kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.08.2015 21:15:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: vsechno je to vo rukach
Je to v hlavě, motorku si neplatí sám a řídí se heslem "mít to v piči a srát tam dost plynu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Helé, Frennky si asi koupil tajně BáWo a hnedka ho rozstřelil www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-s-1000-r/bmw-s-1000-r-827053.html
jen blbni.....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele, já už se taky kvapem blížím s S4RSkem k 60t km... ono to nebude dlouho trvat a budu tam mít kilo ...tedy jestli vydrží...ale zatím mi příjde že lítá líp a líp...třeba je to předsmrtný záchvěv
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tím vás chtěl většinu vyzvat, aby jste si vyndali hlavy z těch italskejch prdelí a začali jí používat racionálně.
Jinak jsem byl prekvapenej, že 900ss umí jezdit velice slušně, na to jakej to je bez diskuzí krám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše: Prilezitost vymenit HM za totok http://motocykle.ba...tuono-v4.php [/quote]
a co ty na to? předtím, než jsem koupil první Ducati jsem tohle Tuono hrozně moc chtěl.. a možná jsem ho měl zkusit.
jede to jako prase, zvuk skvělej, pohodlný posed, no jel bych se na něj podívat..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
včera jsme si ty všechny krámy nějak rozpůjčovali...
Tuono je obratný a překvapivě dobře padnoucí mašina, není zdaleka tak velký jak vypadá. Posez je maličko prdelí nahoru...ale zdaleka ne tak na rukou jak na SFku... nejopojnější je ten motor, zvuk... hutnost ve středních otáčkách... jemnost s jakou duní pod zadkem ...žádný V2 ...fakt V4, kultivovaný...se zvukovou kulisou co člověka neustále nutí štěkat plynem. Ty monobloky jsou úplně zbytečný, díky tomu že tam nechali axiální pumpu. Ten náběh je prostě jakoby delší, pozvolnej ... brzdí to jakoby pocitově s delším náběhem než na mým monsteru - ale brzdí to řácky. Nepřekvapí to. Jen mi příjde, že Faktorka měla radiálku dostat...to marketingově nedali. Ta mašina je opravdu krásná na svezení. Nevím co je za 9t rpm....ale mezi 5-8t rpm je to fakt dělová koule ... a i na trojku to přizvedává přední kolo na nerovnostech. Joooo a jezdí to za 6,3l/100km...že Špájo ?
Ingot, byl o něco míň agilní, ale taky jsem hned tak nějak věděl jak s ním....a jak mu dát za uši. Překvapivě mi to na spodu přišlo nic moc hutný...a sám Attim říká že starej čmelák lítal odspodu liíp...asi nové "vylepšení" mapy spodku za účelem přidání 3,5hHP navrchu při honbě za výkonem... Tuhej rám, krátkej rozvor...a žádná stopa jak znám z Monstera. (Tuono je něco mezi Monsterem a nanukama - řídítka se nemusej furt kontrolovat...ale určitě je to do náklonů agilnější než nanuk) Co je fakt hustý jsou brzdy ...lepší než co bejvalo na Monsteru. O krapet, nový krásný hebký...s ostrým náběhem...ale fakt síla... pro pako co nemá nemá rozumnou ruku na nabití. Prostě solidní mašina... ale nedrnčí to skoro... fakt bych uvažoval jestli bv byl třívál pro mě... na blbnutí supr...ale je to snad hladší než ta V4ka ....ale supr ingot.
No a vítězem včerejšího testu je SSo.... samozřejmě. Ale to už jsem tu popisoval několikrát. Není třeba víc!!!!
Naposledy editováno 27.08.2015 12:12:42
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ty radialky jsou proste jen marketing...
Kdyby radialni brembo nebylo "husty voe" tak bych vratil original
Naposledy editováno 27.08.2015 12:28:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše:
No a vítězem včerejšího testu je SSo.... samozřejmě. Ale to už jsem tu popisoval několikrát. Není třeba víc!!!!
tento výsledek jsem očekával
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Franto ale s tou cenou si to přehnal. Ses pri tom musel pořádně prastit do hlavy?
Ale prdlajs, to mě poprosil kamarád jestli bych mu to sem dal a cenu jsem já neurčoval.
Petta píše: a co ty na to? předtím, než jsem koupil první Ducati jsem tohle Tuono hrozně moc chtěl.. a možná jsem ho měl zkusit.
jede to jako prase, zvuk skvělej, pohodlný posed, no jel bych se na něj podívat..
Pojdem kuk SF 848 v zlatej perletke zlty ram. vypada jak nasrana osa.mam to asi 15 km od Trnavy.. akurat je holy bosy. nema termixy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale opravdu objektivně...ten Kripl brzdí s ostřejším náběhem... svý by taky mohly udělat I desky...myslím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tady člověk ani nemusí nic psát