Ať víme, koho na cestě můžeme potkat v nějaké tuctové plechovce nebo vyvoněném brabusu
Mě můžete potkat v Astře 1,6 16V
[IMG] pak jste na tom vy ???
FE501 píše: astrička je pak plně pojízdná když tam naložíš takhle čtvrt tuny ??
proč by nebyla? Filcka odveze 3 metráky v kufru a 6 za prdelí.
Kolega s civicem odvezl skoro 8 metráků dlažby - bez vozejku
Ale jestli myslíš tím "plně pojízdná" nějaký závody, tak to s těmadle nákladama nejde no.
Ale dojet se dá
1 reakcí na tento příspěvek Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Suby80 píše: 100RM> 4,4 V8 tak s tím už je i zábava
Celkom to ujde Len to pritahuje pokuty za rychlost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
dva_hrnce píše: chiro2> no, škoda.. Já jen vždy trnu, aby to do mě nikdo neplác.. Z Trabuka uděláš totálku jako prd a představa že mi dá pojišťovna za 600 litr není moc lákavá
Jo, přesně. Já měl vyšperkovanýho Favouše, na LPG. Unikátní stav. Pleskla do mě dodávka a auto na sračku. Pojišťovna mi dala 4000. Bomba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
FiFi. píše: Tak taky přihodim mýho Focuse, jedničkovej kombajn, 1.6 16v, něco málo přes 100hp Ale vzhledem k tomu, že to je lehký, tak to docela jede
Polsko! zaparkovat o pár metrů dál, text by vypadal asi takto :
Tak taky přihodim mýho bývalýho Focuse, jedničkovej kombajn to byl, 1.6 16v, měl něco málo přes 100hp Ale vzhledem k tomu, že to bylo lehký, tak to docela jelo
nynější, dříve mnou odmítaná Octávie (tohle má přeci každej)teď naprostá spokojenost 1,6 75kW, pravda, je v plný polní
a něco pro zábavu, bohužel jen zapůjčeno a vráceno. Ale tomu říkám auto pro radost, jede to jako z praku a ten sound při řazení když to odfoukne přetlak turba- boží . Dodge SRT-4
Naposledy editováno 21.03.2013 22:46:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
dva_hrnce> Trabanti hlavně 600 na silnici jsem žádného už dlouho nepotkal na tu 600 si udělej klubovou testaci jednak se ti sníží povinné ručení na 1/12 ročně ze základní sazby ale hlavně v případě nehody by měla pojištovna posuzovat škodu jako veterána a vycházet z aktuální ceny na trhu stejného auta v totožném stavu a nepočítat amortizaci.
Michal1011 píše: Polsko! zaparkovat o pár metrů dál, text by vypadal asi takto :
Tak taky přihodim mýho bývalýho Focuse, jedničkovej kombajn to byl, 1.6 16v, měl něco málo přes 100hp Ale vzhledem k tomu, že to bylo lehký, tak to docela jelo
Naštěstí ne Navíc vevnitř seděla přítelkyně, tak by jim ujela Ikdyž mě by nechala a seřezali by mě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
chiro2 píše: Jo, přesně. Já měl vyšperkovanýho Favouše, na LPG. Unikátní stav. Pleskla do mě dodávka a auto na sračku. Pojišťovna mi dala 4000. Bomba
To jsou ty vaše "škodovky"...
Moje zkušenost, fuj japonec za 6 (tis), a "totálka", ano hlavně díky ceně nových originálních dílů a hodinové sazbě servisu, byla od pojišťovny taky za šest, ale s dvojkou před... oprava jedno víkendový odpoledne s kladivem v ruce + parkovačka (světlo) z vraku za 200,-...
_monty #145 > Máš recht, zapomněl jsem napsat, že je to skutečná víkendovka!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Suby80 píše: FiFi.> Jj zámek Kačina , to pořádal kámoš z Chlumce sem jsme měli vyjíždku a vyšli z toho i pěkný fotky
dva_hrnce> Trabanti hlavně 600 na silnici jsem žádného už dlouho nepotkal na tu 600 si udělej klubovou testaci jednak se ti sníží povinné ručení na 1/12 ročně ze základní sazby ale hlavně v případě nehody by měla pojištovna posuzovat škodu jako veterána a vycházet z aktuální ceny na trhu stejného auta v totožném stavu a nepočítat amortizaci.
O tom plnění ze strany pojišťovny vím, ale vzhledem k tomu, že s tím fakt moc nenajedu, nechávám to zatím na normál značkách. Povinné cca 400/ročně je v pohodě
ČPP má jako jediná pojišťovna zohlednění věku a jak je to starší tuším 27 let, tak maj jiný sazby, i když je to na značkách.
Uvidím jak do budoucna, třeba to na veterána hodím, až se rozhodnu vyjet s tím častěji
Ale díky za tip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
mrkni tady http://ceskyveteran.cz/testace
Naposledy editováno 21.03.2013 23:39:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Rampa89 píše: To jsou ty vaše "škodovky"...
Moje zkušenost, fuj japonec za 6 (tis), a "totálka", ano hlavně díky ceně nových originálních dílů a hodinové sazbě servisu, byla od pojišťovny taky za šest, ale s dvojkou před... oprava jedno víkendový odpoledne s kladivem v ruce + parkovačka (světlo) z vraku za 200,-...
_monty #145 > Máš recht, zapomněl jsem napsat, že je to skutečná víkendovka!!!
Náhodou to byl dělník jak má bejt. Za tři roky nechtěl korunu za opravu. Japonec dobrý, ale v týhle cenovce nekonečná pokladnička.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
FE501 píše: WRC křídlo měl favorit ? to asi ne pane, pokud myslíš to co krylo zadní stěrač a bylo to z gumy
jinak kola dělají auto
edit: kola mám zapsané v TP, tak nevím o jakém neodpovídajícím rozměru mluvíš
Ja myslel kridlo jako kridlo, wrc kridlo asi muzou mit jen auta co jezdi wrc ne? Jak by asi vypadalo wrc kridlo u bawa kdyz zadny wrc bawo neni?
Myslel jsem kola ktera odpovidaji nastaveni auta a jeho vykonu....tyhle obrovsky kola jsou proti tomu na co byl vyrobenej seriovej podvozek dost tezky, takze funkce podvozku jima utrpi, stejne tak dynamika vozu... Tyhle tezky kola tyhle chciply motory jen zabijou, navic je to auto vysoko a vypada to jako trakar....
assassin píše: Ja myslel kridlo jako kridlo, wrc kridlo asi muzou mit jen auta co jezdi wrc ne? Jak by asi vypadalo wrc kridlo u bawa kdyz zadny wrc bawo neni?
Myslel jsem kola ktera odpovidaji nastaveni auta a jeho vykonu....tyhle obrovsky kola jsou proti tomu na co byl vyrobenej seriovej podvozek dost tezky, takze funkce podvozku jima utrpi, stejne tak dynamika vozu... Tyhle tezky kola tyhle chciply motory jen zabijou, navic je to auto vysoko a vypada to jako trakar....
assassin píše: Ja myslel kridlo jako kridlo, wrc kridlo asi muzou mit jen auta co jezdi wrc ne? Jak by asi vypadalo wrc kridlo u bawa kdyz zadny wrc bawo neni?
Myslel jsem kola ktera odpovidaji nastaveni auta a jeho vykonu....tyhle obrovsky kola jsou proti tomu na co byl vyrobenej seriovej podvozek dost tezky, takze funkce podvozku jima utrpi, stejne tak dynamika vozu... Tyhle tezky kola tyhle chciply motory jen zabijou, navic je to auto vysoko a vypada to jako trakar....
napiš do googlu "wrc křídlo" a uvidíš co ti to vyjede za psycha , se i zasměješ, tak jsem to myslel, prostě obrovský křídlo alá ipreza.
Jinak auto mám snížené -5cm takže je níž než sériovka, takže co se týče jízdních vlatností, je to více tvrdší, to je jasná věc, tzn čepy trpí a sjíždění pneu do "áčka" ale auto má větší stabilitu, protože se nenaklání a není to jako na vodě, když propruží.
Co se týče tření, tak auto je samozřejmě línější, to bez pochyby, ale brzdí luxusně a volant taky jde v klidu ( posilovač ) takže bych to neviděl na převahu záporů