Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ty me spus vysvetli proc jako ncckari mate potrebu obhajovat NC ckom Prome za me kdyz nekdo zalozi vlakno KTM je sracka tak se tam hadat nepobezim.
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 24.06.2016 20:09:46
Řekl jsem jen: "Nepřekážej tady s tou jebkou" a už startoval. Co jsem měl dělat, než mu jí napálit? A pizzu jsem stihnul dovézt ještě teplou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: petrumr> Jako to by bylo hustý, kdyby měla hydra...
Hydroštely si nerozumí s olejem na mokrou spojku.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: Třeba to má i hydroštely, nebo po kolika se dělaj ventily ?
petrumr píše: hydroštely to myslím nemá, když to má vahadla s rolnama, to by ta palice musela být větší, ale možná se pletu. NC je jako ikona GS, ta se taky vyrábí ve velkým a všechno se prodá, nic netrčí třeba rok na skladě( znalci motorek vědí
Hydroštély (tam, kde je vhodné/možné je použít) jsou uživatelsky dobrá věc - ale jen dokud fungujou...
Motor v NCčku má ale mechanické vymezování ventilových vůlí. Vzhledem k nízkým otáčkám tohoto motoru (menším setrvačným silám ventilového rozvodu) nemuseli šetřit každým gramem a mohli to řešit klasicky - šroubkama s kontramatičkama. Čili kontrola a případné následné vymezení ventilových vůlí u eNCcéčka je bez materiálových nákladů - stojí to jenom tu práci (čas) jednou za 24 tisíc km. Případně jednorázově investovat pár kaček do spárových měrek, když je někdo nemá.
Tady je když tak u Hondy NC zdokumentován postup kontroly a seřízení i poměrně dobrý přístup k ventilům (i když samozřejmě na staré BMW boxery-vzducháče a Guzziny se ohledně přístupu k ventilům asi málokterá motorka chytá):
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 24.06.2016 23:10:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tom-H píše: Jelikož moje motorka má hydroštely a mokrou spojku tak mě vážně zájímá kde si k tomu přišel?
To ani nechtej vedet, on je autorem mnoha vykriku do tmy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tom-H píše: Jelikož moje motorka má hydroštely a mokrou spojku tak mě vážně zajímá kde si k tomu přišel?
Z jakýho roku je výroby?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: To ani nechtej vedet, on je autorem mnoha vykriku do tmy.
umíš vůbec jednat s někým slušně?petrumr píše: Hydroštely si nerozumí s olejem na mokrou spojku.
Tom-H píše: a na to si přišel jak?
Jelikož moje motorka má hydroštely a mokrou spojku tak mě vážně zajímá kde si k tomu přišel?
Nejste zas až v takovém rozporu.
Existují i motorky s hydroštelama a zároveň se společnou olejovou náplní pro motor, mokrou spojku a převodovku. U Hondy mě napadá třeba legendární přelomová CB 750 s řadovým čtyřválcem nebo nadlitrová Shadowka VT (V-Twin - véčkový dvojválec) 1100. Ale je fakt, že hydroštely jsou citlivé na "kvalitu", skladbu i viskozitu použitého oleje, a u těchto motorek víc než u aut nebo motorek se suchou spojkou. Konkrétně např. u té velké Shadowky se klukům asi nejvíc osvědčil esterový Motul (stačí tam 5100). Zkrátka jsou oleje pro hydroštely vhodnější a jsou oleje problematičtější až nevhodné.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tom-H píše: Mám Hondu CB 750 seven fifty z roku 2000. Od doby co sem jí koupil tak do ní leju motul 5100 a všechno funguje jak má.
Ukaž balení oleje z roku 2000 a my si přečteme jaký přísady tam jsou. Stačí se podívat do manuálu a přečíst si co tam předepisují. Ted se vyrábí uplně jiné motory a jezdí se uplně jinak než jezdíš ty.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Z jakýho roku je výroby?
svoji motorku má v profilu. Je u ní v závorce takové číslo, které vyjadřuje rok výroby, víš?petrumr píše: umíš vůbec jednat s někým slušně?
no že to říkáš zrovna typetrumr píše: Ukaž balení oleje z roku 2000 ....
si děláš prdel, že?Naposledy editováno 25.06.2016 09:39:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: umíš vůbec jednat s někým slušně?
co je na tom neslusneho ?
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 25.06.2016 10:26:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: Ad papírový hodnoty - papírově má VW Multivan 4motion 2,0 biTDI 132 kW. A byť je v manuálu, tak je to neskutečná mršina. Vůbec to nejede, všude a pořád plnej a nic. Strašná mrdka. Z A do B to doveze, ale jinak nechápu ten příplatek za výkon.
Pokud to má stejně odstupňovanou převodovku jako Transportér se stejným motorem, tak se nediv, při maximálních otáčkách motoru by to teoreticky jelo na šestku asi 320 km/h, při předjíždění v rychlosti kolem stovky se musí ze šestky zařadit rovnou čtverka, aby to svižně zrychlilo. Ještě jsem ani zkoušel, na který kvalt to má maximálku, ale šestka to určitě nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
seikos píše: si děláš prdel, že?
Znám dost lidí a ti mají plechovky oleje co vozili sem i američani. I já mám po dědovi reklamní cedule na hašlerky, primeros, kodak atd. Komunisti to ničili ve velkém a už jednou mám od tebe podezření, že si stejná lůza. A když se ti nezdá, že neumím jednat s lidma, tak komunisti nejsou lidi.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Znám dost lidí a ti mají plechovky oleje co vozili sem i američani. I já mám po dědovi reklamní cedule na hašlerky, primeros, kodak atd. Komunisti to ničili ve velkém a už jednou mám od tebe podezření, že si stejná lůza.A když se ti nezdá, že neumím jednat s lidma, tak komunisti nejsou lidi .
Tak natom jedinym se asi shodnem, mozna u toho zustan a reseni technickych problemu prenech jinym
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
fockewulf píše: vidím, že petrumr by byl v klubu NCčkářů neocenitelná posila
Musíš si uvědomit, že nc má krouták 68 Nm / 4750 ot/min. Ty máš co ve 4750?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Tak natom jedinym se asi shodnem, mozna u toho zustan a reseni technickych problemu prenech jinym
Ale řešením technických problémů se živým a hlady neumírám, proč bych to měl měnit?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |