I když Vám následující víkend závidím, bohužel se s Vámi do Rijeky ještě nedostanu,
nicméně pokud se nestane nic nepředvídatelného, tak bych s Vámi rád absolvoval všechny další akce; mám své plány a tajné ambice, technicky, fyzicky a i psychicky jsem určitě připraven líp než loni, tak uvidíme
Tímto však prosím organizátory i ostatní jezdce: pokud uvidíte docela dobrou motorku a na ní loudajícího se šaška, buďte prosím tolerantní !
Uzavřeno 02.01.2012 v 11:14 uživatelem auau.saigon
Naposledy editováno 28.04.2011 17:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
Burdez píše: Perňa_81> Nj ale jezdeni je vsude habadej takze je to vyreseny
safra to je boj o pohárek za třetí flek a mikinu Bridgestone, koukám že naše závody už maj váhu neb na první flek a sadu gum si poněkud nedošáhl, když tě pojel Zdenda na seriový R1 rok výroby 03 i ten chudák kluk, kterýmu shořela motorka.
chtěl sem být původně poněkud sprostší, ale nestojíš mě za to
Jen pro vysvětlení normálnímu zbytku světa, cena 750Kč za závod se počítá jednoduše řečeno z času strávenýho v závodech na dráze, děleno cenou pronájmu za tu dobu, děleno odhadem závodníků. A veřte, že když to takhle dopadlo, tak je to líto nejvíc nám, co s tím máme práci celej rok. Kdybysme chtěli co nejvíc vydělat, tak žádný závody nepořádáme, na těch se totiž vydělat ani nedá, ale safra bez závodů to přece nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
Burdez píše: inkvizitorr> Asi mi to dyl trva Inkvizitore A gratulace k vyhrany flasce.. Alespon nekdo neco vyhral
v pohodě, budu se to snažit trpělivě vysvětlovat dál i těm pomalejším jako si ty díky za gratulaci k výhře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
skorpion-ka píše: Ja taky pisu stiznost smer Aprilia,ale pisu jim to cesky,bo po Italsku napsat "kokoti-zlata Honda" neumim.A ted chci vedet,kdo mi zaplati,ze ta moje mr.ka na okruhu nechce jet???kdo mi vrati penize???a pak chci jeste nejakej ten kolagen,bo mam diky tomu vrasky...a taky mam psychickou ujmu ))Kam se mam obratit,aby se tohle vse vyresilo a ja mohla v klidu spat na mekem peru ))
Jinak kluci a damy z Racetracku-dobre to bylo-jen tak dal dekuji
Proč ta mrdka nechce jet, resp. co nefunguje?
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
inkvizitorr píše: v pohodě, budu se to snažit trpělivě vysvětlovat dál i těm pomalejším jako si ty díky za gratulaci k výhře
Hele Tlustoprde nezapomen me vymazat z ty vasi slavny tabulky ... Toto je muj posledni prispevek muzete pokracovat ve svy konverzaci... Zdarec
Naposledy editováno 09.06.2011 09:11:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
Burdez píše: Hele Tlustoprde nezapomen me vymazat z ty vasi slavny tabulky ... Toto je muj posledni prispevek muzete pokracovat ve svy konverzaci... Zdarec
on ten Rossi měl pravdu, na motorkách dneska jezdí hrozný "pussies"
Naposledy editováno 09.06.2011 12:17:06
-------------
jinak k jistým příspěvkům (uživatelům) se raději nebudu vyjadřivat
Hezké, příjemné, ochotné a milé kočičky u registrace, technická přejímka hned, bez čekání...
Tréninky načas, rozdělení jezdců do skupin myslim odpovídalo jejich výkonnosti, pak ta parádní akce na jedno kolo pro rodiny , synovec byl plnej nadšení že se mohl sklouznout na Blatě po okruhu ........ opravdu povedená akce.... jen tak dál......
