kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
kokonhead píše: zmulin> to ano a v porno filmech berou praci bilym...proste hruza...:)
Přesně!...
Žmuldo
Mě se nejvíc líbí jak pohled na jiný rasy a kultury tvoří zejména ty extravagance. Ale já bych třeba historicky taky tu naši bílou nadrasu neviděl vždy tak na úrovni. Taky mám za to, že mnoho těch dnešních 'rasových' problémů jsme si jako bílí "páni " způsobili sami.
GeorgePanek píše: asi me ukamenujete...ale kazdyho kdo se zastava cernejch bych nechal s nima nebo vedle nich bydlet..je to uzasny zazitek..mluvim ted o cikanech mel jsem je dva roky vedle baraku,havet neuveritelna bordel a totalni bezmoc pro me je dobrej cernej mrtvej cernej vyjimkou je to mizive procento co se od nich distancuje..
Tohle absolutně chápu a rozumím ti. Věřím že bych na ně brzy vytáhl brokárnu. Ale NE kvůli tomu, že jsou černý, ale že jsou neslušní, nevychovaní a sprostí dobytci a že ohrožují mne nebo moji rodinu. Jak se začne paušalizovat dle nějakýho společnýho znaku, smeteš v tom proudu i to co se snaží a chtějí... a tím je vlastně přesvědčíš že to nemá cenu, když s nima budeš nakládat jako s těma druhyma.
Jak píše Fanny, nic není černobílý.. A hlavně tohle nejde řešit "jednoduše"
Vůbec nejsem jejich kámoš, mám s nima z dětství kurva tvrdý zkušenosti a v DC je jich moc. Ale mám mezi nima a pár dobrých známých za který bych se před kýmkoli kdo by je chtěl, JEN proro že jsou černí, dusti postavil.
Mimochodem, bavíme-li se o svoloči, zeptej se Sejráka jakou barvu měli zmrdi co u něj v okolí dělali bordel, fetovali Péčko a starali se o novorozeně....
Naposledy editováno 15.12.2018 13:53:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A to není rasismus, s jinými rasami nemám problém, dokud se chovají normálně.
e: jde právě o to, že mezi bílými jsou samozřejmě taky sráči, ale ten poměr je někde úplně jinde. Totální většina žije a chová se normálně. To je ten rozdíl, který je třeba vnímat a věřím, že to tu vnímají všichni.
Naposledy editováno 15.12.2018 14:00:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Mě by stačil ten stávající a SD se radši nesvezu,abych mohl furt tvrdit,že je Monster nejlepší naháč
Sice se dál budu smát lamám,co tvrděj,že je Oktávka nejlepší volba za super prachy a sou na Škodu pyšný,ale byl bych vlastně trochu to samý,jen v tričku Ducati
Nejlepší je zkusit oboje hned po sobě. KTM má svoje chyby, zejména v podvozku (ideálně bych vzal z Monstra vohlins a dal ho na KTM, to už by nebylo co vytknout...), ale celkově je to prostě lepší motorka - z mého pohledu. Na design už jsem si zvykl, i na pičoidní světlo, ve výsledku jako celek je to oukej
Ad Škodofka, mám třetí služební koktu v řadě, měl jsem 2-ku (230tkm), pak 3-ku (asi 180tkm) a teď 3-ku FL. Na dvojce se asi ve 200k měnil kompresor klimy, na 3ce hned ze začátku EGR. Jinak vůbec nic. Auto je to prostě normální, bežná konfekce.
Attim píše: Bohužel u těch cikánů to vlastně jednoduchý je, a to proto, že naprostá většina z nich jsou takoví, jak je popsal GeorgePanek. Nepřizpůsobiví sráči co nemakaj, dělaj bordel apod. Je úplně jedno, že se najdou i bílé ovce - to je jen výjimka, potvrzující pravidlo (a takoví si najdou způsob života ve společnosti), je to prostě kočovnej národ a mají v to v sobě. Neakceptuju jakýkoli kecy, že jsou na straně společnosti a že by se měli integrovat apod...za všechno si můžou sami a že to došlo až kam to došlo je zase na nich.
A to není rasismus, s jinými rasami nemám problém, dokud se chovají normálně.
e: jde právě o to, že mezi bílými jsou samozřejmě taky sráči, ale ten poměr je někde úplně jinde. Totální většina žije a chová se normálně. To je ten rozdíl, který je třeba vnímat a věřím, že to tu vnímají všichni.
To bych asi podepsal.. Ačkoli si myslím, že těch bílejch sráčů je v absolutních číslech ve finále víc, poměr k rase asi bude peklo. Nicméně vždy budu soudit až na základě činu, jakkoli před ním budu asi opatrnější... Jak píšeš, dílem zkušeností, ne rasismu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim> Tak vlastně jestli se spojej,tak je šance na ten opravdu nejlepčí naháč,když vemou ten podvozek,ale tam se obávám spis toho,ze by na Monstera naprali taky houpacku od WP a bude v prdeli úplně
No to se asi může stát, přece nebudou nakupovat nějaký Monroe, když mají inhouse WP. Ale tak třeba je Ducati donutí s tím něco udělat a vzejde z toho WP, co se bude chovat jako vohlins. To bych bral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Ducati byla lepsi assassine :D
To by bylo smutný, kdyby to v SBK tak nebylo, leta vyvíjena 9xx vs motorka ktera jeste nejela ani prvni zavod...
