom, ze i kdyz to drzis u huby do bezvedomi, tak ze nekope.. nemas tam zastaveny zadni kolo pri kazdym podrazovani, neskopne te z motorky kdyz das moc plynu.
Tak ja predpokldam ze kdyz se bavime o moznostech motorky tak na to neposadis nekoho kdo je tak levej ze si necha v zatacce zablokovat kolo. A zeby nekoho skopla motorka protoze dal moc plynu? Tak to se stane asi spis u tech litrovejch ctyrvalcu ne? Dvouvaly na tohle moc nemaj silu. Nebo aspon jsem se s takovym nesetkal.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Sefo píše: R1PYCO> Ty sis prostě nasral do bot, že sis koupil pro tebe špatnou motorku, protože si evidentně uplně blbej, tak potřebuješ "blbuvzdornou motorku" to je fakt rčení, který už samo o sobě dost vypovídá.
bud...a nebo je to nejakej strelec, co jezdi koleno na vode a tak mu spis padne uhlazenejsi chod motoru, pro lepsi odezvu ve sviznym tempu
ale kdo vi, jak to vlastne je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Rossi si nic jinyho ani nezaslouzi!
ale R1PYCO psal o V2 v litru
edit: z pepikova to nemas az tak moc z ruky, tak se nekdy stav...z HK do hor uz je to jen sama zatacka
Naposledy editováno 31.01.2011 13:22:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Sleeper, Sefo> Kdybyste tam sli nekdy jezdit treba z HK pres Dobrusku, Destny atd az do Rychnova nebo na pastviny tak dejte vedet. Obcas tam jezdim a spolecnost uvitam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Sefo píše: R1PYCO> Ty sis prostě nasral do bot, že sis koupil pro tebe špatnou motorku, protože si evidentně uplně blbej, tak potřebuješ "blbuvzdornou motorku" to je fakt rčení, který už samo o sobě dost vypovídá.
puvodne nez jsem si to rozbil jsem mel 4val.. ale pak jsem si rikal, ze tomusim kurva zkusit.. no a ted furt hledam a hledam..
ctyrval jsem bral tenkrat abych mel material na jezdeni dobrych casu, ale nemusel se prat s "tezkym" motorem".. myslel jsem ze 4val pak honem poridim dalsi.. ale vypada to ze 2011 to bude jen ve znameni polomotoru..
no ale na okruh jsem se zatim nedostal.. takze jsem furt stejnej kundomrdal jako sem byl.. ale pocitove si myslim ze rodil mezi jede a nejede docela dobre odlisim.. a V2 1000 jede jako kdyz nejede..
Sefo píše: Sleeper1> No počítám, že budu v HK docela často, docela dobře se tam zakaluje,jen nevim kde to budu parkovat kurnik...to ještě poladim. Ale pak bych to kolem toho Rychnova na tuty dal...i v káře jsem si tak trochu nakláněl do zatáček :))
s garazi mozna buedeme moct pomoct.. zalezi jak budes narocnej a kde se budes pohybovat.. to se domluivime jakmile se svezem.. sice nevim jak by se mi do garaze vesel jeste jeden italskej skvost jako patej kus.. ale to bych resil az by to bylo aktualni.. event muzeme neco vystrcit namraz...
1 reakcí na tento příspěvek malej litr
Rex je strasna bestie, lidi se uplne plasej a utikaj na stranu jen jak ho slysej!
Takže to máme 25 kg ve prospěch CBR a 32 Nm ve prospěch VTR. Na okruhu spíš lehčí moto, tam se ty Nm docela smáznou(když šestku točíš do němoty). Na silnici to asi bude při stejně bezpečné jízdě spíš pro VTRko.
Já to porovnání myslim subjektivně, prostě jsem přesednul z VTR na CBRko a přišlo mi to adrenalínovější, emočnější. Je to dáno jinou charakteristikou.
Pak je tu ještě jeden faktor, objem, to VTR při stejném režimu budeš muset krmit víc. To si myslim, že je z praxe ozkoušeny, prostě VTR žerou. tak o litr možná 1.5 víc.
Sám jsem čuměl na YOU tube, že na sprinty je to totožný. Naopak na CBRku to při rozjezdu můžeš mnohem víc posrat.
Takže já bych po třech letech ježdění na CBR taky skočil , třeba na VTR.
Ale asi spotřeba by mi vadila. Takže dáme sprint jo :o))
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Sefo píše: Sleeper1> Hele jezdíte někdy z HK směrem na Rychnov? Tam jsem jel jednou autem a řikal jsem si kurvadrát, to jsou ale super zatáčky, tam to musí bejt fajn ne? Kam tam kolem jezdíte?
Nejlepší to je z Nového Města do Solnice, ale ne po zimě. Až do června tam bývá písek.