Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
zmulin píše: jj,u nás nafasoval šéf odboru dopravy el. Golfa a taky mu nestačil dojezd...
Protože nepoužívá ty nový moderní metódy! Může si udělat ten propojenej telemost po chytrejch mobilech, všecko vyřešit, a s golfem jet pak na ryby. Vždyť je to ježdění skoro zadarmo přece, tak co by šéfík nemohl.Tak úsporný auto, zelený, žádnej hnusnej spalovák. A auto k soukromým účelům manažerům patří, no ni?
Startujeme. Je tři čtvrtě na devět dopoledne a vyrážíme z pražské Budějovické na více než pět set kilometrů dlouhou cestu.......Což nám stačí nejen do Ostravy, ale i na malou zajížďku do Opavy, kde před přespáním opět dobíjíme. ..... Pokračujeme druhým dnem testu. Míříme do více než 220 kilometrů vzdálené Demänovské doliny......Jsme poměrně vyčerpaní a dobíjíme až druhý (tj. třetí) den ráno. Činíme tak u nabíječky Tesly, kterou mají hosté hotelu pod horou zdarma. Po více než třech hodinách jsme si polepšili o téměř padesát procent......Vyrážíme zpět do Prahy. Máme 60 procent baterie, tedy dojezd 227 kilometrů. Navigace hlásí, že nás čeká 505 kilometrů cesty, .... Na pražskou Budějovickou přijíždíme v půl deváté večer s 68 procenty baterie.
Cesta do Tater vozidlem minulosti
Po odečtení času všech zastávek na tankování, občerstvení a oběd jsme do Banské Bystrice dorazili za 7 h 21 minut a trasu 534 km ujeli průměrem 72,6 km/h (dálnice bylo 41km do Mirošovic a možná už i 37km V. Meziříčí - Kývalka). Po příjezdu jsme se cítili natolik svěží, že nám nebyla proti mysli prohlídka trasy Donovaly, ...celkem 612 km.
Naposledy editováno 26.07.2022 12:49:27
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Kolik shořelo treba spalovacích bmw jen v Evropě? Videí je na netu dost, sam znam osobne minimalne dva majitele…
Kazdopadne ja mam objednanou elektrickou krosku a vyhlizim nejake levne bmw i3 … s fotovoltaikou na střeše myslim docela fajn kombinace. Jen teda s tim nebudu jezdit do Chorvatska, coz stejne nedelam… no a ani do Nitry
Naposledy editováno 26.07.2022 13:06:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Concept i3 je perfektní - to auto je navrženo nekompromisně právě pro účel, ve kterém elektromobil z principu vyniká - městské vozítko na každodenní popojíždění po městě - nákupy, rozvoz dětí do školky, dojíždění do práce. Ideální druhé auto v rodině.
Jenže ačkoliv ho celou dobu prodávali se ztrátou, furt bylo za mega moc drahé pro účel druhého auta v rodině. K tomuto účelu se pořizují nesrovnatelně levnější vozy.
Ekonomicky to pro zákazníka nedávalo smysl a pro výrobce to také nevycházelo.
Elektromobil selhal, protože se nedá vyrábět levně. Masově může uspět jedině tak, že nám ho vláda/EU nařídí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
jetam píše: assassin> I3 se mi líbila než jsem zjistil kolik stojí
da se to koupit s KO baterkou a vymenit ji...
gugo: myslim, ze jsou verze s 20,30 a 40kWh.
Deadman: me je celkem fuk, ze to ekonomicky moc nefungovalo... a tim spis je mi fuk, ze to nefungovalo vyrobci. Ztratovych aut byla v historii spousta a nektere z nich bych doma prezil...
Ono BMW bylo vzdy drazsi nez ostatni, respektive vzdy najdes auto co udela stejnou praci za min penez... jen proste nekterym lidem dava smysl si poridit bmw, treba prave proto, ze je drahe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: gugo> kam bych jezdil? to je na vesnici, jednou za x dni par km na nakup....
Přesně tak uvažuji s malým elektro autem pro manželku. Jezdí do práce 2 km daleko a jednou týdně do Budějovic 12 km daleko. Takže to máme 44 km týdně.