Jen tenkrat ta diskuze nebyla o SBK...
t_freedom píše: kokonhead> nedávno jsem tu v diskusi týkající se této věci psal, že z devítek lze(stále ještě ne na WSBK hladině úprav) dostat 190kobyl na kole.. myslím že tu byl trošku 🔥 jak to není porovnatelný atd. Mám to tu trošku těžší s argumentací... Tak uvidíme jak uspěje Catcart...
On tam myslím ale píše o 170 koních na kole, což je i tak dost rozdíl oproti TL, které mělo mít 152 na klice, pokud to odpovídá skutečnosti. 190 na kole už by byla doslova jiná třída, to už se mně zdá lehce nadsazený (zhruba 215 - 220 na klice, což by byl rozdíl 70 koní a to by asi zmínil).
Naposledy editováno 16.12.2018 18:14:26
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takže se rovnou ptám. Dělal to tu někdy někdo z vás s kým bych si mohl pokecat? Existují kitové sady na 848, malého streetfightera, diavela, nebo MST 1200. GT má stejnou spojku jako 848, tak by měla sedět sada pro tento model.
Už to mám celkem zmapované, jen pokud to někdo má, byl bych rád za nějaké info.
Naposledy editováno 17.12.2018 09:19:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sucha se sice dela na 800 s lankem, ale 2500 euro.. dela to STM..
Kámoš tohle dělal na 848 na suchou a Žmulda od něho bral tu mokrou pak do 8kila. Chceš-li nějak vás propojím.
Já mám trošku jinej problém. Rozebral jsem to, protože mám za a) novou 48z v regálu a za b) protože se mi děla taková zvláštní věc ...při podřazování a následným puštěný spojky se začal čas od času ozývat zvláštní zvuk podobnej hrčení, tření ...spojka přenášela moment při brždění motorem ale randál to byl větší, než vystavená na volnoběh. Stačilo po ní sahnout, lehce vystavením odlehčít a zase pustit, zmizelo to pokaždý. Teď jsem jí rozebral a nenašel jsem nic extra špatně (nemám tedy ještě rozebranej náboj, ale co by tam mohlo bejt nevím, to mi jako zdroj nepřijde)
Mám dvě teze … buď cizí těleso - na pár vnějších výstupcích třecích lamel jsem našel špony - tedy spadla mezi plech, lamely a ty pak nebyly dotlačený úplně a přecijen mezi nima nějaký mini-prokluz byl. … nebo se po vystavení jeden z plechů seknul v záseku koše a prvních pár (od převodky) nebylo úplně přitlačených a řinčely. ...kdo ví...
Kbike.it
https://www.kbike.it...noid=2120&id=749
Tohle je zbytečně drahé, protože je to s antihopingem a prodává se to jen jako sada.
Potom tady
Bursievolution
https://www.bursievo...ti-sportclassic.html
Tohle by šlo, bez víka, možnost si zvolit přítlačák.
Jinak musí olej ven, původní dekl dolů,demontáž celé spojky,demontáž olejové pumpy,demontáž primárního soukolí.Montáž nového primárního a velkého ozubeného kola, olejová pumpa zpátky, nový dekl, montáž nového koše lamel a celé spojky, víko spojky, napustit olej.
Tohle je postup Plug and Play.
Naposledy editováno 17.12.2018 10:06:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To by bylo smutný, kdyby to v SBK tak nebylo, leta vyvíjena 9xx vs motorka ktera jeste nejela ani prvni zavod...
Jen tenkrat ta diskuze nebyla o SBK...
O ovladatelnosti, zadnim tlumici a neprakticky velikosti sem uz slysel, ale kdyz tam popisuje negativne tu "jemnost" motoru, tak sem se celkem divil. Vim, ze TL a jeho "divokej" motor, co zere deti, je dogma a nafouknuta bublina od majitelu, ktery si na tom namlatili drzku, nebo lidi, ktery na tom v zivote nesedeli. Ale takhle extremni opak (jemnost) sem este necetl nikde. To je fakt na plynu takovej beranek a vsechnu jeho povestnou vybusnost dela mekkej zadni tlumic?
Nekdy bych se na tom chtel svyzt, byt mi dvouvaly nic nerikaj. Je to strasne charismatickej, krasnej bajk.
Naposledy editováno 17.12.2018 11:07:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já teda na vyloženě závodní moto nejel, ale autem jo a vím, co to zhruba je, ten motor je nepřívětivej, dole vůbec nefunguje, musí být stále v zátěži a v otáčkách, kde jel jak pila.