..... joooo a číslo mého účtu je 1234567891011121314151617181920/12345678....... tam mi pošlete 750,- za neodjetej závod ....... přeci jste měli mít objednaný stíhačky na rozhánění mraků ............
Ve druhém tréninku odpoledne jsem myslel, že začne sněžit , ale jelo se mi parádně, dokonce jsem se celkem v klidu dostal na svůj čas z loňska 1:47 a pocitově jsem tam měl tak vteřinovou rezervu, takže příště ...... 1:46 nebo rovnou 45 ....a běda Vám, jestli mi to nepujde....
Naposledy editováno 09.06.2011 14:48:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
To, že jsme nejeli závod, tak asi štve každýho. Nejvíc toho kluka, kterej má svojí R1 někde v nebi a jezdí na ní "Palach se Zajícem". Ten přišel o hodně víc než o nějakých pár stovek. Tak se koukej probrat a až budeš na okruhu, tak i trochu tahat.
Bylo by to super rozdat ceny podle tréninků, ale ceny a bedna je jenom za závod! Tak to bylo, tak to je.
Já osobně to vidím jako super akci! Jediný mínus vidím to, že jsem v pondělí ráno koukal jako vyoraná myš po těch pivkách, který tam do mě zahučely Je to ale marnej boj a zbytečný přecevzetí, že už tam nebudu kalit v tak super prostředí s perfektníma lidma, kteří jsou na stejný vlně jako já a kteří to stejně milují. Jo, v úterý jsem měl stejný brnění mezi ušima, tak to asi bude tím smogem v Mostě
Ať vám to jezdí.....
3 reakcí na tento příspěvek Racetrack - Bridgestone Bikers Cup
Jo a Suzu a jejimu priteli diky za ochotu a snahu mi pomoci s nastavenim podvozku na tom mojem traktoru :D. Nakonec se ukazalo, ze sem se toho bal a bylo nejlepsi srat tam plnej plyn a mit to tak trochu v pici :)
Akce byla super, diky!
Toho výpadku el. proudu v pondělí odpo je škoda, já se taky těšil na závod, ale přírodním vlivům holt člověk neporučí, takový je život.
Burdeze samozřejmě z žádných tabulek vyškrtávat nebudu, doraž hochu raději na příští akci na reparát a ukaž ostatním, že Ta dychtivost po cenách je podložená výkonem
Již dobu jsem jezdil Slicky Bridgestone, který mě vyhovovaly super gripem a dostatečnou životností. Z toho důvodu jsem dlouho váhal, jestli mám testnout R10-ky, nebo zůstat u osvědčenýho. Nyní toho ale vůbec nelituju, a pokud bych měl koupit gumu na okruh, tak nezaváhám ani na vteřinu. Opět ze mě vypadne název R10!
Na brzdách…
Pro ježdění v Mostě jsem zvolil zadek tvrdší, směs Type 2. Mám rad, když při náletu do zatáčky zadek pod brzdama kontrolovatelně klouže. Je to pak super pocit Kontrolovatelný je zde psáno naschvál, protože smyk ovládáte brzdou předního kola a pracováním těla. R10 vám přesně dává informaci, co se tam na zadku děje. Když máte měkčí směs, tak má pak tendenci gripem pořád držet, ale v určitý moment povolí. V tu chvíli ale kolo poskočí a stroj to trochu nakopává. Jde o to, co komu více vyhovuje. S tvrdší směsí mám větší zpětnou vazbu a dá se tím i parádně nasměrovat motorka do zatáčky- zatočit. Dřív jsem byl trochu nedůvěřivý k tvrdším směsím, ale úplně zbytečně.
