zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Merhaut píše: s kawou už si tady neškrtneš, zvrhlo se to tu v sektu hondohonění
kdyby se Kawa nevysrala na homologaci nového KLX 300 tak to tu mohlo vypadat jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Tak se nám Kawa na rok 22 pochlapila a oznámila označkovaný ostrý endura 250 a 450.
Jestli to chápu dobře, tak to jsou ostrá endura s homologačním kitem. Tedy servis a životnost v motohodinách.
Jako dualsport to asi použít nejde.
Je škoda, že Kawa kašle na Evropu s KLX300. Bylo by hezké mít k CRF300 alternativu kde zákazník nemusí při objednávce motorky rovnou objednat i jiné odpružení.
Za 105 táců. Nová.
Za 89. Ta už má půlku za sebou ...
Za 80 Po 6500km motor kaput, takže GO
Za 75 Časovaná bombička?
No chvilku jsem pojezdil, spíš min než víc a poslal dal. Některý řešení na tom doslova křičely jsme Low cost (zrcátka, blinkry a kabeláž, ovladače řídítek,...
Co popisuje mRKEF je všechno pravda. Fajn je podvozek. Sekundár je snad 12z, čímž se vysvětluje ono tolik vychvalované "jede to vocpoda, pyčo". Aby ne s převodem 12:54 nebo kolik
Přesto na to období vzpomínám rád, protože nikdy jsem nezažil tolik srandy, jako když je vás víc, kdo máte lehký endurko.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21 píše: Jenže PR4 je vzducháč a karbec a většina nářků na PR5 je o motoru a vstřiku/jednotce. Takže PR4 může klidně být ok. Kdysi mi Procházka říkal, že PR4 se dá upravit na hodnoty výkonu jako PR5.
JJ, proto jsem koupil PR4, protože jsem o problémech s PR5 už tehdy četl. Navíc máme v rodině CRF 230 a toto je na milimetr stejný motor (ta CRF je obecně hrozný držák). Ale teď, jak PR5 stárnou, je těch problémů stále víc a víc, tak jsem malinko nervózní. Navíc se teď hodně rozhoduji, jeslti příští motorka bude PR7 nebo CRF 300 rally. Je pravda, že o PR7 nic špatného neslyším, ale AJP mě tímto jako značka trochu zklamala. Navíc pro mě by byla ideální motorka stavěná jako PR7, ale s motorem tak 400-500ccm, ale tím, že AJP motory jen přebírá, tak je šance na takový stroj vcelku mizivá...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motorky.bazo.../yamaha-wr-250-r.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Jedno krásné WRo
https://motorky.bazo...wr-250-r.php [/quote]
Taky za luxusní peníze ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: JJ, proto jsem koupil PR4, protože jsem o problémech s PR5 už tehdy četl. Navíc máme v rodině CRF 230 a toto je na milimetr stejný motor (ta CRF je obecně hrozný držák). Ale teď, jak PR5 stárnou, je těch problémů stále víc a víc, tak jsem malinko nervózní. Navíc se teď hodně rozhoduji, jeslti příští motorka bude PR7 nebo CRF 300 rally. Je pravda, že o PR7 nic špatného neslyším, ale AJP mě tímto jako značka trochu zklamala. Navíc pro mě by byla ideální motorka stavěná jako PR7, ale s motorem tak 400-500ccm, ale tím, že AJP motory jen přebírá, tak je šance na takový stroj vcelku mizivá...
Musím se postupně víc a víc klonit na stranu odpůrců AJP. PR5 je prostě fakt krám. Bohužel tím má nejen u mě značka značně pošramocené renomé a důvěryhodnost a to dopadá i na PR7. Přesto jsem přesvědčen, že PR7 je skvělá motorka. Kdysi jsem o tom někde prohodil pár příspěvků s Erbem a ten má pravdu - co by se tam mělo/mohlo srát. Motor je víc než 10let ověřenej superdržák a to včetně převodovky. Skoro všechen zbytek je normalizovanej. Bohužel je to motorka strašně málo rozšířená a je potřeba k ní dokoupit ten kit na otevření výkonu a chápu, že si pak většina lidí vybere věhlasnější 690/701.
EDIT: nebo už 20 let?
