Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
fazko píše: doucha> Dobrý den, vzhledem k tomu že jste mi už velmi kvalifikovaně poradil se na vás obracím znovu
Nevydržel jsem to a trochu se svezl na Vraždě i přes karanténu.
Mám takový testovací úsek kde je to dost zatáčkovité a když se to trochu zahřálo tak mi při podřazování začal motor dost střílet do svodů.
Vzhledem k tomu že mám obrácené tlumivky tak ty plameny jsou vidět a dost mě to vyděsilo.
Mohl by to být vliv "starého" benzínu nebo něco se vstřikovači? Mám zavodní svody bez přívěry takže tady problém nebude.
Jinak motor jede čistě, drží otáčky, nemá propady jenom ty rány mě trochu znervózňují.
Díky, Fazko
Čau, je to normální. Když máš výfuky bez katů a vyndáš přívěru, letí to rovnou ven a tím přemapováním je to víc nabenzínovaný,. tak to trochu plive oheň Dělala to stará 1098 a dělá to i nová V4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
fazko píše: doucha> Dobrý den, vzhledem k tomu že jste mi už velmi kvalifikovaně poradil se na vás obracím znovu
Nevydržel jsem to a trochu se svezl na Vraždě i přes karanténu.
Mám takový testovací úsek kde je to dost zatáčkovité a když se to trochu zahřálo tak mi při podřazování začal motor dost střílet do svodů.
Vzhledem k tomu že mám obrácené tlumivky tak ty plameny jsou vidět a dost mě to vyděsilo.
Mohl by to být vliv "starého" benzínu nebo něco se vstřikovači? Mám zavodní svody bez přívěry takže tady problém nebude.
Jinak motor jede čistě, drží otáčky, nemá propady jenom ty rány mě trochu znervózňují.
Díky, Fazko
na 99 kdyz to pali do bejfuku, tak mas chudou smes, a ta je chuda typicky proto, ze si neco zmenil :) A je potreba to doladit. Dlouhodobe litat s chudou smesi neni dobru vubec pro nic (ventily, vejfuk, atd)
Naposledy editováno 07.04.2020 15:48:12
Jediné co jsem dělal a mohlo mít vliv je vzduchový filtr (MWR), rozebírka, vyčístění a skládačka mi trvala dva dny protože to je DUCATI
Domnívám se že jsem to složil správně, nicméně to překontroluju.
Mám tam závodní svody a mapu RACE PRO a do toho teda nelezu protože tomu moc nerozumím.
Zkontroluju ten filtr a vstřikovaní a podám hlášení.
Díky, Fazko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha píše: Ozzy_> Pokud má namapováno na otevřený koncovky + svody vč. filtru, tak by to chudý bejt nemělo. To ochuzení hrozí když otevřeš vejfuky dáš závodní filtr a nezměníš mapu. Jde jen o to jestli ta palivová mapa je správná k těm ostatním věcem. Ale jsou to jen obecný kecy, nejlíp to nechat odladit. Při přechodu s plnýho plynu do zavřenýho nám to střílí všem
Je potreba (jak spravne pises) to mit odladeny, aby to melo spravnou bohatost vsude. To bez pripojeni na brzdu, a napichnuti lambdy nikdo nezjisti. V tomhle pripade bych "nemyslel" ale odvezl to nekomu kdo ma vybaveni, a vi co dela, protoze "myslet" muze vyjit dost draho
Rozebral jsem airbox, stříkačky a filtr. Nenašel jsem nic neobvyklého tak jsem to složil (už mi to netrvá tak dlouho protože už mám praxi).
ALE když jsem zapojil baterku tak jsem si všiml že mám na přístrojovce EBC nastavené na off, normálně tam mám EBC 2.
Jak se to přepnulo nevím ale začalo mi to silně vrtat hlavou. Měl jsem sice silnou předtuchu ohledně fízlů na zkušebním okruhu ale nakonec jsem to riskl.
Takže pokud je EBC off tak tam BlipBox dá při downshift meziplyn a práskne to z tlumivek dva půlmetrové plameny.
Jakmile to překliknu na EBC 2 (kde to mám normálně) tak se ozve zadunění ale bez ohňostroje.
Připadá mi to jako by software vůbec nepočítal s kombinací BlipBox a nastavení EBC off. Pokles otáček je asi tak razantní že to vymete směs z válců
až do svodů a jak se to potká se vzduchem tak to bouchne. Když EBC 2 intervenuje do vstřikovačů tak je to zřejmě méně bouřlivé.
Tož tak, Fazko
Naposledy editováno 09.04.2020 20:22:22
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |