Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...
Doporučený postup tedy?
Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.
Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
mára929r píše: přiznám se že tomu moc nerozumim, a proto by mě zajímalo proč je třeba snížená rychlost z 90km/h třeba na 60 km/h z důvodu hluku? já jako laik moc nechápu proč by měl být ten hluk u nižší rychlosti menší než u vyšší?
asi mimo mísu, ale pokuď jsem jel na motorce (fároš 929 + laďák) 90 km/h a měl tam třeba tu čtyřku a zpomalil jsem na 60 km/h a podřadil o rychlost či dvě dolů, začlo to střílet a dělat větší rámus než při ty vyšší rychlosti. a to i když se to dostalo pak na stejnou hodnotu otáček motoru. nebo to je jen subjektivní názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: strecmen> odpoved na to o otazku, jestli je ti zatim vsechno jasny je jaka?
Nezdržuj se, nenech se rozptylovat a vysvětluj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: strecmen> no a muzu se spolehnout, ze tomu budes rozumet? Ti chytrejsi to uz pochopili s tema plechovkama...je to pro me jeste dost pismenek...a osum piv. Nerad bych ti dal zkresleny vyklad..vis jak
Nezdržuj se, nenech se rozptylovat a vysvětluj.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: Jsem si ted uvedomil, ze to nedokazu vysvetlit lidem bez znalosti zakladu termodynamiky. Bez izochory a izotermy to nedam kurva. Assasine?
hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...
v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...
doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...
(btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? )
Naposledy editováno 06.10.2016 23:26:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
assassin píše: hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...
v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...
doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...
Počkej, on ale v postu 401 výfuk, tlumič, kat... vesele ignoruje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: assassin> jde o hovno, jako vzdy....jen jse chtěl pobavit u toho, ze v motor v ruznejch rezimech, ale stejnych otackach ma naprosto stejnen hluk. Ano bavime se o decibelech...ale pro tu prdel...
fenomenální závěr večera1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Artepx píše: fenomenální závěr večera
To už je konec?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
strecmen píše: To už je konec?
doufám, že ještě ne, že bude nějaký přídavek1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: assassin> jde o hovno, jako vzdy....jen jse chtěl pobavit u toho, ze v motor v ruznejch rezimech, ale stejnych otackach ma naprosto stejnen hluk. Ano bavime se o decibelech...ale pro tu prdel...
ale jo, jasne, ze s rychlosti se meni spousta veci... jen zacit u hluku jedouciho vozidla s "indikatorovym diagramem" neni uplne to ono... u laiku vzbudis dojem, ze mluvis o vede o ktere nemaji paru, u "nepraktikujicich strojaru" dojem, ze jsi studoval to same co oni... a u tech co je obor zivi jen ... ale jak rikas, pro tu prdel, ja se celkem bavim... jen teda to muze byt i tim vinem
assassin píše: ale jo, jasne, ze s rychlosti se meni spousta veci... jen zacit u hluku jedouciho vozidla s "indikatorovym diagramem" neni uplne to ono... u laiku vzbudis dojem, ze mluvis o vede o ktere nemaji paru, u "nepraktikujicich strojaru" dojem, ze jsi studoval to same co oni... a u tech co je obor zivi jen ... ale jak rikas, pro tu prdel, ja se celkem bavim... jen teda to muze byt i tim vinem
No hele ale musis uznat, ze jsem si pro to zduvodneni nasel tu "nejjednodussi" cestu. Trosku me sere, ze jsem si na strojarinu od skoly nesah. Mevtam bavil ten efekt vydrzi/praskne...prava to nemaj.
1 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...
A autor vlákna si může zítra založit nové téma, to současné má v rozkladu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Spotreba vyssi bude, ale motor nepojede ve vykonejsim rezimu....s ohledem na hluk a o te se bavime. Tech parametru je vic (obsah, zdvih)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Artepx píše: Jarrinn> Spíš za půl roku
dnes spat nemam?
docela by mi to bodlo
e: aha..no...jdu spat
Naposledy editováno 07.10.2016 00:41:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: (btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? )
Spotreba vyssi bude, ale motor nepojede ve vykonejsim rezimu....s ohledem na hluk a o te se bavime. Tech parametru je vic (obsah, zdvih) [/quote]
No v tom pripade bude malinko to ukazat tim zpusobem co jsi mel puvodne v planu - vetsi zatez, vetsi tlak - ale pritom mensi spotreba? Kde je chyba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
ale uz musim fakt jit spat, jedu 48 nonstop a ty piva mi dnes moc nepridaly