Na koleni…
Co mě ale vyrazilo dech, jak se sklápí! Stačí mrknout do zatáčky, do který to chcete ponořit a než to domyslíte, tak vám kolenní slider prořezává asfalt! Toto jsem ještě nezažil, s jakou lehkostí se motorka dostane úplně sama do hlubokýho náklonu. Pozor, nepleťte si to s negativním projevem, kdy vám motorka padá do zatáčky a pak jí nemůžete zase překlopit do další, nebo se jí nechce narovnat. Tady je každá vlásenka na okruhu vyhranou, pokud máte R10! Jak lehce bez vynaložení síly šly gumy do brutálního náklonu, tak rychle je převrátíte zase na druhou stranu. Jel jsem hodně gum od mnoha výrobců, ale tady jen těžko naleznete plnohodnotného konkurenta. Za tuto vlastnost pak budete sakra vděčný, až se budete snažit vyškrábat poslední sekundu z vašich stopek, které nemilosrdně valej svůj zběsilej čas. Protože když se dostanete na nějaký okruhový čas, tak koumete, kde by se dalo ještě porychlit. Zrovna rychlý pohazování mezi zatáčkami v rychlém sledu je jedna z možností. Čím rychleji se dostanu do náklonu, tím rychleji zatáčku projedu, tím dříve můžu dát full gas! V náklonu jsou perfektně stabilní, i když je již vidět, že mají pár desítek hard kiláku za sebou. A to mě věřte, nechtěl bych být reinkarnován v Zedovu zadní gumu Pod plynem ani ve sjetým stavu nemají problém si udržet vámi zvolenou stopu. Zpětná vazba od směsi je perfektní.
Pod plynem pryč ze zatáčky…
Teď se děje pravej opak s klouzáním! Ač je Hard, tak drží jako přilepená! Již z hlubokýho náklonu můžete za to tahat jako čert a zadek drží. Ve vracečce před cílovkou, kde je zvlněnej povrch cítíte, jak se trochu dére ven, ale dává vám dokonalou zpětnou vazbu! Toho ale musíte už pěkně rvát. Žádný trhání, uskakování náhlej pohyb do strany- nic. Prostě držíte plyn a užíváte si to, jak to dobře borci upekli. Vážně super! Druhý den na okruhu toho měla moje guma odpoledne už tak akorát na moje zápěstí nenasytný na rychlost. Tam už jsem dostal najevo, jako že „naše dobrý časy jsou u konce“. Při výjezdu ze šikany za cílovkou mě chtěl zadek předjet a to docela rychle. Již od začátku jsem ale cítil, jak se hrne zadní guma ven a vy ale máte dostatek času s tím něco dělat. Trochu jsem jí pomohl uvolněním změnou jízdní pozice a krásně se zase chytla. Prostě paráda. Již jsem toto párkrát zažil a myslel jsem, že mám „bláto na hřišti“. Tady to nebylo tak děsivý, ale krásně plynulý. Beru to jako soukromý rozhovor s panem Bridgem o tom, jestli nepřemýšlím o novým zadku No, nakonec jsme se domluvili a šel jsem koupit do závodu novou. Všichni již ale víme, jak to dopadlo. Pokud by člověk netlačil pak na pilu, tak se dá na takto sjetý gumě najezdit ještě pár rozjížděk- úplně v klidu…. V každým případě jí už mám zase obutou a budu jí trápit ještě na silnici.
Předek…
Směs je super A1, vypadá jako nová. Nekonalo se žádný trhání na bocích při brzdění v náklonech, jak jsem s tím měl někdy problémy. Žádný okap vzniklý úbytkem gumy. Její grip mě nikdy nezklamal- ani jednou. Řízení je s ní jako po kolejích a je krásně klidná. Hlavně její tvar a konstrukce má za následek tak perfektní ovladatelnost stroje a hravé sklápění, který jsem si zamiloval.
Jak jsem to foukal…
No, normálně vzduchem Předek 2,1 a zadek 1,9- za studena. Absolutně žádnej trabl, který by mě vedl ke změně tlaku nebyl, tak nebyl důvod s tím laborovat.
Uf, co k tomu dodat? Kupte si je a uvidíte, že nekecám! Za mě palec nahoru.
Ať vám to jezdí……