kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.03.2019 11:02:38
A je to tak, spis budu jeste slevovat, motorek jak sr...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja bych taky radsi Monstra S2R za kilo, nez litra za 65..
Petta píše: Dneska je motorek hafo a rozpoctovy funglovky nestojej raketu. Lidi radsi novejsi, nez 15 let starou masinu. To uz musi byt fanda, aby neco takovyho hledal..
Ja bych taky radsi Monstra S2R za kilo, nez litra za 65..
To mě překvapilo na motosalonu, co všechno se dá sehnat za stopade nový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdo má trochu peněž, oželí objem (ono to bude mít psanej výkon skoro jak dřívější litry, kór bavíme -li se o 1200 vzducháči z Banďoura) ale mají jakous takous pravděpodobnost, že 3 roky vs 18let je prostě lepší.
Banda1200S za pade vs. SV650 nový za 160, nebo 3 roky za kilo... no, drbání hlavy.
Takže tyhle motorky co jsou kolem 50tCZK jsou lákadlem pro absolutní "socky" co si chtěj splnit sen a podle toho ty konverzace pak vypadaj…. slevičky, kolik najeto, serviska by nebyla? atd.
Jako pres zimu se jeden slovak dojel mrknout, ale jen do garaze, byla zima na projeti.... rikal ze z jara se stavi, ale prej ted nema cas...
Uvidim, kdyztak si to necham a obcas se projedu... minuly rok ani ne 2tis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Petta> v tom to je … dnes koupíš 6- 7pade za 160-180tCZK … po 3 letech je cena kolem kila.
Kdo má trochu peněž, oželí objem (ono to bude mít psanej výkon skoro jak dřívější litry, kór bavíme -li se o 1200 vzducháči z Banďoura) ale mají jakous takous pravděpodobnost, že 3 roky vs 18let je prostě lepší.
Banda1200S za pade vs. SV650 nový za 160, nebo 3 roky za kilo... no, drbání hlavy.
Takže tyhle motorky co jsou kolem 50tCZK jsou lákadlem pro absolutní "socky" co si chtěj splnit sen a podle toho ty konverzace pak vypadaj…. slevičky, kolik najeto, serviska by nebyla? atd.
S tema sockama mas pravdu, bohuzel. Navic je tech motorek mraky za tyhle ceny, takze jeste spekulujou, jestli je po servisu, novy gumy atd. Si myslej, ze maj 50 tis v kapse, tak je king a ma pocit, ze za ty prachy musi koupit prakticky funglovku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dakarista> tak to nevím, proč jsi nejel na to Corsaro?
ty vole tys tam měl slíbenou provizi ne? bohužel z motorkaření se stala módní vlna, lidi maj prachy a utrácej za nesmysly, tak proč né třeba zrovna za motorky. Už to není koníček a životní styl pro pár nadšenců. Těžko říct, jestli je to dobře, nebo špatně, ale výrobci do toho sypou, čemuž pak sice většinou odpovídá i cena, ale jak psal Fízr, ceny některých modelů už jsou fakt zajímavý a pak je otázka, zda se vůbec vyplatí kupovat starou vránu. I když doba nový MT07 za 120 už je asi taky pryč, tam to kor nebylo vůbec vo čem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: strakon> obchod s nedostatkem, ale jo je to už za čarou, ale lehce pod 4kila už by byla fuč. toto je postaveno podle mne jen kdyby se něko chytil
Přesně tak to je. V Německu začínají na 400k, voňavky se kolem 500k motají. Když to bylo nové, tak to skoro nikdo nechtěl, dávali k tomu motárdová kola, öhlinsy atp., aby se toho zbavili. Ta motorka zůstala ve své době nepochopená, přitom jde o jeden z nejlepších univerzálů a předchůdce všech dnešních rádoby scramblerů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.03.2019 12:51:22
V každém případě o obě motorky nebyl moc zájem. Poslední Superendura se vyprodávaly za 250 tis. včetně DPH. Dnes po 13 letech se voňavka nedá koupit pod dvě kila.
Za mě jde o jedny z nejzábavnějších motorek. Člověk se sveze obstojně na silnici i v offu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: cibus> Mně tu jedna HP2 už pár let jezdí kousek ode mě, ale bláto na tom nikdy nebylo ale nezlobte se na mě, 500000 za tu nehezkou kozu už bylo tróchen přes čáru
Nehezká je otázka osobního vkusu.
Kousek od tebe bylo těch HP2 víc. Jen kamarád, co bydlí poblíž tebe, měl 2 nebo 3.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.03.2019 13:32:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
nejel sem na tom, ale je to lehoučké, nakrklé a další jednorožec, tož není o čem
a krásná je, ale já mám jiný vkus asi
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
kdyztak touratech (tusim) mel k tomu dvouokou masku s xenonem.. taky pekna
po letech uz se mi ale nelibi tolik a zustal bych u te jedne kulate lampy....
ohlinse tam dozadu daval kazdej, ten vzduchovej mech nejak blbnul...
Naposledy editováno 18.03.2019 14:34:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: Petta> no a jako bonus ti ji vrátí po třech měsících jako nepojizdnou a chce vratit prachy
Kdyby jenom po trech.. kdyz jsem mel vic kupcu, tak jsem si vybiral, komu ji prodam. Neprodaval jsem nikdy pastiky pod 150 tis, ale i tak. Vychcanka uz poznas ve dverich. Tomu jsem rek, ze uz je prodana..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Kdyby jenom po trech.. kdyz jsem mel vic kupcu, tak jsem si vybiral, komu ji prodam. Neprodaval jsem nikdy pastiky pod 150 tis, ale i tak. Vychcanka uz poznas ve dverich. Tomu jsem rek, ze uz je prodana..
Když koukám na tvý motorky na profilu, tak jedna hezčí než druhá.
assassin píše: hp2 enduro na motardech je paradni megamoto se mi tolik nelibi, ale prekousl bych ho.
kdyztak touratech (tusim) mel k tomu dvouokou masku s xenonem.. taky pekna
po letech uz se mi ale nelibi tolik a zustal bych u te jedne kulate lampy....
ohlinse tam dozadu daval kazdej, ten vzduchovej mech nejak blbnul...
Mne to neprijde moc hezky, a hlavne nevidim jedinej duvod proc radsi neporidit levnejsi a ve vsem lepsi ktm950sm.