Za měsíc 176 km. Stačilo by tedy bohatě 1x za měsíc dobít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
FJRPEPA píše: Přesně tak uvažuji s malým elektro autem pro manželku. Jezdí do práce 2 km daleko a jednou týdně do Budějovic 12 km daleko. Takže to máme 44 km týdně.
Za měsíc 176 km. Stačilo by tedy bohatě 1x za měsíc dobít.
blby je, ze nakupni tasku na benal koupis do 100 tis a pri nizkym najezdu v tom uplne nevidim kde by se to melo zaplatit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: blby je, ze nakupni tasku na benal koupis do 100 tis a pri nizkym najezdu v tom uplne nevidim kde by se to melo zaplatit.
Blbý spíš je, že to v zimě na ty necelý dva kilometry ani nezahřeje na provozní teplotu a nestačí to dobít baterku, takže stejnak dobíjím každých čtrnáct dní.
Baterky timhle zpusobem taky dost uspesne likviduje. To ikdyz ji pred zimou koupim baterku tak je to ve srovnani s elektromobile porad bilancne v +. Protoze pri tomhle najezdu se ty navratnosti nakladu nemuze matka dozit. Jako kdyby olitana eletro nakupni taska stala to samy co olitana fabka nebo jina nakupni taska tak nereknu ani popel a jdu do toho.
edit: jinak na to dobijeni baterky by ti v aute mohl stacit cca 100w panel. Ja jsem to ted nainstaloval na lod a v pohode me to utahne 80w lednicku, ze ji nemusim vypinat...tak si muzes udelat takovej hybrid se solarnim dobijenim startovaciho akumulatoru. KDyz to pekne zabalis ,spocitas usporu co2 mozna na to dostanes i dotaci.
Naposledy editováno 27.07.2022 09:11:58
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Ja operuju s tim, ze mam na ucte nejaky prachy, ty prachy zere inflace… misto abych je nechal znehodnotit tak nakoupim solary a auto co nedava ekonomicky smysl… ale je dost mozny, ze nekdy v budoucnu budu jezdit jednou za cas na energii ze slunce a ty budes "ekonomicky" koukat na spalovaci auto na zahrade - proste jeden z uhlu pohledu kterej mi neprijde zas az tak uplne mimo, ikdyz zavani konspiracema a preperstvim…
Samozrejme i3 uz je dost luxus, daji se koupit treba stare elektromobily co jezdily s olovenyma baterkama a samodomo to prebastlit na lifepo4 - u nas na vsi jezdi takove saxo a to uz vyjde zas na jiny penize.
Idealne by se mi libilo, kdyby slo to auto napojit do infrastruktury domu, tzn ta baterie v aute by byla "pulka uloziste" a v dobe kdy se s nim nejezdi by barak mohl tahat energii i z nej… tohle je vec ktera urcite neni neresitelna, prave u tech i3 uz nadsenci "hacknuli" sw a umi tam nakodovat jine/vetsi baterky atd..
Naposledy editováno 27.07.2022 09:50:48
Naposledy editováno 14.09.2022 23:30:29
assassin píše: ... Idealne by se mi libilo, kdyby slo to auto napojit do infrastruktury domu, tzn ta baterie v aute by byla "pulka uloziste" a v dobe kdy se s nim nejezdi by barak mohl tahat energii i z nej… tohle je vec ktera urcite neni neresitelna, prave u tech i3 uz nadsenci "hacknuli" sw a umi tam nakodovat jine/vetsi baterky atd..
Jojo, takhle nejak to dava smysl. Vyrobci tech v soucasne dobe nepouzitelnejch elektrovozitek se domluvi na kompatibilnim batterypacku, managementu a konektorech. Potom prijedes k pumpe, tam ti robot vytahne tvuj vybitej pack, druhej robot ti tam soupne nabitej pack, ty zaplatis rozdil a jedes. Rychleji nabitej nez spalovak natankuje. Pak prijedes domu, v garazi najedes na kontakty jako automatickej lux a mas auto pripojeny do elektrickeho systemu domu. Hezka vize, mozna to jednou bude realita - ale ja se toho stoprocentne nedoziju .Naposledy editováno 15.09.2022 08:48:27