kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: co tenhle borec...to podřadil nějak na prasáka nebo snad zahamtnul zadní brzdu?hýr
Podle mě čuměl na svodidlo (je to i vidět podle helmy), asi ví čím je ta zatáčka pověstná No a pak už to šlo šup šup, lekl se že bude dlouhej (což by nebyl, kdyby čuměl kam má), začal brzdit klasicky začátečnicky málo předkem hodně zadkem a tumáš.
Naposledy editováno 13.02.2019 11:22:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
mě se něco podobnýho stalo v Sosně … z 3ky na 2.kvalt jsem si při brždění vrknul plynem a zhaslo to. Jenže už jedeš naučenou proceduru a pustil jsem spojku … smyk a kolo lehce do šejdru (ne moc)...a přesně mi blesklo hlavou " .. nepovol to naráz, jinak se to kousne... " … vymačkl jsem spojku a furt brzdil... kolo se začalo odvalovat...ale hned z tý zákruty před rovinkou vyjel ven, vyklepat bobky...
měl jsem podle mě víc štěstí než rozumu...
Naposledy editováno 13.02.2019 11:34:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> přesně … polekal se a ušláp zadek...
Ale na tom zpomaleným záběru na konci je vidět, že se mu ten zadek blokuje už předtím, tak to fakt možná bylo v kombinaci s podřazením a když cejtil, že je něco špatně tak zamrz, místo aby pustil zadní brzdu a sklopil to do zatáčky.
Ale takhle od stolu se to rozumuje, na podzim se mi to stalo taky, na agustě tomu stačí fakt málo, musím si zas zvyknout na RSV-mód - když jedu svižně, nepoužívat zadek vůbec, hned se klofne a pak je problém "odmrznout", zvlášť když člověk není zvyklej
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.02.2019 11:50:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> přesně … polekal se a ušláp zadek... ještě to pak povolil ale už to bylo moc šejdrem...
mě se něco podobnýho stalo v Sosně … z 3ky na 2.kvalt jsem si při brždění vrknul plynem a zhaslo to. Jenže už jedeš naučenou proceduru a pustil jsem spojku … smyk a kolo lehce do šejdru (ne moc)...a přesně mi blesklo hlavou " .. nepovol to naráz, jinak se to kousne... " … vymačkl jsem spojku a furt brzdil... kolo se začalo odvalovat...ale hned z tý zákruty před rovinkou vyjel ven, vyklepat bobky...
měl jsem podle mě víc štěstí než rozumu...
tam mas nekde v zatacce 3ku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tam mas nekde v zatacce 3ku?
Na traktoru jo Jako v sosně se daj použít všechny kvalty, když jsi hračička. Ale na většině motorek stačila jednička
Btw, slušnej taran, když už se tu probíraj ty videa
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak jako vypadá parádně a neeee že teď budeš jezdit rychleji!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Frennky> To je kolik, nejmíň půl kila navíc
To co jsem ušetřil na vejfucku, tak bych jich tam mohl mít deset
Naposledy editováno 13.02.2019 13:33:59
Frennky píše: To co jsem ušetřil na vejfucku, tak bych jich tam mohl mít deset
Vážils?
Vajgl má rovný dvě kila, ale i s krabicema, balicím materiálem a návodem
Čili to šacuju tak na 1.8 čistá ruka.
Origo vejfuk váží necelých 6 kg (čekal jsem to teda o dost horší)
Naposledy editováno 13.02.2019 13:45:13
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.02.2019 15:00:43