Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
Třeba jedna nejmenovaná osoba blízká (to abych jí nekazil případný kšeft s prodejem Českého snu v kombíku na hlínách a tédéíčku ) si koupila zánovní čtyřletý koncern. Pár let sloužil fakt jen za málo nafty a spotřebák. Jenže potom najednou za půl roku několik na sebe navazujících poruch typu: hlava s těsněním, dvouhmota, elektroinstalační skřítci, atd. Takže čtyřletá úspora v naftě se během pár měsíců otočila v náklady na přepravu, jako kdyby celou dobu jezdila s V8 HEMI
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
ted umrou po 200-300tis (preci jen mame lepsi technologie) ... akorat to ta auta najedou za 3-5let :D
to ze si nekdo koupi takovy "skoro novy" auto za paradni penize ... to uz je jeho boj.
kazdopadne ja nic slozityho jako je motor atd nedelam, takze tezko rict, ale po nas nikdo nechce abysme to nadesignovali na zniceni po zaruce - a po pravde, ani nevim jak bych to udelal...
Naposledy editováno 21.11.2018 15:03:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: ja mam atmo 2,8 R6 ... cca 150tis km a je na vymenu vanos (v bmw servisu oprava za 50k nebo dokonce vice?) hydrostely, zapalovaci moduly, dvojhmota a naky dalsi udelatka... taky mely tyhle motory problemy s nikasilem....
podelat se muze vsechno...
Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
mito7 píše: Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...
Tak třeba Zetory orají i po 50 letech služby, takže nějaké Fáčko je proti nim ohledně životnosti naprostá tragédie.....
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Chci kombíka, jednoduchý benzín 1,6 - 1,8.
Do 150 tis. Kč.
Teď mám Focus kombi, tak zase nějak takhle velký kufr.
Naposledy editováno 22.11.2018 09:19:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
mito7 píše: Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...
Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho
Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.
Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..
Naposledy editováno 22.11.2018 23:32:37
assassin píše: Vilemx: tak on ten vanos jde taky resit DIY za jiny prachy.
To byla spis poznámka na tema “stara dobra auta” co slycham od automechaniku. Stary dobry auta vydržela obvykle min nez ta nova, je se změnila měřítka a lidi to nejak nedokazi pochopit. Navic i ta stara dobra auta se levne daji opravit jen “garaznickyma” metodama.
Ad levnej chladič neporadím - ja uz na bawo kupuju vse original BMW, nejak me ty náhrady z autokely apod přestaly bavit
Hlavně kdo si kupuje nový auto tak buď najezdí opravdu hodně kilometrů za rok nebo má dost peněz aby opravoval "každou pitomost". Ty starý auta obvykle najedou pár kilometrů ročně a pak to vypadá že jsou spolehlivé když potřebují opravu jednou za 2 roky zatímco "soused je v servisu každý 2 měsíce". Nemluvě o tom že závady nad kterýma se u starýho mávne rukou s tím že je to starý auto se u novýho nechávají často opravit...
Naposledy editováno 23.11.2018 06:02:52
assassin píše: kazdopadne ja nic slozityho jako je motor atd nedelam, takze tezko rict, ale po nas nikdo nechce abysme to nadesignovali na zniceni po zaruce - a po pravde, ani nevim jak bych to udelal...
Myslím že v dnešní době bych se vůbec netrápil s nadesignováním dílů tak aby opravdu odešly. Nechat programátora napsat pár řádků kódu náhodně generujících neexistující závady je podstatně jednodušší.
assassin píše: Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho
Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.
Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..
Já už též asi 12 let nejezdím Felicií a nechávám se hýčkat modernější technikou, ale dost se divím těm závadám na těch periferiích za 50..
Momentálně mám najeto na TSI 260 000 km a ještě zdaleka ho nehodlám vyměnit.
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
"Takzvané hybridní modely s několika zdroji energie hrají totiž ve firemních plánech jen podružnou roli, jistý význam měly podle Josta pouze v přechodné fázi. Nyní nastává skutečný „elektrověk“, řekl Handelsblattu Michael Jost.
„Tyto plány jsou logickou reakcí na to, co připravuje Evropská unie a vlády nejvýznamnějších evropských států. Ty se netají tím, že někdy mezi roky 2030 a 2040 hodlají zakázat prodej vozidel se spalovacím motorem,“
Přechod na elektromobily připraví Německo do roku 2035 o 100 tisíc pracovních míst. Také o ta dobře placená a nejen v automobilovém odvětví. K tomuto závěru dospěla studie, kterou ve středu zveřejnil norimberský Ústav pro výzkum pracovního trhu (IAB). V současnosti pracuje podle agentury DPA v německém automobilovém průmyslu na 800 tisíc lidí.
Příčinou snížení počtu pracovních míst je fakt, že výroba spalovacích motorů je pracnější. Elektrické pohony nejsou tak komplexní a vyžadují menší pracovní nasazení."
Naposledy editováno 05.12.2018 19:00:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Merhaut píše: gugo> taky jsem zvědav, co ty tisíce často nekvalifikovaných lidí z ČR autoprůmyslu bude dělat...
ja asi zamecnicinu :D
assassin píše: Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho
Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.
Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..
Hele, Formana jsem poslal do šrotu s 370 tkm a jen proto, že mě sestřelil kluk z dodávkou. Jelikož jsem opravoval barák, potřeboval jsem náhradu. Naskytla se Felda v pickupu po tchánovi. Do šmelcu šla s 530 tkm a jen proto, že shnila na kaši. Krom termostatů a pár blbostí a spotřebáků bez investic.
A teď k těm novým prkačům. Kolega z práce, Kia ceed, najeto 180tkm. Má to od novoty. Railová lišta, dpf filtr a spousta dalších kurvítek. Na přístrojovce věčně diskotéka. Soused C4 Picasso , rok 2014. Dpf se začal vypalovat v tak vhodnou dobu, že když vylezl z marketu, měl auto v plamenech. O služebním Kodiaku se snad ani rozepisovat nebudu. Ten je víc v servisu než na firmě a to nemá ani 150tkm . To auto je jedna velká past.
Svou P 406 V6 jsem prodal s nájezdem za 18 let 450tkm a to nevím, jestli to za tu dobu někdo nestočil. Šlapal jako hodinky. Teď Mám Tourku v dehtu a pro mě je to mrdka neskutečná. Ale alespoň blbuvzdorná. Leju naftu, měním olej a jezdím. Ale pravda, má teprve 110tkm. Každopádně, čím novější pekáč, tím víc kurvítek.
Naposledy editováno 05.12.2018 20:50:01
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
ale jinak samo nikomu nenutim jezdit novym autem, muze si v klidu koupit naky pekny facko, vzhledem k tomu jakej to byl drzak, bude jich v supr stavu spousta
Naposledy editováno 05.12.2018 20:55:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Merhaut píše: gugo> taky jsem zvědav, co ty tisíce často nekvalifikovaných lidí z ČR autoprůmyslu bude dělat...
tak vzhledem k tomu, ze se bude asi dost rozvijet robotika , tak pocitam ze netahla co nic neumej pod tihou chudoby provedou nejakou zdarilou revoluci , pod vedenim nejakeho schopneho vudce, coz na hodi zpatky o 30 let... a bude zase klid
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: tak vzhledem k tomu, ze se bude asi dost rozvijet robotika , tak pocitam ze netahla co nic neumej pod tihou chudoby provedou nejakou zdarilou revoluci , pod vedenim nejakeho schopneho vudce, coz na hodi zpatky o 30 let... a bude zase klid
Roboty budu bránit 😀
Merhaut píše: Přechod na elektromobily připraví Německo do roku 2035 o 100 tisíc pracovních míst. Také o ta dobře placená a nejen v automobilovém odvětví. K tomuto závěru dospěla studie, kterou ve středu zveřejnil norimberský Ústav pro výzkum pracovního trhu (IAB)
Jezdím občas po Německu, takže jsem to tady dneska slyšel v rádiu. Dá se jim věřit? Pošahaným sociologům, kteří technice hovno rozumí? Jsou to ti praví, aby radili nenažrancům v politice, kteří nedohlédnou ani ke konci volebního období? Celé Německo mele z posledního, jenže trošičku jinak - nejsou lidi, firmy nejsou schopné plnit dodávky, není kapacita na další nové projekty. A výzkumníci budou vyhlašovat konec světa za patnáct let? Nikdo neví, co bude za patnáct let, stejně jako nikdo nevěděl před patnácti lety, co bude dnes. Rozvoj techniky a technologie je kontinuální, ale stejně tak spousta věcí přetrvává beze změny. Výrobky se změní, lidi umřou, noví se narodí, někteří změní povolání. Kdo by před patnácti lety řekl, že pošahanci v politice zakážou Němcům jaderné elektrárny a žárovky a místo toho budou honit vítr po kopcích a spalovat kravské prdy? A že cestovat po Německu bude jedna velká tragédie, protože nejspíš na té bezžárovkové elektrice ušetřili tolik, že autem teď jezdí všichni všude a na silnicích nezbývá místo?
Naposledy editováno 05.12.2018 23:40:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: chiro: ze by dala naka skodovka nebo zigul 100-200tis bez opravy jsem nikdy nevidel. asi jsi mel stesti
ale jinak samo nikomu nenutim jezdit novym autem, muze si v klidu koupit naky pekny facko, vzhledem k tomu jakej to byl drzak, bude jich v supr stavu spousta
Jde hlavně o to, že spotřebáky stály pár korun. Dnes jsou to desetitisíce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
chiro2 píše: Jde hlavně o to, že spotřebáky stály pár korun. Dnes jsou to desetitisíce!
no jo staly par korun. jenze taky byl tenkrat plat 2500/mesic... dneska ma kazdej druhej trouba 50k...
kdyz jsou ted ty auta v porovnani s tema starejma dobrejma casama tak drahy a nicemny, jak je mozny, ze jezdi uplne kazdej a najizdi desetitisice rocne...
a tenkrat kdyz auta byly levny a spolehlivy, tak jezdilo par lidi a par tisic rocne ? zahada....
desetitisice za dily na naky obyc auto kategorie favorit, felicie? opravdu? nakej priklad?
Naposledy editováno 06.12.2018 00:10:15
Ropě vděčíme za to, kde jsme. V tom pozitivním i v negativním smyslu. Ropa za nás dělá těžkou práci a je logické, že nic není zadarmo a platíme znečišťováním planety. Omezovat dopady je fajn, ovšem je to jen získávání času na skutečné řešení. Tím je snížení populace na dlouhodobě únosnou míru a tu bych odhadl, že nebude nad 1 000 000 000 kusů.