Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
nemako píše: Ještě je za dobrý prachy mg 04. Je to vyrobený jako El. Což je podle mě výhoda, oproti předělávce že spalovaku.. víc místa a zadokolka, většinou.
To je čistá Čína...

Vymakaný to mají, a i za slušný peníze.
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Máte zkušenost s americkými/kanadskými MPV Grand Caravan / Voyager s 3,6 V6? Sice to dělají pro Evropu i pod značkou Lancia s ropákem VM Motori 2,8 CRD, ale to je údajně časovaná servisní bombička :(
Naposledy editováno 13.02.2024 22:42:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
vilemx píše: No a další můj dotaz sedne do tohoto vlákna o ekomobilech jako prdel na hrnec:
Máte zkušenost s americkými/kanadskými MPV Grand Caravan / Voyager s 3,6 V6? Sice to dělají pro Evropu i pod značkou Lancia s ropákem VM Motori 2,8 CRD, ale to je údajně časovaná servisní bombička :(
Nemontují se Voyagery pro Evropu v Rakousku?
Motory VM byly vždy velkej problém , ten bych opravdu nebral po skutečnostech se scoriem jsem vyléčený nadosmrti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

Mel jsem postupne dva Dodge GC a dva Windstary. Na obou GC byly slyset chycene vacky uz od nejakych 100kkm (ale nezhorsovalo se to a jezdilo to furt) a na jednom Windstaru mi presne ve 160kkm (coz je najezd u ktereho to potkalo snad vsechny Vulcany) odeslo tesneni pod hlavou. Jinak super auta - pokud prijmes americky styl jezdeni a americke normy pohledu na spotrebu benzinu i oleje.
edit: Nekoukal jsi po Fiatu Freemont? To je (skoro) dvojce Dodge Journey, coz je nastupce GC.
Naposledy editováno 14.02.2024 09:27:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Pátrám, proč jsou obecně americká MPV v Evropě přehlížena. Prostoru i výbavy fůra, a pokud se budu pohybovat v oblasti tamních (110-120) a nikoliv evropských (130-140) rychlostních limitů, mohlo by to benzinové koťátko jezdit rozumně, ne?
Koupil jsem supervyhodně 3 etrony,ze bude dobrej kšeft,když to všichni chtej.Na jednom jsem zahulil 200,na druhým 300,abych se jich vůbec zbavil a ten třetí jsem dal radsi manželce,protože to už bych asi neunes

Naposledy editováno 14.02.2024 09:40:51
Takze pak mesic stojis protoze nemas desticky nebo kotouce.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1) malé mama/hafan taxi s funkci nákupního vozíku v radiusu 20 km kolem baráku,
2) velkou škatuli na občasný převoz harantů, čokla a půl domácnosti na delší vzdálenost.
Tu jedničku bych chtěl řešit elektrikou nebo neoturbeným benzinkem. Bohužel i3 zklamalo, protože rotvíka tam nenacpu. Leda by hned při prvním nabíjení překousal kabel a byl vyměněn za čivavu :(
Dvojka díky malému ročnímu nájezdu by potom právě mohla být žravá, pokud bude spolehlivá a bez investic, což jsem u amerického benzinu (do cca 5 let stáří a max. 100 t km) předpokládal :(( Na inzerci jsem viděl několik kousků vyrobených v Kanadě, proto mě překvapuje, že píšete o fabrice v Evropě.
Ale tak znam jednu co vozila dva 60kg psy v mini

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Jako skatule na prevoz velkeho mnozstvi sklebanu a kramu je americke miniMPV idealni - uz jenom tim, ze ma obvykle ve druhe rade dve kresla a i do 3. rady se misto lavice daji dat samostatna kresla. Lepe se do nich davaji detske sedacky a muzes parchanty rozesadit, aby se nepostuchovali

Kdyz byly nase deti male, vozila je zena ve Windstaru. Starsi syn v prostredni rade a dvojcata vzadu. Obrovska vyhoda je, ze v tom aute i ja se svymi rozmery v pripade nutnosti proste za jizdy vstanu z mista spolujezdce, projdu mezi sedackama az dozadu a nekolika dobre mirenymi a jeste lepe minenymi udery vyresim jakykoli konflikt.
Na druhou stranu, kdyz tam mas tri rady sedacek, dozadu das sice dva slozene kocarky a par tasek, ale urcite ne vsechno co potrebujes treba na 14 dni u more. Takze jsem vyndal jednu prostredni sedacku a misto ni jsem pod sit nacpal zavazdla.
Koukni na toho Freemonta. Kdysi jsem po nem posilhaval, ale pak jsem si uvedomil, ze vlastne uz zadne MPV/SUV ani nic podobneho nechci a nepotrebuju. Nejakou dobu ho mel sqwer. Ale nevim, jak s nim byl/nebyl spokojen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Civilní Transit (nebo cokoliv podobného od Stellantis) by byl také možnost, ale jednak nebývá tak vybavený, za druhé najít nevybydlený a neshnilý kousek s málo km hraničí se zázrakem. K tomu případné dobrodružství s ropákem…. Jinak 8+1 Transita teď mám. Jenže z roku 98 a ve stavu, že vybírám trasy pokud možno nezasahující do 8 km perimetru STK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
km. Když jede z Budějc do Písku což je kousek, tak už má problém dojet nazpět. A když jede někde na šumavu, takže kopce, tak to nedá ani 100 km.
Ale, že je mu to fuk, protože čtvrtinu pracovní doby mu sebere nabíjení auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
vilemx píše: Medved> Třetí řadu nepotřebuji, pes má zakázáno sedět v křeslech. Takže uspořádání 2 + 2 + fotbalové hřiště mi vyhovuje.
Civilní Transit (nebo cokoliv podobného od Stellantis) by byl také možnost, ale jednak nebývá tak vybavený, za druhé najít nevybydlený a neshnilý kousek s málo km hraničí se zázrakem. K tomu případné dobrodružství s ropákem…. Jinak 8+1 Transita teď mám. Jenže z roku 98 a ve stavu, že vybírám trasy pokud možno nezasahující do 8 km perimetru STK
tak ho dej do kupy a máš super veterána n nemusíš nic kupovat jelikož 2,5 Di-TDi jsou nesmrtelný až na čerpadla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
FJRPEPA píše: Včera kamarád u benzinky u nabíječky viděl stát elektrickou dodávku Mercedes Sprinter, tak šel pokecat s řidičem. A bylo mu řečeno, že na plné nabití ujede max. 140
km. Když jede z Budějc do Písku což je kousek, tak už má problém dojet nazpět. A když jede někde na šumavu, takže kopce, tak to nedá ani 100 km.
Ale, že je mu to fuk, protože čtvrtinu pracovní doby mu sebere nabíjení auta .
Chudaci zakaznici



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
P_B píše: Chudaci zakaznici
, pac to zaplati oni.
Zákazník akorát zaplatí zboží, které mu řidič veze, akorát, že místo deseti zákazníků, zvládne dva.
Naposledy editováno 14.02.2024 12:20:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
FJRPEPA píše: Zákazník akorát zaplatí zboží, které mu řidič veze, akorát, že místo deseti zákazníků, zvládne dva.
Jasne, ale ty dva musi zaplatit to co by zaplatili treba 4. Jinak by se ten rozvoz neuzivil, nebo jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
P_B píše: Jasne, ale ty dva musi zaplatit to co by zaplatili treba 4. Jinak by se ten rozvoz neuzivil, nebo jo?
Tak když máš zaplacenej dovoz předem a nebo předem danou cenu dovozu, tak ti to jako zákazníkovi může být jedno. To je problém majitele dovozové firmy.