3 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Co z toho plyne? Spřízněné servisy přistavují před STK auta, dávají techikům doklady a (nejspíš nejen) klíče, no a servisáci si po šichtě auta s platnou TK stáhnou zpátky. Servisáci ušetří drahocený čas promr*aný ve frontě a technici neumřou hlady. Na tom nemusí být nic špatného, proč ne. Akorát jsem tuhle službu nenašel v žádném ceníku Dekry :)
Jenže zároveň technici hledají hejla, kterého vyhodí ještě před začátkem TK, aby měli časové okno na své kšefty. Co by tomu technikovi udělalo, kdy paní nabídnul, že jí montpáku buďto půjčí nebo ty poklice ještě před najetím do haly sundal sám jako slušný, zrovna vedle auta stojící člověk a ještě pár vteřin ne jako kontrolní technik, kterým by se stal po zavření vrat?
Zároveň je na pěst to, že nikdo, ani já, z celé fronty aut bleskově nevyskočil a poklice nesundal.... Tipuji, že by to pak půlka fronty měla už od pohledu za C
"bry den, potreboval bych STK"
"jste objednany?"
"nikoli, nejsem"
"jdete za konkretnim technikem?"
"prosim??"
"jestli jste domluven s nekterym technikem?"
"nikoli, to nejsem"
"tak to bude 500 a pockate si..."
"miluji sve politiky. dekuji."
2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Kdysi jsem pravidelnou TK spojil s TK po montáží tažného. Jenže jsem blbbě zacvaknul konektor zadního světla. Co čert nechtěl, při kontrole vůle nápravy se tím drncáním asi uvolnil. Přestože celá lampa nešla, prošel jsem bez ztráty kytičky - protože technik byl "známý" a řekl mi, ať se na to mezitím při čekání na papíry kouknu. Byl jeho přístup správný - lidský - morální nebo šlo o zkorumpovaného hajzla, který nedbal svých pracovních povinností? Než mi zkontroloval přední světla, šáhnul jsem pod krycí plast zadního sloupku a konektor docvaknul.
Jak jsem psal o těch poklicích, tak kolega v práci poslal manželku na tu samou STK. Také byla vyhozena za to, že nedokázala sundat poklice. Jenže i kdyby to dokázala, tak by jí to stejně prý nepomohlo, protože si dovolila v autě nechat dětskou sedačku. No co, kolega jí rychle vygůglil další nejbližsí STK. Na jiné STK jí technik s poklicemi pomohl a nad dětskou sedačkou se ani nepozastavil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
...neudělat si jednou za dva roky čas a poslat na STK místo sebe ženskou, která nedokáže ani sundat poklice je hodno hovada!
Naposledy editováno 11.07.2017 22:04:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
ramlik píše: ... mě se po zimě nechce sundávat rakev, myslíš, že projdu?
...neudělat si jednou za dva roky čas a poslat na STK místo sebe ženskou, která nedokáže ani sundat poklice je hodno hovada!
Tak za prvé, TK má být služba STK pro provozovatele vozidla, nikoliv zkouška řidiče z techniky vozidla jako v autoškole.
Za druhé, asi třikrát jsem poslal manželku na TK s mojí motorkou, kupodivu se vždy vrátila celá a s TK na dva roky. Se její motorkou si tam normálně jezdí sama, s auty tam zase občas pošlu otce. Tak jsem holt také šovinistické a geronto hovado
Za třetí, nevidím logický (nikoliv právní) důvod, proč by rakev na střeše měla být překážkou udělení TK. Jedině snad, kdyby byla k té střeše přišroubovaná vruty do dřeva. Prostě zákonodárce nedokázal jesně definovat, jaký náklad nevadí, nechtěl to nechat na uvážení technikovi, tak šmahem zakázal i papírové kapesníčky v přihrádce spolujezdce (de jure také náklad). Tohle nařízení bych pochopil, kdyby se při TK auto převažovalo nebo se měřila výška vozu či čelní odpor Cx, ale ani jedno z toho se nedělá.