Naposledy editováno 14.10.2021 08:44:56
Nějaké elektroproblémy s chodem motoru se dají ještě pochopit (kvůli emisím), ale i mechanická životnost není dobrá. Vůle ventilů má silniční zongshen kontrolovány po 5tk, terenní ajp po 3tkm, ale u cafe raceru mondial hps je předepsáno 12tkm. To nevěřim, že vydrží ,když je tu majitel ajp podpálil po 6tkm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
PR5 jsem zvažoval, ale když jsem viděl jednu v jakém je stavu po 6 tis, tak jsem dal ruce pryč.
PR7 by mě dost lákala kdybych na ní měl, ale hypoteticky by asi vyhrála 690/701kvůli většímu rozšíření a taky fakt že nepotřebuju rally kokpit.
Mr.Dreamer> běž do PR7, s CRF 300 moc velký posun neuděláš a podvozkově si pohoršíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Animals21> myslím že si i tak kupce najde.
PR5 jsem zvažoval, ale když jsem viděl jednu v jakém je stavu po 6 tis, tak jsem dal ruce pryč.
PR7 by mě dost lákala kdybych na ní měl, ale hypoteticky by asi vyhrála 690/701kvůli většímu rozšíření a taky fakt že nepotřebuju rally kokpit.
Mr.Dreamer> běž do PR7, s CRF 300 moc velký posun neuděláš a podvozkově si pohoršíš
Oproti gixxeru a ninje, které mám na silnici, bude vše motorově slabé, po tom ale nejdu. Mám KLR a motorově to vůbec nevyužiju, maximálně když se někde v horách honím se sporťáky a pak musím za chvilku jít hledat pumpu . U KTM bych se reálně bál spolehlivosti, způsobů, to sedmikilo je velmi zábavná motorka a je na hranici toho, co jde z podobného stroje vytáhnout, tím směrem mě to ale moc netáhne. Cesťák je pro mě jen stroj, který mě má dostat na jakékoli místo, když si ani nevzpomenu, na čem jsem to vlastně jel, tím lépe. Nemá mě zaujmout ani nadchnout, stačí, když nebude stát v cestě. Musí být schopná zvládnout dálnici, ale jinak mi je rychlost ukradená. U podvozku bych prohodil pružinu vzadu a vyvložkoval předek, více bych neřešil, nefunkční tlumič mi u terénního cesťáka moc nevadí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: JJ, proto jsem koupil PR4, protože jsem o problémech s PR5 už tehdy četl. Navíc máme v rodině CRF 230 a toto je na milimetr stejný motor (ta CRF je obecně hrozný držák). Ale teď, jak PR5 stárnou, je těch problémů stále víc a víc, tak jsem malinko nervózní. Navíc se teď hodně rozhoduji, jeslti příští motorka bude PR7 nebo CRF 300 rally. Je pravda, že o PR7 nic špatného neslyším, ale AJP mě tímto jako značka trochu zklamala. Navíc pro mě by byla ideální motorka stavěná jako PR7, ale s motorem tak 400-500ccm, ale tím, že AJP motory jen přebírá, tak je šance na takový stroj vcelku mizivá...
Pry bude příští rok Huska a KTM s tím motorem ze 390 a snad konečně i ta 2V 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto> je to nějaký ověřený zdroj nebo jedna paní povídala?? Tomu se mi nechce věřit, ale rád bych kdyby to byla pravda.
Jinak včera jsem přivezl motorku ze servisu, kde jsem se pokusil reklamovat vůli v přepakování a bylo mi to zamítnuto, z důvodu, že je vůle minimální, která bývá i u nových motorek. Mám na to jiný názor, ale asi mi to je prd platné.
Jen pro info ať víte co můžete očekávat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já jenom, že mám doma 25 let starýho transalpa a přepákování je absolutně bez vůle...
Fic6 - Navrhuju problém eskalovat na vyšší instanci. Doložit nějaké video, protokol zamítnutí ze servisu a apelovat na bezpečnost, že při případné nehodě na to budeš poukazovat.
Kohlstein> zatím to tak nechám, chvíli ještě pojezdím a jestli se bude vůle zvětšovat tak se do toho obuju. Dík za tip ohledně bezpečnosti to je dobrý argument . Mám s tím zkušenost - na YZ 125 mi praskl čep na přepáčku asi díky velké vůli, naštěstí jsem jel trovna pomalu a nerozjebal se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Pry bude příští rok Huska a KTM s tím motorem ze 390 a snad konečně i ta 2V 500
No tvl, ten indický 390 motor v něčem terénním by byla pecka . Stejně teď nemám ani na tu CRF, tak než našetřím, bude snad jasno .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |