kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Ty vole co se to děje??? Spíš mi to přijde, že se někdo snaží uměle vyšponovat cenu. Tohle to přece nemůžou myslet vážně...
Hele a abych byl v obraze, ty to chceš kupovat? Na kšeft nebo pro sebe? Nebo je to jen průzkum trhu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Zas tolik ne.Ty traktory co máš ty už taky moc neklesaj,i když sou většinou chudinky pořezaný hyzdičema krásnejch kachýnek.
Ty traktore blbej...nazvat něco traktorem když to točí 10t rpm to muže jen Sasík s Wartburgem
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Šak jsem tady psal, že už se letos přestává vyrábět malej Streetfighter. A je mě to jedno, jak je to cenově nahoře, nebo dole. Stejně to nikdo nekupuje a kdo to má, tak si to nechává. Velkejch SF je málo, páč jich je asi dost rozstřelenejch.
Velkej SF podle všeho nebyl zrovna kasovní trhák. Když k tomu přidáme ne zcela user friendly chování a někdy řidiče neadekvátních kvalit, počet se ještě zredukoval. Takže je jich na trhu málo a cena roste. Je ale otázka, jestli se za tu cenu i prodávají nebo jenom inzerují
Až vyleze SF novej, tak to půjde skokově dolů.
Nicmene jo, je to prepaleny...tuhle cenu bych si dokazal predstavit za par let..ted je to este brzo.
Treba takova Nuda bude taky jednou za rachot... Rek bych, ze koupit ted SF nebo treba tu Nudu za naky rozumny penize bude dobra investice do budoucnosti
Naposledy editováno 08.09.2015 09:30:36
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše: velkeho SF zas hocikto neujazdil. ludia su kupili zistili ze je to moc, predali, alebo ju volade zamkli o strom.. take mam info od redajcu ducati.a nieco na tom asi aj bude. 14teho mam zajednanu skusobnu na maleho SF. som zvedavy ako mi sadne..
Velkej SF byl hlavně cílen na poměrně úzkou skupinu uživatelů. Ergonomie superbiku a motor naladěnej na výkon co v nízkých otáčkách nefunguje. Ten kdo ho dokázal využít, dal asi často přednost kapotě, která mu dávala větší smysl.
JA-NE píše: na jednom stretnuti ducatistov sa sa pytal majstra co jazdi noveho mostra v S-ku a povedal ze v najdrsnejsom rezime ani nejazdi lebo ze je to peklo..preoste nevyuzitelne, tak nevim co to bude v tom R-ku..
Tak to byl asi "majstr"
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Velkej SF byl hlavně cílen na poměrně úzkou skupinu uživatelů. Ergonomie superbiku a motor naladěnej na výkon co v nízkých otáčkách nefunguje. Ten kdo ho dokázal využít, dal asi často přednost kapotě, která mu dávala větší smysl.
v nízkejch otáčkách ducati nefunguje až od panigale, 1098 a 1198 byly naopak známý dost hutnym středním pásmem. Nic lepšího jsem nenašel ...