Naposledy editováno 11.07.2017 22:58:25
KALUP píše: takže platila 2x STK ? Nedělej si z nás ..del !!! Když jdeš na STK opakovaně po opravě vytknuté chyby stálo mě to loni 80Kč.
Kolik a kolikrát platila nevím a prdel si nedělám
Na mě to tam třeba vyrukovali tím, že mi chtěli rovnou vyhodit motorku na špuntech, byť holologovaných a s vyhovujícími rozměry i indexy. Prostě motorka na špuntech nemá na silnici co dělat, tak nashle.
2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
2. ...kohokoliv, kdo nedokáže sundat poklice! Tvá manželka asi není "levá".
3. proč si myslíš, že by ti nemohli přeměřit vnější rozměry vozidla? viz. třeba šíře řidítek vs různé vyčuhující doplňky (padáky, rámy,...)
...raději na tu STK fakt sám nechoď!
edit. Každá STK má nějaké schválené podmínky, předpisy, řády, které není na škodu si přečíst.Protože tím, že tam dobrovolně jdeš, říkáš ano, souhlasím s těmito podmínkami, za kterých mě provedete TK.
např. Před započetím TK sundejte poklice disků kol.
Naposledy editováno 11.07.2017 23:38:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
ramlik píše: 1. souhlas
2. ...kohokoliv, kdo nedokáže sundat poklice! Tvá manželka asi není "levá".
3. proč si myslíš, že by ti nemohli přeměřit vnější rozměry vozidla? viz. třeba šíře řidítek vs různé vyčuhující doplňky (padáky, rámy,...)
...raději na tu STK fakt sám nechoď!
Přestaň tady trollit.
Jestli nejsi antitechnický hovado, tak víš, že sundat nacvakávací poklice holou rukou je opruz a bez páčidla to občas nezvládne ani Arnold v nejlepších letech s doktorátem z konstrukce vozidel...
Jasně, tak oni při TK většinou kašlou i na kontrolu geometrie, ale budou tam běžný osobák oměřovat metrem a 20 kg na střeše auta ho sníží o víc než statistickou odchylku měření... Tancuješ v hnědém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
vilemx píše: Přestaň tady trollit.
Jestli nejsi antitechnický hovado, tak víš, že sundat nacvakávací poklice holou rukou je opruz a bez páčidla to občas nezvládne ani Arnold v nejlepších letech s doktorátem z konstrukce vozidel...
Jasně, tak oni při TK většinou kašlou i na kontrolu geometrie, ale budou tam běžný osobák oměřovat metrem a 20 kg na střeše auta ho sníží o víc než statistickou odchylku měření... Tancuješ v hnědém
...nemáš ani základní povědomí o tom, v jakém stavu přistavit vozidlo k TK. Jo ty to vlastně nepotřebuješ vědět!
Naposledy editováno 12.07.2017 00:02:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
ramlik píše:
...nemáš ani základní povědomí o tom, v jakém stavu přistavit vozidlo k TK. Jo ty to vlastně nepotřebuješ vědět!
Hmm, takže jsi buďto jenom ubohý troll nebo úplný pitomec, který nechápe psaný text....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
vilemx píše: Hmm, takže jsi buďto jenom ubohý troll nebo úplný pitomec, který nechápe psaný text....
Tak ještě jednou.
ad1. To nemusím vysvětlovat,že.
ad2. Jestli jsi to nepochopil, není chyba na mé straně.
ad.3 Logický důvod je v dodržování smluvních podmínek, k čemuž se dobrovolně zavazuješ. To, že je neznáš, nebo ignoruješ je věc druhá.
...občas není na škodu vystrčit hlavu z vlastní prdele a nadechnout se.
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Torino píše: Macomen0> Ono je to o konkretnim cloveku,to co projde za chovani u vas, se ti ve firme rychle vrati.Sorry ze do tebe tady reju,ale nemam vas rad, dle me jste parta ,,mechaniku'' co nemusi umet nic opravit, jen buzerovat cizi a od znamejch brat uplatky.
Máš pravdu když čtu vaše příspěvky taky nechápu kde se tam ti lidi vzali, dělal jsem dlouho mechanika pak pár let jezdil po světě. Zase ale na druhou stranu by se dalo tvrdit to samé o dnešních "servismenech" protože to co kolikrát vidím za odvedenou práci a co si za to dokážou vzít od lidí kteří tomu absolutně nerozumí ,si říkám jestli to už není nějaké zvěrstvo. Někdy je to na zastřelení. Takže máš pravdu je to o člověku a je jedno co dělá.
Jo a po pár takových sem už auto opravoval a člověče jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Mr.Kaktus píše: Jarda40> Jo, budes je muset sundat, bohuzel. Pred tydnem to kamos se "stejnyma" poklicema absolovoval .
No tvl kam jsme se to dopracovali po letech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Torino píše: Macomen0> Me nemusis psat co dokaze leckterej mechanik spachat za prasarny,bohuzel si to dokazi zive predstavit.Ale treba u nas v servise si za svoji praci kazdej ruci.Tzn. pokud pripravuje auto na stk neexistuje aby auto neproslo s necim,o cem majitel nevedel.Ten dostane soupis zavad s nacenenim oprav,rekne ze jsme drazi a poresi si to jinak.No a za tyden resis odtah,nebo mu jedes menit rozpadeny kotouc nekde na ceste,pritom stk nova a u nas v protokolu zavada na popraskane kotouce...Vyfotit VIN a ulozit na server zvladnem taky(a na rozdil od vas svoje kary (znacku)otestujem do posledniho sroubku)vas smysl nechapu...
No denně to předpokládám nebude ale přesně sis odpověděl v dotazu kolik lidí pak u vás nenechá to auto spravit? A opravdu se vám nikdy nestalo že auto neprošlo ,pak je to výborná reklama ne? musíte mít narváno.
Ale problém je v tom co tu omýláme pořád dokola a píšu to fakt naposledy -je to o lidech- tak jak jsou špatné servisy můžou být i špatné STK.
Jinak ale nevím o co ti vlastně jde zrušit stk a přikázat lidem značkový servis ?? Kde zaručíš že to nebude stát za hov... jako na stk? A kolik těch značkových bude muset být po městech aby mohli všichni. Protože se vsadím že jsou značky aut o kterých si ani neslyšel a to jsme pořád jen u osobáků. A bude to stát to samé co na stk když budete muset nakoupit všechny přístroje absolvovat jejich udržbu kalibrace a prohlídky. Pokud toto vše dokážete zrealizovat pak ano zrušme STK.
Bojím se ale jediného jednou ti někdo napíše že jsi kokot a zbytečný jen a jen pro to že k vám bude muset.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
B12 píše: Macomen0> Poud se vrátíme ale k motorkám, tak jejich technický stav je až na vyjímky z hlediska bezpečnosti velmi dobrý. Statistika nehod motorek z příčin špatného technického stavu neexistuje, ale myslím. že je to zanedbatelné. Maximálně špatná guma na mokru a to STK nikdy neovlivní.
Svatá pravda. Opravdu by mě zajímalo, jak kdy třásně na chopprech nebo zadní odrazky, dále kryty řetězu a změny na kapotáži, zejména pak typové štítky a VIN rámu ovlivnily bezpečnost provozu. Ale je to to hlavní a jediné, o co na STK moto jde. Protože stav podvozku, brzd a ostatních klíčových komponentů nekontrolují vůbec, protože nemají jak...
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Otázka bude jak budou některé vypadat ne všichni si je vymazli. Jsou i takoví letci co jen jezdí. To že něco nesvítí nebo sjete gumy si majitel může pohlídat sám. Asi by zůstali jen registrační prohlídky nebo něco takového. Pokud vám to tuk bzuk slíbí musíte ho volit.