V lednu Maroko ( letadlo + půjčovna), květen Benelux (auto + vozík ), červenec Pyreneje (trajekt do Barcelony), září Rumunsko ( dodávka + enduro), říjen Monaco + Fr. riviera (auto+ vozík)
Chci upozornit správné motorkáře, že v lednu se moc jezdit nedá, do Beneluxu z CZ je přes celé Německo pouze dálnice, do Pyrenejí musím již poněkolíkáté přes půlku Francie ( objel jsem ji celou po moři), enduro se asfaltu štítí a říjen - moře koupačka, ale Alpy mráz.
Takže zakomponovat do dovolené i přepravu vlakem neodsuzuji. Samozřejmě být časově vázán na určitou událost je vždy určité omezení, ale vždy je něco za něco.
Klidně se budu tři dny válet u bazénu na trajektu, abych potom odpočatý pojezdil Maroko........než abych se pokoušel za tři dny do Maroka dostat po ose. Už jsem to i po ose zvládnul, jen mě to trvalo déle než ty tři dny. Tak se snažím šetřit čas, motorku i sebe..............finančně se na tom ušetřit nedá.
Nejdůležitější jsou zážitky...........a ty jsou i z jízdy vlakem. Tak proč se jim vyhýbat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
Kov píše: Skoda, ze zadny vlak nejezdi nekam dolu na Balkan...
Ještě loni jezdil do Splitu, ale letos už ho nedělali Snad příští rok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
1 reakcí na tento příspěvek auto vlak
kuba350 píše: Podle mě to dráhy zrušily, protože by tim jezdili lidi a ČD by měly moc práce
Hloupost. Pravý důvod bylo to že Maďaři zněkolikanásobili poplatky za průjezd přes Hungarii a tak se to nemohlo finančně rentovat. Takže je nutno poděkovat maďarským soudruhům.
1 reakcí na tento příspěvek auto vlak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
Nemusíš nic drtit, dáš to do Livorna pohodově výletem nadvakrát, což je jedna cesta pouhých 500 km. Večer jsi v Livornu, navečeříš, vyspíš, nasnídáš a kolem 7.00 se nalodíš, Na Korzice si strávíš kolik dní chceš a zpět to samý. Už i cesta je výlet a výlet vlakem mě nebaví. Ale uznávám, že jiní si to kvůli dovolené dovolit nemohou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
FJRPEPA píše: Kov>
Nemusíš nic drtit, dáš to do Livorna pohodově výletem nadvakrát, což je jedna cesta pouhých 500 km. Večer jsi v Livornu, navečeříš, vyspíš, nasnídáš a kolem 7.00 se nalodíš, Na Korzice si strávíš kolik dní chceš a zpět to samý. Už i cesta je výlet a výlet vlakem mě nebaví. Ale uznávám, že jiní si to kvůli dovolené dovolit nemohou.
Neopakuješ se náhodou? Všichni už přeci vědí, že tak podružné věci, jako je počet dní dovolené v roce, Ty řešit nemusíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
Tak na Korsiku Ti stačí deset dní dovolený, což je celkem 16 dní volna a to ještě můžeš zvýšit ve vhodnou dobu svátkama, takže celkem 4 dny na cestu a dvanáct dní si užíváš Korsiku, což bohatě stačí, aby jsi měl prázdnou peněženku.
Vraťme se k autovlaku do Košic.
Mně se zdá na autovlaku nejlepší to, že využiju noc, kterou bych strávil doma v posteli, na přemístění. Tedy otázka není autovlak versus jízda po vlastní ose, nýbrž autovlak versus spaní doma (resp. spaní v hotelu v Košicích při cestě zpět).
2 reakcí na tento příspěvek auto vlak
BrumlaRT píše: Přijet do Košic, naložit na vlak a pryč. Určitě bych neriskoval spaní v Košicích s mašinou před hotelem a pražskou SPZ.
My spali v kempu v Jasově a už při příjezdu jsem měl regulerně strach zastavit už jen na křižovatce A že tam po člověku děcka hážou jabka je taky fajn Zlatý vlak
Naposledy editováno 04.12.2018 13:03:40
1 reakcí na tento příspěvek auto vlak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
dave-lister píše: dakarista> Pokud vím tak zkušenosti s vlakem Vídeň - Livorno má "Kov".
Tenkrat jeste jezdival vlak az do Říma. Popisoval jsem to zde v cestopise o Sicilii a ted nedavno v tomto vlakne 4.12. jsem nakousnul moznost se dostat z domu na Korsiku v odpocatem stavu asi za 20hodin.1 reakcí na tento příspěvek auto vlak
Naposledy editováno 30.05.2019 09:25:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) auto vlak
1 reakcí na tento příspěvek auto vlak
Nakonec je to jedno. Na světě jsou nové přepravní podmínky, mají splněno a dostanou plat. Příští rok vymyslí zase něco jiného. Třeba že vozidlo musí být k přepravě přistaveno čerstvě umyté.
Podobně funguje celý byrokratický aparát EU, normální člověk nadává, ovšem kdyby byl na jejich místě, taky by vymýšlel hovadiny, jen aby nemusel říct.... funguje to skvěle, jdu si hledat jinou práci
Jak se to říká? Jestliže to funguje, tak to zdaň. Jestli fo funguje dál, zreguluj to!
Naposledy editováno 01.11.2019 10:48:43
raid píše: Smysl v tom asi netřeba hledat. Někde sedí grupa odborníků, kteří vymýšlí nové řády, omezení, podmínky, regule. No a tihle lidi nechtějí skončit na pracáku, takže vymýšlí každý rok něco jiného. Odůvodnění může být, že pokud to nejede aspoň 120 (třeba maloobjemový skútr), tak se to k cestování stejně nepoužívá a není důvod, aby se to vozilo takovou dálku.
Když po ose na tom nikdo tak daleko přece chrčet nebude. Kdo ví? Nakonec je to jedno. Na světě jsou nové přepravní podmínky, mají splněno a dostanou plat. Příští rok vymyslí zase něco jiného. Třeba že vozidlo musí být k přepravě přistaveno čerstvě umyté.
Podobně funguje celý byrokratický aparát EU, normální člověk nadává, ovšem kdyby byl na jejich místě, taky by vymýšlel hovadiny, jen aby nemusel říct.... funguje to skvěle, jdu si hledat jinou práci
Jak se to říká? Jestliže to funguje, tak to zdaň. Jestli fo funguje dál, zreguluj to!
A když se to přestane hejbat, tak to zadotuj - a firma Čekej Dlouho, Časem Dojedeš (ČD) dokáže průběžně fungovat ve všech třech stadiích eurosocialismu
Čau, Tom